Η αλλιώτικη Αγγελική Νικολούλη 30 χρόνια πριν στο 1ο Φως στο Τούνελ, όταν δε φορούσε κόκκινα

Κατερίνα Μπούσιου
Η αλλιώτικη Αγγελική Νικολούλη 30 χρόνια πριν στο 1ο Φως στο Τούνελ, όταν δε φορούσε κόκκινα

«Όταν θα σε πάρει τηλέφωνο η Αγγελική θα μαρτυρήσεις και τα εγκλήματα που δεν έχεις κάνει», είναι ένα από τα αγαπημένα μότο των φανς της. Γιατί η Νικολούλη, πάντα έχει στο αρχείο της μία συνέντευξη με τον δολοφόνο, πριν εκείνος μαρτυρήσει το έγκλημά του. 

Το Φως στο Τούνελ της Αγγελικής Νικολούλη κατέχει ένα σπάνιο ρεκόρ για την ελληνική τηλεόραση, γιατί εδώ και δύο μήνες, έχει μπει αισίως στην 30η σεζόν της. Καμία άλλη εκπομπή δεν το έχει καταφέρει και η δημοσιογράφος έχει ένα ακόμη παράσημο στην καριέρα της και μία ιδιαίτερη καταχώρηση στο βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες.

Αλλά πώς ήταν η δημοσιογράφος στην πρώτη της εκπομπή στον ΣΚΑΙ, τον Οκτώβριο του 1995; Τι διαφορετικό είχε εκείνο το Φως στο Τούνελ;

https://www.instagram.com/p/DDQKm7QOium/

Το σαλόνι της Αγγελικής και η κόντρα με τον Κώστα Χαρδαβέλλα

Το μακρινό 1994, η Αγγελική Νικολούλη ήταν ήδη γνωστή αστυνομική ρεπόρτερ στον τύπο αλλά και στην τηλεόραση, στην εκπομπή του Κώστα Χαρδαβέλλα, Ρεπορτάζ στην Ομίχλη. Η μόνη γυναίκα σε αυτό το πόστο. Ένα χρόνο μετά θα αποφασίσει να αποδεχτεί την πρόταση του ΣΚΑΙ, για να κάνει μόνη της εκπομπή. Η μαθήτρια θα βρεθεί αντιμέτωπη με τον δάσκαλό της.

Το νέο εύρημα στην υπόθεση Μουρτζούκου έβαλε το Φως στο Τούνελ στη 10αδα των παγκόσμιων trends στο X

Αυτό πυροδότησε μία «κόντρα» μεταξύ τους. Ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος, οι εκπομπές ήταν πανομοιότυπες σε content, αλλά ο χρόνος και ο σεβασμός που είχαν μεταξύ τους, λειτούργησε θεραπευτικά. Οι δύο δημοσιογράφοι είχαν αποκαταστήσει τις σχέσεις τους. Δεν είναι τυχαία η προσφώνηση της δημοσιογράφου στην ανάρτησή της για την πρόσφατη «απώλεια» του Κώστα Χαρδαβέλλα, όταν τον αποκάλεσε δάσκαλο και αετό.

https://www.instagram.com/p/DDsSKFZuJIM/

Η δημοσιογράφος έκανε πρεμιέρα με το Φως στο Τούνελ και είναι πραγματικά αγνώριστη, όπως θα δεις και στο βίντεο. Αγνώριστο είναι και το στούντιο της. Για τα δεδομένα της εποχής ήταν αρκετά σύγχρονο και ταιριαστό με τη μόδα της εποχής στο εξωτερικό. Να υπάρχει η προσομοίωση ενός σπιτιού, για να αισθανθεί οικειότητα ο τηλεθεατής.

Έτσι η Αγγελική μας καλωσόρισε στο σαλόνι της. Δες και το βίντεο.

«Βασικό στοιχείο της εκπομπής θα είναι η αναζήτηση. Και θα κινείται σε 3 άξονες. Την πρώτη εβδομάδα θα ασχολούμαστε με ένα ανεξιχνίαστο έγκλημα. Τη δεύτερη εβδομάδα, θα ασχολούμαστε με μία εξαφάνιση. Ξέρετε, αυτά τα θέματα είναι λεπτά και θα επιλέγονται με μεγάλη αυστηρότητα. Το μεγάλο θέμα θα είναι και τα παιδιά, που κινδυνεύουν να πέσουν σε κάποια παγίδα. Έτσι την επόμενη εβδομάδα, θα ασχολούμαστε με ένα κοινωνικό θέμα και πάλι το βάρος θα δίνεται στην οικογένεια», όπως είπε στον πρόλογό της.

Αυτά τα λόγια και αυτός ο στόχος της εκπομπής, δεν άλλαξε μέσα στις 3 αυτές δεκαετίες. Και για αυτό τον λόγο η εκπομπή πέτυχε. Ήταν πολύ ξεκάθαρος ο στόχος της και η Αγγελική Νικολούλη δεν άλλαξε πορεία με την πάροδο των χρόνων. Δεν παρασύρθηκε και δεν ρίσκαρε παραπάνω από όσο έπρεπε.

Δεν άλλαξε ούτε καν τις στιλιστικές της προτιμήσεις με τα αγαπημένα της ταγέρ, τα οποία φορούσε από τότε όπως θα είδες. Απλά τα προσάρμοσε στη μόδα της κάθε εποχής.

Τότε βέβαια δεν προτιμούσε το κόκκινο χρώμα, αυτό που έγινε σήμα κατατεθέν, κάθε φορά που ξέραμε ότι λύνει ένα μυστήριο ή ένα έγκλημα. Όταν η Αγγέλω όπως την αποκαλούν στα social media, φορά κόκκινο, ο δολοφόνος ή ο αγνοούμενος, μόλις βρέθηκε.

undefined

Η εκπομπή στην πάροδο της 30ετίας, καταχωρήθηκε δύο φορές στο βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες. Αρχικά το 1998, γιατί σε 75 εκπομπές είχε καταφέρει να βρει 85 αγνοούμενους. Και την επόμενη χρονιά επίσης, γιατί στο σύνολο 130 εκπομπών πλέον, είχε βρει συνολικά 210 άτομα που αγνοούνταν.

Τα χρόνια που μεσολάβησαν μέχρι σήμερα, τα δυσκολότερα εγκλήματα και υποθέσεις, ξεκινούν από τη δική της εκπομπή.

Τη φετινή χρονιά ένα ακόμη ρεκόρ καταρρίπτεται από την Αγγελική. Όχι μόνο εκείνο της τηλεθέασης, αλλά και της επιρροής στα social media. Βρίσκεται μόνιμα στην παγκόσμια δεκάδα των trends στο Χ και αυτό μεταφράζεται σε δεκάδες χιλιάδες σχόλια και αναρτήσεις, την ώρα προβολής της εκπομπής.

DPG Network