Η ειλικρίνεια εκεί που δεν την περιμένεις
Δηλαδή, στα λόγκος παγκοσμίου φήμεως εταιρειών...
Αν τα λόγκος των εταιρειών έλεγαν την αλήθεια, τι ακριβώς θα έγραφαν; Ο καλλιτέχνης Viktor Hertz δεν φοβάται να τα βάλει μαζί τους και αποτυπώνει γνωστά σήματα πολυεθνικών εταιρειών, καναλιών, επιχειρήσεων κλπ, τα οποία όμως δηλώνουν κάτι... άλλο απ' αυτό που έχουμε συνηθίσει.
Έτσι, αντί για Heineken γράφει "Θερμίδες", αντί για MTV γράφει "Τηλεόραση για ηλίθιους" και αντί για Mc Donald's γράφει "Μακ Διαβητικοί". Αυτό το πρότζεκτ λέγεται "Honest Logos" (Ειλικρινή Λόγκος) και δείχνει με ιδιαίτερα ευθύ τρόπο τι ακριβώς αντιπροσωπεύουν τα λόγκος των εταιρειών.