Ο «θόρυβος» από την «Τάπα» της Μαρίνας Σάττι στο Θέατρο Λυκαβηττού ακούστηκε σε όλο το Κέντρο

Ανθή Μιμηγιάννη

Βρεθήκαμε στη sold out συναυλία της Μαρίνας Σάττι την Κυριακή το βράδυ και μάς λύθηκε η απορία για τη θεωρία της τοξικότητας και πώς το κοινό της την κάνει «θρύψαλα» κάθε φορά. 

Πάλι καλά που η Μαρίνα Σάττι πούλησε το χωράφι με τις ελιές προκειμένου να κάνει όνειρα πραγματικότητα και να διεκδικήσει την καριέρα που της αξίζει. Κάνοντας πάντα κινήσεις που αποδεικνύουν την αφοσίωση στο όραμά της, η αποφασιστικότητά της είναι ισάξια του ταλέντου της και οι προσωπικές θυσίες -που αφορούν σαφέστατα χρόνο και χρήμα, μέρος μιας πραγματικότητας που για να πετύχεις πρέπει να έχεις πάθος, θάρρος, να ρισκάρεις, να βλέπεις μπροστά, να ξέρεις πότε να κάνεις πίσω, να προσαρμόζεσαι, να εξελίσσεσαι, να μπορείς να είσαι σε mute mode στην Επίδαυρο αλλά και σε viral τάση στο TikTok. Να ισορροπείς ανάμεσα στην υψηλή τέχνη και τη λαϊκή απήχηση. Να, να, να.

Viral ξανά η Μαρίνα Σάττι: Η πρώτη ανάρτηση μετά την αποθεωτική εμφάνιση στην Επίδαυρο

Και τα, τα, τα και λα λα λα και «Τάπα». Ο «θόρυβος» από την «Τάπα» της Μαρίνας Σάττι στο Θέατρο Λυκαβηττού ακούστηκε σε όλο το Κέντρο

Το να δώσει προτεραιότητα στην καλλιτεχνική της έκφραση δεν της το είπε κάποια «Μάντισσα» το 2017 αλλά η λογική της που της έχει υποδείξει αρκετές φορές πότε να κάνει πίσω και να αποστασιοποιείται ώστε να επιστρέφει όταν έχει πράγματα να πει και να δώσει. Και καλώς ή κακώς, θες δε θες, η Μαρίνα «μάς πάει τάπα» εδώ και 1,5 χρόνο μέσω μιας στρατηγικής που ξεκίνησε η ίδια όταν ήθελε από το TikTok και κλιμακώθηκε με τη συμμετοχή της στη Eurovision.

Την Κυριακή 8/9, αυτός ο «θόρυβος» από την «Τάπα» της Μαρίνας Σάττι στο Θέατρο Λυκαβηττού ακούστηκε σε όλο το Κέντρο. Η απήχησή της περιλαμβάνει ένα ετερόκλιτο κοινό για εντελώς διαφορετικούς λόγους αλλά με έναν κοινό παρονομαστή: την αυθεντικότητα. Η οποία και γεννά αυτή τη μοναδική σύνδεση με το κοινό -που αν δεν υπάρχει, όσο γεμάτα κι αν είναι τα θέατρα, ο «θόρυβος» του αντίλαλου και όχι του ενθουσιασμού του κόσμου είναι ο μεγαλύτερος εχθρός ενός καλλιτέχνη. Αυτή την ησυχία η εκπρόσωπος της Eurovision 2024 την έχει σε safe και «Κούπε πε» λειτουργία.

Από την πρώτη στιγμή που ανέβηκε στη σκηνή συγχρόνισε «ασυγχρόνητο» φαινομενικά κόσμο -δίχως ηλικιακό κουτί- που ευθυγραμμίστηκε μέσω του συνδυασμού ελληνικών, αραβικών, αφρικανικών και βαλκανικών ήχων. Η συναυλία περιλάμβανε τόσο γνωστές επιτυχίες της Σάττι, που έχουν γίνει viral εντός και εκτός social media όπως «ZARI», «MIXTAPE», «YAMAHA», «LALALALA», «TUCUTUM» «Κούπε πε», «Μάντισσα», όσο και νέα τραγούδια που αναμένεται να γίνουν αγαπημένα. Το χορευτικό ήταν κουρδισμένο σε στιλ να μην ξεχνιόμαστε να «το ζούμε» για να ξεχαστούμε και ενορχήστρωση εξαιρετική -αναδεικνύοντας έτσι την πολυπλοκότητα της μουσικής της.

Ένα από τα highlights της βραδιάς ήταν η συμμετοχή των CHÓRES, του γυναικείου χορωδιακού σχήματος της Σάττι. Οι φωνές τους, σε συνδυασμό με τη φωνή της Μαρίνας, δημιούργησαν μια μαγευτική ατμόσφαιρα.

Η θεωρία της τοξικότητας και πώς το κοινό της την κάνει «θρύψαλα»

Η μουσική της είναι ένας μοναδικός συνδυασμός που δημιουργεί έναν ήχο που είναι ταυτόχρονα οικείος και πρωτοποριακός. Αυτό για το κοινό απεδείχθη «εθιστικό» κι έτσι κάθε της τραγούδι είναι «καταδικασμένο» να γίνει επιτυχία με το που κυκλοφορήσει. Έχοντας ισχυρή μουσική παιδεία και πολλές γνώσεις στη διδασκαλία, το φαινόμενο Σάττι λέει πως μπορεί να έχει μια εξαιρετική παρουσία και στην Επίδαυρο -όπως για παράδειγμα με την παράσταση «Ικέτιδες» τον προηγούμενο μήνα, στην οποία μαζί με τις CHÓRES αποθεώθηκαν στο αρχαίο θέατρο.

Η Μαρίνα Σάττι εντυπωσίασε με την εμφάνισή της στην Επίδαυρο και αυτό που έκανε ήταν μοναδικό

Μπορεί η Μαρίνα Σάττι να τραγουδήσει τα πάντα; Οι φωνητικές της ικανότητες είναι τεράστιες και έχουν αναγνωριστεί. Όπως, λοιπόν, τραγούδησε παραδοσιακά τραγούδια όπως το «Γλύκα, γλύκα» με τη σοβαρότητα που αξίζουν στον καλλιτέχνη που τα πρωτοείπε, έτσι μπορεί να κάνει και «ηχηρές δηλώσεις» μέσα από όλα μα όλα τα τραγούδια της. Ας αφήσουμε τους λόγους που κάποιος μπορεί να χασμουρηθεί σε μια συνέντευξη Τύπου, και ας ακούμε τραγούδια όπως το «Αχ Θάλασσα».

Νύστα μη μας έρθει, μακάρι;Το εύκολο συμπέρασμα για το χασμουρητό της Σάττι στο Ισραήλ προβληματίζει

Το συγκινητικό αυτό τραγούδι, με τους στίχους της Λένας Κιτσοπούλου, που αφιερώθηκε αρχικά στον πατέρα της τραγουδίστριας, αλλά το βίντεο κλιπ του αναδεικνύει το δράμα των προσφύγων που χάνουν τη ζωή τους στη Μεσόγειο, αναζητώντας ένα καλύτερο μέλλον.

Με εικόνες από ναυάγια και σωσίβια, το βίντεο κλιπ αποτελεί μια δυνατή υπενθύμιση της τραγικής πραγματικότητας που βιώνουν χιλιάδες άνθρωποι. Η Σάττι, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, δώρισε τα έσοδα από το τραγούδι για την υποστήριξη των παιδιών προσφύγων, δείχνοντας την ευαισθησία της απέναντι σε αυτό το σημαντικό κοινωνικό ζήτημα.

Με το άκρως υποστηρικτικό κοινό της, η Μαρίνα έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην αντιμετώπιση της τοξικότητας που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας καλλιτέχνης. Μέσα από την αγάπη, την υποστήριξη και την αποδοχή, το κοινό της την έχει ενδυναμώσει ώστε να έχει πάντα αυτή τη θετική στάση μέσω της οποίας εξελίσσεται, κάνοντας «θρύψαλα» οτιδήποτε τοξικό υπάρχει εκεί έξω και που σηκώνει το φρύδι σε οποιονδήποτε άνθρωπο μπορεί να κάνει πολλά και διαφορετικά πράγματα. Και να τα κάνει το ίδιο καλά όποιο «κοστούμι» κι αν φοράει επί σκηνής.

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης