Οι 5 γυναίκες που άλλαξαν φέτος τη μυθοπλασία και οι ρόλοι που λάτρεψε το κοινό
Πέντε γυναίκες ηθοποιοί, πέντε μοναδικές τηλεοπτικές προσωπικότητες της φετινής σεζόν. Μπέτυ Λιβανού, Λυδία Κονιόρδου, Μαρία Τζομπανάκη, Έλλη Τρίγγου και Άννα Μάσχα, «σφραγίζουν» με την παρουσία τους τη μυθοπλασία.
Η φετινή χρονιά, εν μέρει θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η άνθηση της ελληνικής μυθοπλασίας στην τηλεόραση, ποσοτικά και ποιοτικά. Και έχει σφραγιστεί με την παρουσία ηθοποιών με ταλέντο αλλά και προσωπικότητα. Το κοινό έχει δείξει ήδη τη λατρεία του για τους ρόλους που υποδύονται, αλλά και για το μοναδικό τους ταμπεραμέντο. Οι γυναίκες έχουν τον πρώτο ρόλο, μεταφορικά και κυριολεκτικά. Με τις 5 κυρίες της TV, πραγματικά μοναδικές στο είδος τους. Μπέτυ Λιβανού, Λυδία Κονιόρδου, Μαρία Τζομπανάκη, Έλλη Τρίγγου και Άννα Μάσχα, κάνουν τη διαφορά.
Τι θα ήταν ο Σασμός δίχως την καπετάνισσα Μαρία Τζομπανάκη;
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο Σασμός θα ήταν εντελώς διαφορετικός, δίχως την Καλλιόπη του. Η Μαρία Τζομπανάκη, «έχτισε» τον τηλεοπτικό της ρόλο χρησιμοποιώντας τις κρητικές στην καταγωγή καταβολές της, βγάζοντας τις υπερβολές, βρίσκοντας την ισορροπία του ρόλου της, ακόμη και αν χρειάζεται από να περνά από την αδιαπραγμάτευτη στάση της στη βεντέτα, στην τρυφερότητα και στην αποδοχή των μεγαλύτερων εχθρών. Love to hate τηλεοπτική προσωπικότητα.
Οι followers είπαν: «φτάνει» στην υπερβολή του Σασμού και η Μαρία Τζομπανάκη υπερασπίστηκε τον θρήνο
Η Μπέτυ Λιβανού στον καλύτερο τηλεοπτικό της ρόλο
Η γιαγιά της Υπατίας - Δανάης Μιχαλάκη, η μαμά του Γιώργου Νινιού και του Αλέξανδρου Λογοθέτη στην σειρά της ΕΡΤ «Η παραλία», θα ήταν εντελώς διαφορετική, αν την υποδυόταν μία άλλη ηθοποιός, εκτός της Μπέτυς Λιβανού. Η φυσικότητα στην εμφάνιση, η απλότητα και το συναισθηματικό εύρος που δίνει στον ρόλο της, την καθιστούν μία ιδιαίτερη περίπτωση. Είναι δε παράδειγμα, για τον τρόπο που διαχειρίζεται τον χρόνο και το ένδοξο παρελθόν της.
Η Λυδία Κονιόρδου δεν φοβήθηκε το «μετά» της Επιδαύρου
Τι θέση έχει μία σπουδαία τραγωδός σε μία καθημερινή σειρά; Αυτό αναρωτήθηκαν οι περισσότεροι στο άκουσμα της συμμετοχής της Λυδίας Κονιόρδου στη Γη της ελιάς, πριν από 3 χρόνια. Και όμως, δεν υπάρχει πλέον ο διαχωρισμός ανάμεσα σε εμπορικό και ποιοτικό θέαμα στην TV. Υπάρχουν απλά καλοί και ταλαντούχοι ηθοποιοί όπως εκείνη, που μπορεί να προσαρμόσει την προσωπική της καλλιτεχνική ταυτότητα σε όλες τις συνθήκες. Λατρεύουμε τον τρόπο που δημιούργησε τη Μαργαρίτα της. Και τον τρόπο που ο Ανδρέας Γεωργίου σεβάστηκε την πορεία της.
Η Έλλη Τρίγγου είναι ό,τι καλύτερο μπορούσε να μας συμβεί
Ήδη από τη συμμετοχή της στις Άγριες Μέλισσες , η Έλλη Τρίγγου έδειξε τη διαφορετικότητά της. Ανήκει στη νέα γενιά των ηθοποιών που σε μαγεύουν με τη σεμνότητά τους, το ανώτατο υποκριτικό τους επίπεδο και θαυμάζεις τον θεατρικό τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν τον τηλεοπτικό τους ρόλο. Ως η φετινή Μάγισσα καταφέρνει να είναι η ταυτότητα και η σφραγίδα της σειράς. Της αξίζει η επιτυχία της.
Η Άννα Μάσχα «διδάσκει» υποκριτική με κάθε της κίνηση και λόγο
Θα μπορούσαμε να την χαρακτηρίσουμε ως την τηλεοπτική Τασσώ Καββαδία, της φετινής σεζόν, υποδυόμενη την σκληρή και απολυταρχική Χάδω στη σειρά «Το προξενιό της Ιουλίας». Το πέρασμα από την καλοσυνάτη περσινή Διαμάντω στο «Αυτή η νύχτα μένει», έγινε με έναν τρόπο που δεν «ξένισε» το κοινό. Αντίθετα, υποκλίθηκε για μία ακόμη φορά στον τρόπο που προσέγγισε, μία απαιτητική τηλεοπτική συνθήκη. Ο ρόλος της κακιάς πάντα είναι δελεαστικός γιατί έχει μεγαλύτερες υποκριτικές προκλήσεις και η Άννα Μάσχα, λειτουργεί φέτος με τις δυνατότητες και την θεατρική της παιδεία. Αριστουργηματική, ακόμη και στη σιωπή της.