5 λάθη που εκνευρίζουν έναν σερβιτόρο (και τα κάνουμε όλοι μας)

Ερμιόνη Σαρρή

Τι θέλουν τελοσπάντων από εμάς;

Τα δικά μου φοιτητικά χρόνια δεν περιλαμβάνουν καμία ιστορία με δίσκο στο χέρι και απαιτητικούς ή κάπως περίεργους πελάτες. Φίλες μου όμως έχουν ζήσει το πώς είναι να πηγαινοέρχεσαι με έναν δίσκο στο χέρι και να ακούς κάθε απαίτηση ενώ ταυτόχρονα προσπαθείς να ξεχάσεις τον πόνο στα πόδια (πόση ώρα ορθοστασίας να αντέξει κανείς) χαμογελώντας.

Όλοι αυτοί λοιπόν που έχουν κληθεί και καλούνται να μας εξυπηρετήσουν όποτε εμείς θέλουμε να απολαύσουμε τον καφέ μας ή κάποιο γεύμα (aka σερβιτόροι) , μας στέλνουν τα δικά τους μηνύματα-προειδοποιήσεις, τα δικά τους «κατηγορώ». Ποιες κινήσεις μας τους εκνευρίζουν;

-Καθυστερούμε ενώ έχουμε κάνει κράτηση και δεν ειδοποιούμε ποτέ πως θα αργήσουμε ή δεν θα πάμε ποτέ.

Μήνυμα: Βρε παιδιά, κάντε μας ένα τηλεφωνάκι να ξέρουμε και εμείς αν θα κρατήσουμε το τραπέζι ή όχι.

-Κάνουμε παράπονα για το φαγητό καθώς περιέχει κάποιο συστατικό που τελικά δεν θέλαμε.

Μήνυμα: Βρε παιδιά, αν βρίσκεται κάποια άγνωστη λέξη κοιτάζοντας το μενού, ρωτήστε μας.

-Ρίχνουμε το φταίξιμο στον σερβιτόρο όταν έχουμε κάποιο πρόβλημα με το πιάτο (καμένο, κάποια τρίχα, ωμό το κρέας).

Μήνυμα: Βρε παιδιά, εμείς απλά το μεταφέραμε δεν το φτιάξαμε. Γιατί να «τα ακούμε»;

-Επισκεπτόμαστε το μαγαζί λίγα λεπτά πριν κλείσει.

Μήνυμα: Βρε παιδιά, σε 5 λεπτά κλείνει η κουζίνα. Γιατί;

-Προσπαθούμε να μαζέψουμε τα χρήματα του λογαριασμού ενώ έχουμε φωνάξει ήδη τον σερβιτόρο.

Μήνυμα: Βρε παιδιά, βρείτε πρώτα τα χρήματα μεταξύ σας και φωνάξτε μας μετά. Για ποιο λόγο να περιμένουμε πάνω από το τραπέζι;

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης