Μαμά στα κρυφά: Έκπληξη στην τηλεθέαση για την κωμωδία που μας έκανε να ξεχάσουμε το Αρχελάου 5

Μετά από μία μικρή αστοχία στον τομέα της κωμωδίας τους προηγούμενους μήνες, η ΕΡΤ επέστρεψε με το Μαμά στα κρυφά με την Τζένη Θεωνά και τον Αντίνοο Αλμπάνη στους πρωταγωνιστικούς ρόλους και φαίνεται πως ήδη κερδίζει το στοίχημα της τηλεθέασης.
Υπάρχουν κάποια τηλεοπτικά προγράμματα που δεν κάνουν θόρυβο αμα τη εμφανίσει, αλλά που το κοινό καταφέρνει να τα εντοπίσει και να τους δώσει αυτό που τους αξίζει. Το Μαμά στα κρυφά, έκανε ήδη την έκπληξη στα νούμερα τηλεθέασης και τόνωσε τα βράδια του Σαββατοκύριακου που κάποια κανάλια δεν τα προτιμούν για σειρές μυθοπλασίας, παρά μόνο για ταινίες.
Τρεις λόγοι που θα αγαπήσεις στα φανερά τη νέα κωμική σειρά της ΕΡΤ1 «Μαμά στα κρυφά»
Χωρίς εκπλήξεις το Σαββατοκύριακο και πρωτιές για Μάνεση και Γερμανού
Η ζώνη του Σαββατοκύριακου μπορεί να μη βρίσκεται στις μεγάλες της δόξες του παρελθόντος, αλλά οι εκπομπές που έχουν «χτίσει» με την πάροδο των χρόνων το κοινό τους, όπως ο Νίκος Μάνεσης στον Alpha και η Ναταλία Γερμανού κατάφεραν ξανά να επικρατήσουν. Έστω και αν οι διαφορές από τους δεύτερους και τους τρίτους είναι μικρές. Για παράδειγμα στην πρωινή ζώνη μετά τον Νίκο Μάνεση ακολούθησε η Σίσσυ Χρηστίδου με το Χαμογέλα και Πάλι με μόλις 0,4% διαφορά στο δυναμικό κοινό (14,4% ο πρώτος, 14% η δεύτερη).
Για τη Ναταλία το περιμέναμε ότι θα είχε ένα προβάδιασμα, γιατί επέστρεψε στην εκπομπή, μετά την περιπέτεια που είχε πρόσφατα με την υγεία της.
Πολύ καλή είναι η πορεία και του «Ακόμη δεν είδες τίποτε» με τον Κώστα Τσουρό στο Mega (μόλις με δύο μονάδες μακριά από τη Ναταλία). Όλα όμως τα προγράμματα και όλες οι εκπομπές, δεν ξεπερνούν το όριο του 13% σε όλες τις κατηγορίες κοινού. Απογοητευτική η απόδοση όπως και αν το αναλύσεις.
Οι τηλεθεατές χάνουν πια το ενδιαφέρον τους για αυτό το πανομοιότυπο infotainment και την γενικότερη περιρέουσα τηλεοπτική τοξικότητα όλες τις μέρες της εβδομάδος.
Εκπλήξεις ωστόσο έχουν πλέον στη βραδινή ζώνη του Σαββατοκύριακου με την έλευση της νέας ρομαντικής κομεντί της ΕΡΤ «Μαμά στα κρυφά» με πρωταγωνιστές την Τζένη Θεωνά και τον Αντίνοο Αλμπάνη. Ήδη χθες σημείωσε το αξιοπρόσεκτο 7% στο δυναμικό και 7.1% στο γενικό σύνολο. Για τα δεδομένα της δημόσιας τηλεόρασης είναι μεγάλη επιτυχία.
Είναι μία ανάλαφρη γρήγορη και ευχάριστη κωμωδία που τη βλέπεις ευχάριστα, είτε από την οθόνη του κινητού σου, είτε από την οθόνη της τηλεόρασής σου. Μπορεί να μη συμφωνώ με τον χαρακτηρισμό κάποιων στα social media πως μοιάζει με τους Δύο Ξένους, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν είναι αξιόλογη παραγωγή.
Η ΕΡΤ έτσι «καλύπτει» την αστοχία του Αρχελάου 5 που μέσα στην ιδιαιτερότητά του, δεν κατάφερε να πείσει το κοινό. Δεν ήταν μία κωμωδία από εκείνες που ήταν πετυχημένες. Δύσκολο το είδος, εύκολο να πέσεις σε λάθη.
Η Τζένη Θεωνά υποδύεται μία δικηγόρο μαμά που έχασε τον σύζυγό της και αναγκάζεται να κρύψει από τον μελλοντικό προιστάμενό της (Αντίνοο Αλμπάνη) πως έχει δύο παιδιά, όταν πηγαίνει να εργαστεί στο δικηγορικό του γραφείο. Τα ευτράπελα που συμβαίνουν σε αυτό τον αγώνα της Λίζας ως σκληρά εργαζόμενη μαμά, την οδηγούν ακόμη και το να ερωτευτεί τον προισταμενό της. Για τον Αντίνοο βέβαια μιλάμε, αυτό είναι πολύ φυσικό να συμβαίνει.
Η σειρά που ανήκει στην κατηγορία της ρομαντικής κομεντί, έχει και κάποια δραματικά στοιχεία που αλλάζουν την ιστορία μας, έχει ενδιαφέροντες ρόλους σε όλα τα επίπεδα (αποκάλυψη η Νικολέτα Καρρά ως Πέρλα και λίγο «φευγάτη» γειτόνισσα της Λίζας), η σκηνοθεσία του Νίκου Ζαπατίνα δείχνει την εμπειρία του και το πόσο ξέρει να στήνει μία καλοκουρδισμένη τηλεοπτική παραγωγή και το σενάριο του Πάνου Αμαραντίδη, είναι φρέσκο και σύγχρονο με ωραίες λεπτομέρειες στους διαλόγους. Καθόλου κουραστικό.
Το κοινό έχει δώσει πλέον «ψήφο εμπιστοσύνης» στη σειρά, όπως και στο «100 χρόνια ελληνική δισκογραφία» με τη Χάρις Αλεξίου, πρόγραμμα που ακολουθεί.
Τα δάκρυα και η παραδοχή της Χάρις Αλεξίου στην 1η προβολή του «100 χρόνια ελληνική δισκογραφία»