6 γυναίκες της TV που ξεχώρισαν στο φινάλε του 2024 και έγιναν αγαπημένο trend στα social media
Με ρόλους σημαντικούς και κομβικούς αυτές οι 5 γυναίκες της ελληνικής μυθοπλασίας έχουν γίνει πολύ συχνά αγαπημένο trend του κοινού στα social media. Χωρίς κατ' ανάγκη να έχουν τους ρόλους των καλών όπως τους αποκαλούμε.
Υπάρχει μία γυναικεία επικράτηση τα τελευταία χρόνια στην ελληνική μυθοπλασία, όχι δυστυχώς με την αντιστοιχία που θα θέλαμε αριθμητικά στις παραγωγές, αλλά στο επίπεδο των σημαντικών ρόλων. Άλλωστε οι γυναικείοι ρόλοι παίζουν σημαντικό ρόλο στην πλοκή και δημιουργούν συναισθηματική ταύτιση με το κοινό.
Είτε με τους λεγόμενους καλούς ρόλους ή με τους πιο σκοτεινούς. Η δεύτερη κατηγορία ελκύει ακόμη περισσότερο. Από την έναρξη της φετινής σεζόν μέχρι και σήμερα, 6 γυναίκες έχουν ξεχωρίσει όχι μόνο λόγω της πλοκής των ρόλων τους στις σειρές που συμμετέχουν, αλλά για το μοναδικό ταλέντο τους.
Ας μιλήσουμε λοιπόν για τη Μαρία Κίτσου, την Ταμίλλα Κουλίεβα, τη Χαρά Μάτα Γιαννάτου, τη Σοφία Κόκκαλη, την Ελευθερία Πάλλα και τη Γιολάντα Καλογεροπούλου.
Από τη Μαρία Κίτσου στη νεόφερτη Γιολάντα Καλογεροπούλου
Η επιστροφή της Μαρίας Κίτσου στην τηλεόραση μετά τις Άγριες Μέλισσες, ήταν από μόνη της ένα σημαντικό γεγονός. Η Πανδώρα της Μάγισσας Φλεγόμενη Καρδιά, είναι πιο σύνθετος ρόλος από εκείνος της Ελένης Σταμίρη, αλλά μέσα στο σκοτάδι του και πιο σημαντικός. Αγαπάμε Μαρία Κίτσου, γιατί απλά είναι η Μαρία Κίτσου. Και το κοινό επίσης.
Η ολική επαναφορά της Μάγισσας Φλεγόμενη Καρδιά από το 2025 και η νέα ιστορία με τον Αντρέι
Δε χρειαζόταν μόνο ο ρόλος της ως Θάλεια στον Άγιο Έρωτα για να ξεχωρίσουμε το ταλέντο της Ταμίλλας Κουλίεβα. Μίας ηθοποιού με περγαμηνές και σημαντικές ερμηνείες στο θέατρο και τον κινηματογράφο. Απλά με αυτή την ερμηνεία φέτος, απογειώθηκε. Ο τρόπος έκφρασής της, η διεισδυτικότητα στις βαθύτερες έννοιες της υποκριτικής, η καθηλωτική και ρεαλιστική ματιά της στην ηρωΐδα της, ακόμη και με τη σιωπή, είναι άξια προσοχής. Κάνει τον καλύτερο ρόλο της καριέρας της, ασυζητητί.
Η Χαρά Μάτα Γιαννάτου ως Άννα στη Διάφανη Αγάπη, έχει μία σπάνια κινηματογραφική προσέγγιση στον ρόλο της. Εκ προοιμίου είχε κερδίσει τη συμπάθεια και τη συμπόνια μας από τα πρώτα επεισόδια της σειράς, γιατί έχασε τον άντρα που αγαπούσε, αλλά πέρασε από τόσα συναισθηματικά και διαφορετικά στάδια τα οποία μας τα μετέφερε, που στη συνέχεια κέρδισε και τον θαυμασμό μας.
Πάλι στον Άγιο Έρωτα, σε έναν ρόλο που στην πρώτη ανάγνωση δεν ανήκει στους δεύτερους πρωταγωνιστικούς. Αυτούς δηλαδή που δημιουργούν την παράλληλη και όχι τη βασική πλοκή. Η Ελευθερία Πάλλα ως Σοφία και κακιά αδελφή της Δανάης Παππά ως Χλόη, είχε κάτι να μας πει από την πρεμιέρα της σειράς. Τα όσα δείχνει και τα όσα μας αφήνει να εννοήσουμε ότι νιώθει, την κατατάσσουν στις μεγάλες εκπλήξεις της σεζόν, μέχρι στιγμής. Ηθοποιός που έχει μέλλον στην TV.
Αφού μιλάμε για εκπλήξεις, ας μιλήσουμε για τη Γιολάντα Καλογεροπούλου, την Ελένη του Grand Hotel. Τη γνωρίσαμε τηλεοπτικά στον Έρωτα Φυγά, όμως χρειάστηκε η φετινή νέα σειρά, για να μας συστήσει το ουσιαστικό της ταλέντο. Ο τρόπος που έφτασε στην κορύφωση του ρόλου της, στη συγκλονιστική σκηνή του επώδυνου τοκετού της, μας προκάλεσε τον θαυμασμό μας. Όχι μόνο σε εμάς, αλλά και στο κοινό και στον Γιώργο Γεροντιδάκη. Επειδή έχει ωραία εξέλιξη ο ρόλος της, αναμένουμε ακόμη περισσότερα.
Το «Μπράβο» του Γιώργου Γεροντιδάκη στη Ελένη του Grand Hotel για την πιο συγκλονιστική σκηνή
Τέλος, η Σοφία Κόκκαλη. Η ηθοποιός δε χρειαζόταν τη σειρά Μαύροι Πίνακες για να μας δείξει το εύρος της καλλιτεχνικής της φυσιογνωμίας. Μας το έχει δείξει κινηματογραφικά, μας το έχει αποδείξει με σημαντικά έργα. Μόνο που εδώ για πρώτη φορά τηλεοπτικά, έβαλε τη σφραγίδα της, στη μεγαλύτερη σεναριακή έκπληξη που έχουμε δει σε τηλεοπτική σειρά τα τελευταία χρόνια. Με έναν τρόπο επίσης κινηματογραφικό, ήταν τελικά η δολοφόνος, πίσω από τον δολοφόνο.
Όπως καταλαβαίνεις αυτές οι σημαντικές παρουσίες, κυρίως από νέες ηθοποιούς, μόνο χαρά μπορούν να μας δώσουν και κυρίως αισιοδοξία για το μέλλον της μυθοπλασίας. Το επίπεδο έχει ανέβει πολύ και αυτό συμπαρασύρει και άλλα τηλεοπτικά projects, πλην των σειρών.
Δεν θα το δεις άμεσα, αλλά θα το δεις σε λίγα χρόνια, όταν ούτως ή άλλως λόγω της μεταβλητότητας του κοινού, θα μιλάμε για μία διαφορετική τηλεόραση.