Μαύροι Πίνακες: Άφωνοι στο Χ με το αριστουργηματικό φινάλε και τη Σοφία Κόκκαλη ως κρυφή δολοφόνο
Νο1 trend στο X. Σειρά που έμοιαζε με Σκανδιναβικό νουάρ, σειρά χωρίς ατέλειες από το πρώτο επεισόδιο. Οι Μαύροι Πίνακες δικαιωματικά και μετά το φινάλε τους, είναι η σειρά της χρονιάς ως ιδέα και ως εκτέλεση.
Το προφίλ του νεαρού δολοφόνου στη σειρά Μαύροι Πίνακες μας αποκαλύφθηκε στο 10ο και τελευταίο επεισόδιο. Όλα εξηγήθηκαν, με σαφήνεια, με άριστο τρόπο, όπως στις καλές αστυνομικές περιπέτειες. Όμως μετά το δικό του φυσικό τέλος, έγινε η ανατροπή των ανατροπών με τον πραγματικό ηθικό αυτουργό των δολοφονιών. Αυτό που συνέβη δεν το περίμενε κανείς.
Η Σοφία Κόκκαλη, ήταν τελικά η κόρη του ιερέα που επέζησε και γύρισε στις Λεύκες για εκδίκηση. Εκτελεστικό όργανο της αστυνομικού Ιόλης ήταν ο αδελφός της. Το φινάλε ήταν αριστουργηματικό ως σύλληψη ιδέας και ως εκτέλεση από τους σπουδαίους ηθοποιούς. Η σειρά έγινε Νο1 trend στο X και της άξιζε.
Τι σειρά, μα και τι ανατροπή
Το πρόβλημα υγείας, η ασθένεια που έπασχε ο ζωγράφος Γκόγια, που προκαλούσε επιληπτικές κρίσεις, κώφωση και παράλυση, ήταν η ασθένεια που καταδίκασε στην απομόνωση τον νεαρό δολοφόνο στους Μαύρους Πίνακες. Ακόμη και από την οικογένειά του και τον ιερέα πατέρα του. Το προφίλ του μας αναλύθηκε. Και καταλάβαμε για ποιο λόγο όταν πέθανε η αδελφή του, αποφάσισε να εκδικηθεί εκείνους που τη σκότωσαν και τα παιδιά τους. Ήταν η μόνη που τον αγαπούσε πραγματικά και τον προστάτευε.
Τουλάχιστον έτσι νομίζαμε.
Μαύροι Πίνακες: Φινάλε με νέα δολοφονία και ανατροπή που κλείνει τον κύκλο της εκδίκησης
Το ευφυές παιδί χρησιμοποίησε την εξυπνάδα του για την τιμωρία. Και τον Γκόγια με τους πίνακες του, ως τον ενδιάμεσο φορέα των μηνυμάτων του προς τα θύματά του και εκείνους που τον αναζητούσαν.
Το τελευταίο του θύμα ήταν ο εαυτός του. Γιατί δεν κατάφερε εκείνο το βράδυ που δολοφόνησαν την αδελφή του να την προστατέψει ή να τους εμποδίσει. Προκάλεσε λοιπόν την Ιόλη αρχικά και αργότερα την Άννα και τον Άρη για να τον πυροβολήσουν και να βρει τραγικό θάνατο πέφτοντας στο ίδιο σημείο που σκοτώθηκε η αδελφή του.
Αλλά η ανατροπή της ανατροπής, ήρθε με τη φυγή της Ιόλης μόλις έκλεισε η υπόθεση. Γιατί τότε αποκαλύφθηκε ένα πλάνο από το παρελθόν. Η κόρη του παππά και αδελφή του ιερέα, τελικά κατάφερε να επιζήσει. Το σημάδι που είχε στο λαιμό της, ήταν το ίδιο σημάδι με εκείνο της Ιόλης. Απίστευτη εξέλιξη.
Σε όλες τις flashback στιγμές με τον αδελφό της, μας έδειξαν ότι τα παιδιά του ιερέα σχεδίαζαν όλες τις δολοφονίες μαζί και η Ιόλη ως αστυνομικός, οδηγούσε τις εξελίξεις, χωρίς να το καταλαβαίνει κανείς. Στο γράμμα που άφησε στον Άλκη τα εξηγούσε όλα. Και μας εξηγήθηκε και η σκηνή που εκείνη έσπρωξε τον Νίκο από τη σκάλα, όπως έκανε εκείνος πριν μερικά χρόνια.
Τον μόνο που δεν μπόρεσε να σώσει ήταν ο αδελφός της. Αν δεν είχε έρθει η Άννα και ο Άρης ίσως τον είχε μεταπείσει να μη θυσιαστεί. Είχε πετάξει τα ακουστικά του για να μην την ακούει. Ήθελε να φαίνεται πως εκείνος ήταν ο μόνος ένοχος για να αφήσει εκείνη να ζήσει ανενόχλητη.
Όπως δεν πρόλαβε εκείνη, έτσι και ο Άλκης δεν κατάφερε τελικά να τα σταματήσει πριν αυτοκτονήσει. Σε ένα γράμμα του τα εξηγούσε όλα. Και έτσι, με τη Σοφία Κόκκαλη ξεκίνησε η σειρά, με εκείνη έκλεισε.
Το φινάλε ήταν από τα καλύτερα που έχουμε δει ποτέ σε ελληνική σειρά. Συγκροτημένο και πρωτότυπο. Respect για αυτή την τέλεια παραγωγή. Το κοινό ενθουσιάστηκε. Κάνοντας τη σειρά Νο1 trend στο Χ.
Ελπίζουμε τώρα που έπεσαν οι τίτλοι τέλους να γίνει το πρώτο βήμα και να ξεκινήσει η διεθνής πορεία της σειράς μέσω του Netflix, όπως συνέβη και με άλλες ελληνικές σειρές. Το δικαιούνται οι τόσο σπουδαίοι ηθοποιοί που συμμετείχαν, η σκηνοθέτης Κατερίνα Φιλιώτου, αλλά κυρίως οι δύο σεναριογράφοι, Σοφία Καζαντζιάν και Μάριος Ιορδάνου. Τo Mega ως κανάλι, άνοιξε τον δρόμο και τα κατάφερε με τις σειρές που πίστεψε πως άξιζαν, να τις δει το διεθνές κοινό. Γιατί να μη δούμε και τους Μαύρους Πίνακες του Star;
Μία σειρά που θα επαναλάβω, αδικήθηκε από τη μέρα προβολής, από τα νούμερα τηλεθέασης και από την προώθησή της. Μία σειρά που ανακάλυψε το κοινό, την πίστεψε και της έδωσε αξία. Και τέλος, μία σειρά που δίνει το παράδειγμα, αλλά και θάρρος σε Έλληνες δημιουργούς που θέλουν να πάνε το μέσο και τη μυθοπλασία, ένα βήμα μπροστά.