Η μάχη της τηλεθέασης: Ράδιο Αρβύλα, Άγιος Έρωτας και MasterChef νίκησαν για διαφορετικούς λόγους

Οι 868 χιλιάδες θεατές του Άγιου Έρωτα, η νίκη στα νούμερα για το MasterChef και οι ισοπαλίες για Τιμωρό και Παιχνίδια Εκδίκησης.
Τη φετινή σεζόν, αρκετές εκπομπές και σειρές παλεύουν να ξεπεράσουν τα μονοψήφια για αυτόν τον λόγο και οι διαφορές στην τηελεθέαση είναι μικρές. Μιλάμε για οριακές νίκες και σε καμία περίπτωση για θριάμβους. Όμως ήρθε η ώρα να μετρήσουμε και τους τηλεθεατές, κυρίως στην prime time ζώνη, δηλαδή το βράδυ που οι τηλεθεατές είναι και περισσότεροι αριθμητικά. Να δούμε λοιπόν τι βλέπουν πόσοι βλέπουν τα τηλεοπτικά προγράμματα από την οθόνη τους.
Μακάρι κάποια στιγμή να δούμε να μετρούν και τις αποδόσεις στις πλατφόρμες ή στη θέαση μέσω διαδικτύου. Γιατί μόνο τότε θα μιλάμε με ακρίβεια.
Το MasterChef έδειξε τη δεύτερη μέρα της προβολής του την ισχύ του στο δυναμικό κοινό, οι Ράδιο Αρβύλα είναι το αγαπημένο must όλων μας και απεδείχθη αριθμητικά, αλλά είχαμε και μία πολύ ιδιαίτερη πρωτιά για τον Άγιο Έρωτα. Σε απόλυτους αριθμούς.
3 λεπτά χωρίς ανάσα στον Άγιο Έρωτα: Η Μαρίνα Ψάλτη ξέσπασε ζητώντας δικαίωση και το Χ τη λάτρεψε
Οι νέοι βλέπουν MasterChef και Ράδιο Αρβύλα και ο Άγιος Έρωτας έχει τους περισσότερους τηλεθεατές
Αναμενόταν πως η έλευση του MasterChef θα άλλαζε τα δεδομένα, ακόμη και με τις αλλαγές του. Μπορεί να μην έχουμε γνωρίσει καλά και να ταυτιστούμε με κάποιους παίκτες ή παίκτριες γιατί φέτος δεν είχαμε οντισιόν, αλλά η δομή του είναι γρήγορη, οι κριτές έχουν την καλύτερη χημεία που έχουν παρουσιαστές στην ελληνική τηλεόραση και το μοντάζ άρτιο.
Στην πρεμιέρα του MasterChef 9 μας έλειψαν οι auditions, το bootcamp και οι γυναίκες chefs
Δεν έχει τις επιδόσεις στην τηλεθέαση που είχε το project στο παρελθόν, αλλά πια, κανείς δεν τις έχει. Κυριάρχησε στο δυναμικό κοινό με μέσο όρο 17% (καθαρά νούμερα χωρίς τις διαφημίσεις) και είχε σχεδόν ισοψηφία με τους Ράδιο Αρβύλα που ήταν πρώτοι με 17,2%. Δεν έχουν βέβαια κοινές ώρες προβολής.
Ο Άγιος Έρωτας ήταν η σειρά που νίκησε όλες τις υπόλοιπες (4 συνολικά) σειρές μυθοπλασίας. Στη δεύτερη θέση μετά το MasterChef στο δυναμικό κοινό με 15,3% στο δυναμικό, αλλά πρώτος στο σύνολο με 19,1%.
Για να το δούμε καθαρά αριθμητικά, το ΜasterChef σε όλα τα κοινά το παρακολούθησαν 604 χιλιάδες θεατές, τον Άγιο Έρωτα 868 χιλιάδες, το Grand Hotel 765 χιλιάδες.
Οι νέοι βλέπουν MasterChef και Ράδιο Αρβύλα, οι μεγαλύτεροι (που όπως βλέπεις είναι και πιο πολλοί αριθμητικά) βλέπουν σειρές. Υπάρχουν βέβαια και οι ακόμοι περισσότεροι που βλέπουν από τις πλατφόρμες.
Σχεδόν ισοπαλία είχε ο Τιμωρός στον Alpha και τα Παιχνίδια Εκδίκησης στον ΑΝΤ1 (12,7% και 12,8%). Αδικία για τα Παιχνίδια Εκδίκησης είναι αυτή η απόδοση γιατί ως σενάριο, πλοκή και δομή είναι καλύτερη σειρά. Πιο σύγχρονη και με πιο ωραίους διαλόγους. Δεν θα μπούμε στη διαδικασία Λάλος VS Λαμπροπούλου. Και οι δύο είναι πολύ καλοί ηθοποιοί. Και οι καταλληλότεροι για τους ρόλους που επιλέχθηκαν ως πρωταγωνιστές των σειρών τους.