37 λεπτά αριστούργημα για την Παραλία: Η πρωτοτυπία με το μονοπλάνο και το ανατρεπτικό φινάλε

Κατερίνα Μπούσιου
37 λεπτά αριστούργημα για την Παραλία: Η πρωτοτυπία με το μονοπλάνο και το ανατρεπτικό φινάλε

Έγραψε τηλεοπτική ιστορία χθες η Παραλία με τον τρόπο της κινηματογράφησής της, παράλληλα με τις εξελίξεις που κανείς δεν περίμενε. 

Η Παραλία στη δεύτερη σεζόν της μας έχει εντυπωσιάσει από τα πρώτα της επεισόδια. Υπάρχει πια, μία πιο ενδιαφέρουσα πλοκή και μία ιστορία που έχει ένα εξίσου ενδιαφέρον μυστήριο. Αλλά στο χθεσινό επεισόδιο, είχε και μία πρωτοτυπία που ενθουσίασε το κοινό. Και τα 37 λεπτά και οι 18 σκηνές γυρίστηκαν με μονοπλάνο που τεχνικά σημαίνει με μία μόνο κάμερα που αναγκαζόταν να ακολουθεί τους ηθοποιούς. Μία παρρόμοια τεχνική που χρησιμοποιείται κυρίως στον κινηματογράφο.

Στα social media μετά από καιρό, η σειρά ήταν από τα πρώτα trend γιατί εκτός όλων των άλλων που αφορούν στην εικόνα, είχαμε και ένα συγκλονιστικό φινάλε του επεισοδίου. Το δυστύχημα του Ιάκωβου με την Έιμι. Αυτό όπως καταλαβαίνεις, μελλοντικά ευνοεί το ειδύλλιο του Δημήτρη Κίτσου και της Αφροδίτης Λιάντου.

https://www.instagram.com/reel/DCjr9JmomI-/

Η μυστηριώδης σκιά και το «λαχείο» για Παύλο και Ιφιγένεια

Το μονοπλάνο δεν είναι μία συνηθισμένη τεχνική που χρησιμοποιείται στα γυρίσματα μίας τηλεοπτικής σειράς, στην οποία συμμετέχουν αριθμητικά αρκετοί ηθοποιοί σε μία σκηνή. Σε μία σειρά από αυτές που βλέπεις καθημερινά στην οθόνη σου, για μία σκηνή σε ένα δωμάτιο για παράδειγμα, ενώ συνομιλούν μεταξύ τους δύο ηθοποιοί, μπορεί και να υπάρχουν ακόμη και 3 κάμερες για το γύρισμα για όλες τις γωνίες και τις λήψεις.

Η δεύτερη αποχώρηση ηθοποιού από την Παραλία δεν είναι εντελώς αναίτια και καθόλου τυχαία

Αυτό σημαίνει ότι αν κάνει ένα λάθος ο ηθοποιός και ξαναγυριστεί η σκηνή, είναι εύκολο το τελικό μοντάζ. Σε ένα μονοπλάνο, μία κάμερα ακολουθεί τους ηθοποιούς σε όλες τις σκηνές και δίνει στις εξελίξεις μία μεγάλη και φυσική δυναμική. Βλέπεις την πραγματική διάσταση των συναισθημάτων.

Θα πρέπει ηθοποιοί, συνεργείο και όλοι οι εμπλεκόμενοι να είναι απόλυτα συντονισμένοι. Αν γίνει ένα λάθος σε κίνηση, ή σε μία ατάκα, θα πρέπει να γυριστεί από την αρχή. Για αυτό και έγιναν τις προηγούμενες εβδομάδες συνεχείς πρόβες.

Ο σκηνοθέτης Στέφανος Μπλάτσος και οι βοηθοί του, Εύη Βαρδάκη και Γιώργος Κικίδης, έκαναν χθες μία τηλεοπτική πρωτοτυπία και έδωσαν οπτικά ένα άψογο και πολύ ενδιαφέρον αποτέλεσμα. Σα να βλέπεις μία ταινία μικρού μήκους.

Βέβαια βοήθησαν και οι εξελίξεις της πλοκής, ώστε να χαρακτηριστεί το χθεσινό επεισόδιο σημαντικό από όλες τις πλευρές. Γιατί το πάρτι αρραβώνων της Ιφιγένειας και του Ιάκωβου, είχε μία ανέλπιστη τροπή.

https://www.instagram.com/reel/DCjjdOXiM8l/

Καταρχάς με την επιστροφή του Σήφη τον οποίο είχαμε να τον δούμε από την προηγούμενη σεζόν. Ο καφετζής των Ματάλων μετά την αποκάλυψη των δικών του μυστικών είχε φύγει για την Αμερική. Όμως ξαφνικά εμφανίστηκε στον αρραβώνα, λέγοντας καταρχάς πως είχε χωρίσει.

https://www.instagram.com/p/C3z5hnptzdx/

Όμως το φινάλε ήταν ακόμη πιο ανατρεπτικό. Μόλις ο αστυνόμος ενημέρωσε τόσο την οκογένεια Τουφεξή όσο και την οικογένεια Αρχοντάκη πως έγινε ένα δυστύχημα. Στο αυτοκίνητο που οδηγούσε ο Ιάκωβος με την Είμι συνοδηγό. Εκείνη σκοτώθηκε και εκείνος είναι σοβαρά τραυματισμένος.

Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι όλοι μαθαίνουν πως οι δυο τους είχαν κρυφή σχέση. Κανείς όμως δεν ξέρει τι θα συμβεί και πόσο μεγάλη κόντρα θα δημιουργηθεί ανάμεσα στις δύο οικογένειες, όταν όλοι μάθουν πως και η σύντροφος του Ιάκωβου, Ιφιγένεια (Αφροδίτη Λιάντου) και ο σύντροφος της Έιμι, Παύλος, έχουν και εκείνοι κρυφή σχέση μεταξύ τους.

Αυτή η εξέλιξη φαίνεται πως διευκολύνει το ζευγάρι που είχε χωρίσει και ο Παύλος θα αναθεωρήσει την μετακόμισή του στην Αγγλία.

Ενώ παράλληλα συνεχίζεται και το μυστήριο με τη «σκιά» του Γερμανού που καθορίζει τις εξελίξεις για τον θησαυρό. Όλοι πιστεύουν πια ότι είναι ο Ρόμπερτ. Η Παραλία φέτος, μας αποζημιώνει με όσα συμβαίνουν για κάθε περσινή της αστοχία.

Και το κοινό δείχνει πως επιβραβεύει τη σειρά.