Τι μας λέει το top 10 του Netflix με τις πρωτιές των Murder Mystery 2 και Night Agent
Η κωμωδίας δράσης Murder Mystery 2 με την Jennifer Aniston και τον Adam Sandler κυριαρχεί στο Top 10 του Netflix.
Η πιο πρόσφατη κωμωδία δράσης του Netflix, το "Murder Mystery 2", εκτοξεύτηκε στην κορυφή των ταινιών της streaming πλατφόρμας για την πρώτη του εβδομάδα, ενώ το "The Night Agent" εξακολουθεί να βρίσκεται πρώτο και μετά τη δεύτερη εβδομάδα του.
Το Murder Mystery 2 στην κορυφή του Netflix, καλά κρατεί το Night Agent
Μετά την κυκλοφορία του την περασμένη Παρασκευή (31 Μαρτίου), το "Murder Mystery 2" έγινε η ταινία με τις περισσότερες προβολές στο Netflix. Μέσα στις τρεις πρώτες ημέρες, είχε το δεύτερο μεγαλύτερο άνοιγμα Σαββατοκύριακου για κωμική ταινία στην πλατφόρμα, προσελκύοντας πάνω από 42 εκατομμύρια προβολές.
Με πρωταγωνιστές τον Adam Sandler και την Jennifer Aniston, το sequel της κωμωδίας δράσης, συγκέντρωσε συνολικά 64,42 εκατομμύρια ώρες προβολής κατά την περίοδο 27 Μαρτίου-2 Απριλίου και εμφανίστηκε στο Top 10 σε 91 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Στην 2η θέση των τοπ ταινιών για το Netflix αυτήν την εβδομάδα είναι η πρώτη ταινία του franchise που βγήκε το 2019, με πάνω από 24 εκατομμύρια ώρες θέασης και με θέση στο τοπ 10 σε 82 χώρες, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα.
Βέβαια, θα μπορούσαμε να πούμε πως η εκτόξευση αυτή έχει να κάνει με τη δημοτικότητα του νέου sequel, αλλά φυσικά δεν είναι μόνο αυτό. Η ίδια η πλατφόρμα προτείνει αμέσως μετά να δεις και την πρώτη προσθήκη, και αν δεν έχεις απενεργοποιήσει την αυτόματη προβολή, το Netflix θα αρχίσει να παίζει μόνο του το "Murder Mystery" του 2019. Τέτοιες τακτικές χτίζουν νούμερα και βρίσκουν τρομερή απήχηση στους μετόχους και τους επικεφαλείς που θέλουν να βλέπουν μετρήσεις και να διαφημίζουν την επιτυχία τους, χρησιμοποιώντας μάλιστα έξυπνα τρικ για να ακούγονται τα νούμερα παχιά και εντυπωσιακά (π.χ. βλέπε ώρες θέασης και όχι νούμερα τηλεθέασης).
Το The Night Agent κατακτάει το Netflix: Οι δύο πρωτιές έχουν αέρα αστυνομικό
Φυσικά, οι ώρες προβολής στο Netflix δεν έχουν καμία σχέση με την ποιότητα ενός τίτλου. Έχουν μόνο να μας πουν για τη δημοτικότητά του και το αν το είδε ο κόσμος, τίποτε παραπάνω, ειδικά σε πλατφόρμες σαν το Netflix που έχουν χάσει την ταυτότητά τους και προσπαθούν απεγνωσμένα να μην χάσουν άλλους συνδρομητές.
Το "The Night Agent" για παράδειγμα είναι Νο.1 από τότε που κυκλοφόρησε στις 23 Μαρτίου, με συνολικά πάνω από 215 εκατομμύρια ώρες προβολής έκτοτε. Είναι η καλύτερη κατασκοπευτική σειρά που έχει βγει ποτέ; Όχι. Είναι όμως αποδεδειγμένα κάτι που στη συγκεκριμένη πλατφόρμα "τραβάει" (όπως και το Wednesday και απόλυτα δικαιολογημένα). Γιατί; Γιατί είναι ένα αξιοπρεπές action spy, με απανωτά μίνι plot-twists και φρέσκο πρωταγωνιστή. Είναι επίσης ένας είδος που πάντα θα έχει πέραση, σε μικρή και μεγάλη οθόνη. Το "The Night Agent" όμως, όπως και το "Murder Mystery 2" πρόκειται για δύο τίτλους που μπόρεσαν να αναδειχτούν σε μια τέτοια πλατφόρμα που έχει απλοποιήσει το binge, σε κάνει να χάνεις την αίσθηση του χρόνου και σε ξεκουράζει ακόμα και από το τι να δεις μετά. Μεγάλο ατού αυτό για μια καθημερινότητα που μας βρίσκει πλέον να γυρνάμε σπίτι και στραγγισμένοι από τη δουλειά ή τον κόσμο, χωρίς φαιά ουσία ούτε για το τι είδος θέλουμε να δούμε για να χαλαρώσουμε.
The Night Agent: Ούτε μια εβδομάδα δεν πέρασε και ήδη ανανεώθηκε
Τι λένε οι πρωτιές του Netflix
Στον αντίποδα του όχι τόσο-on-demand και απέναντι από το σειρά-θέλω-τώρα-τηνε-θέλω, υπάρχουν ακόμα τίτλοι που καταφέρνουν να αιχμαλωτίσουν το κοινό και να το κάνουν να συντονιστεί. Το "Succession" για παράδειγμα, που τρέχει τώρα τον 4ο και τελευταίο κύκλο του, σπάει ρεκόρ τηλεθέασης στο HBO και ξεπερνάει το ίδιο του ευατό, το ίδιο και το "Yellowjackets" του Showtime.
Το Succession σπάει το ίδιο του το ρεκόρ - Σαρώνει στην TV μαζί με το Yellowjackets
Το "The Night Agent" δεν θα έφερνε νούμερα αν παιζόταν εβδομαδιαία, και σίγουρα δεν θα μάζευε νούμερα -τουλάχιστον όχι τόσο εντυπωσιακά- μετά από 4 χρόνια. Το "Murder Mystery 2" δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι δεν θα ήταν ένα κινηματογραφικό φλοπ στο box office. Είναι μια σειρά και μια ταινία για εδώ και τώρα, και κάνουν αυτό που οφείλουν. Να διασκεδάζουν χωρίς πολλά-πολλά. Δεν είναι ανάγκη η τηλεόραση να γεμίζει από βαρύγδουπα δράματα. Το κάθε είδος, όπως και ο κάθε τίτλος, έχει τον σκοπό του.
Το mood του τηλεοπτικού κοινού εξαρτάται από τους καιρούς και είναι αλήθεια πως χρειάζεται απεγνωσμένα κάτι ξέγνοιαστο, που δεν χρειάζεται προσπάθεια.
Ο κόσμος επίσης λέει αυτό που ξέρουμε εδώ και χρόνια και που λίγες πλατφόρμες φαίνεται να πιάνουν το νόημα (AppleTV+, Paramount+, FX, εσάς κοιτάμε):
Το περιεχόμενο πάντα θα κερδίζει. Το περιεχόμενο που συνάδει με την ταυτότητα, πάντα θα ξεχωρίζει.