Family on board! Δημιουργώντας αναμνήσεις που θα κρατήσουν μια ζωή

Για τα 41α γενέθλια μου έκανα μια ευχή και ένα κλικ! Και κάπως έτσι βρεθήκαμε οικογενειακώς στο MSC World Europa σε ένα ταξίδι - όνειρο στη Δυτική Μεσόγειο που μας γέμισε με αναμνήσεις οι οποίες δεν θα ξεχαστούν ποτέ.

Έκλεισα τα εισιτήρια (αεροπορικά μαζί με εκείνα της κρουαζιέρας) την Πρωτοχρονιά. Το 2024 θα είναι η χρονιά που θα ταξιδέψουμε είπα στον εαυτό μου και την ημέρα των 41ων γενεθλίων μου αποκάλυψα τα νέα: «Φτιάχνουμε βαλίτσες, την Παρασκευή πετάμε για Βαρκελώνη».

«Πού πάμε», ρώτησαν παιδιά και σύζυγος με μια φωνή και η μοναδική απάντηση που μπορούσα να δώσω ήταν «σε μια κρουαζιέρα - όνειρο». Η λατρεία που τρέφω για την Ιταλία ξεκίνησε περίπου 15 χρόνια νωρίτερα όταν επισκεφτήκαμε το βόρειο τμήμα της χωρίς παιδιά και υποχρεώσεις. Μου είχε μείνει αυτή η κρυφή επιθυμία όμως για την επιστροφή στη νότιο Ιταλία και στο πρώτο κλικ στην MSC Cruises με οδήγησε να κλείσω τα εισιτήρια για την κρουαζιέρα- όνειρο στη Δυτική Μεσόγειο.

Οι βαλίτσες ετοιμάστηκαν με προσοχή και η άφιξη στο αεροδρόμιο της Βαρκελώνης έγινε νωρίς το πρωί

Μέχρι το μεσημέρι της Παρασκευής εκείνης του Ιουνίου ήμασταν all aboard στο MSC World Europa, ένα πλοίο που σε κερδίζει με την πρώτη ματιά. Τα κορίτσια μπήκαν με το δεξί στην πολυτελή καμπίνα με θέα θάλασσα και φαντάζεσαι ποιος φόρεσε πρώτος μαγιό για να τρέξει στο Aurora Borealis Aquapark. Ναι, δεν επέλεξα τυχαία το MSC World Europa!

Στο άκουσμα της σύνθετης λέξης «νεροτσουλήθρες» σε παιδιά που λατρεύουν το νερό και τις πισίνες, γίνεται πάρτι και σαν πάρτι κύλησαν οι επτά ημέρες στην κρουαζιέρα – όνειρο.

Πήραμε και οι τέσσερις (παιδιά κι εμείς) τα φουσκωτά ανά χείρας και ξεκίνησαν τα παιχνίδια στην μπλε, την πράσινη και ροζ νεροτσουλήθρα και κάπως έτσι χωρίς να καταλάβουμε πώς περνάει ο χρόνος αποχαιρετήσαμε το λιμάνι της Βαρκελώνης και ξεκινήσαμε το ταξίδι στη δυτική Μεσόγειο.

Ο συνδυασμός ανακάλυψης διαφορετικών πολιτισμών και πολυτελούς διαμονής στο MSC World Europa είναι ακαταμάχητος, ειδικά για εσένα (όπως εγώ) που θέλεις για μια εβδομάδα να αφήσεις πίσω ταπεράκια, διάβασμα, σχολείο, ξένες γλώσσες και προσκλήσεις σε παιδικά πάρτι.

Κάθε ημέρα, κάθε πρωινό, μας περίμενε ένα διαφορετικό λιμάνι:

Μασσαλία, Γένοβα, Νάπολη, Μεσσίνα, Βαλέτα και επιστροφή στη Βαρκελώνη.

Αυτά τα γεμάτα έκπληξη και ενθουσιασμό παιδικά μάτια των κοριτσιών μου, νομίζω ήταν το μεγαλύτερο στοίχημα που κερδίσαμε οικογενειακώς στην κρουαζιέρα αυτή. Πριν την ανακάλυψη της διαφορετικής κουλτούρας ανάμεσα στις τρεις χώρες που επισκεφτήκαμε, ξεκινούσε η ανακάλυψη των γεύσεων στους διαφορετικούς μπουφέδες με ξεχωριστή ποικιλία γεύσεων καθημερινά και μια ευρεία γκάμα αλμυρών και γλυκών γεύσεων για να επιλέξεις αλλά και του καλύτερου εσπρέσο και καπουτσίνο που έχεις δοκιμάσει ποτέ.

Η επίσκεψη στην πόλη κοντά στο λιμάνι που επισκεπτόμασταν καθημερινά μας γέμιζε νέες εικόνες και οι εκδρομές που θα απολαύσεις με τη βοήθεια του ειδικού τμήματος του MSC World Europa είναι must. Από τη Μασσαλία με τη Notre Dame de la Garde και τους γραφικούς πεζόδρομους, τη Γένοβα, τη μεγαλύτερη παλιά πόλη της Ευρώπης με τα στενά δρομάκια, τη γεμάτη χρώμα Νάπολη με τη γοητεία και τον αυθεντικό ιταλικό αέρα, τη Μεσσίνα (που ιδρύθηκε από Έλληνες και πήρε το όνομά της από τη δική μας Μεσσηνία) με τη μοναδική αρχιτεκτονική, τον καθεδρικό ναό στη Piazza del Duomo και το διάσημο αστρονομικό ρολόι ως τη Βαλέτα της Μάλτας με την βουβή πόλη Mdina και τους κρεμαστούς κήπους και τη Βαρκελώνη, την πρωτεύουσα της Καταλονίας με τα πολύχρωμα μωσαϊκά και κτήρια, η Δυτική Μεσόγειος μας κέρδισε.

Την καρδιά μας όμως κέρδισε ακόμα περισσότερο αυτή η γλυκιά καθημερινή επιστροφή στο πλοίο μας και αυτή η γεμάτη διασκέδαση ρουτίνα που δημιούργησαν τα παιδιά μας on board

Η εξοικείωση των κοριτσιών με τον τρόπο που λειτουργούσαν όλα ήταν αξιοθαύμαστη: η δική τους «μαγική» κάρτα για το δωμάτιο, το ασανσέρ χωρίς κουμπιά, οι 7 διαφορετικές πισίνες και τα 13 διαφορετικά υδρομασάζ, η Doremiland, και το Junior Club που τις ενθουσίασε, το πάρκο Aurora Borealis με τις νεροτσουλήθρες, το burger η πίτσα (η καλύτερη χειροποίητη πίτσα με ζυμάρι που ανοίγει μπροστά στα μάτια σου) και οι πατάτες λίγο μετά τη βουτιά στην εσωτερική ή εξωτερική πισίνα, το δικό τους τραπέζι για το δείπνο στην ώρα που επιλέξαμε να το απολαμβάνουμε καθημερινά, τα παιχνίδια με άλλα παιδιά που μπορεί να μην γνώριζαν τη γλώσσα τους αλλά το παιχνίδι τα ένωνε, η πίστα για rollers, η δική τους disco, η παράσταση που καθημερινά απολαμβάναμε οικογενειακώς στο World Theater (η Amelia και το Eclipse Magic Show θα το συζητάμε για μήνες) και το παγωτό, το παγωτό παντού που με τόση λαχτάρα απολάμβαναν.

Και η δική μας εξοικείωση φυσικά με το υδρομασάζ- 13 για να επιλέξεις- τα 20 ξεχωριστάσ μπαρ και σαλόνια με διαφορετικές προτάσεις για κοκτέιλ καθημερινά, το Pizza & Burger εστιατόριο, το MSC Aurea Spa, το MSC Gym by Technogym, η Zen Pool- η πισίνα μόνο για ενήλικες τις ώρες που τα παιδιά ήθελαν να παίξουν στο Junior Club, το Venom Drop@ The Spiral- η εντυπωσιακή τσουλήθρα εμπειρία ζώης, το show χρωμάτων στο Promanade στο κεντρικό κατάστρωμα του στο MSC World Europa αλλά και το ηλιοβασίλεμα εκείνο που θα μας μείνει αξέχαστο με φόντο το λιμάνι της Νάπολης.

Όλα τα παραπάνω με έχουν κάνει να αναζητώ ήδη τα εισιτήρια για το επόμενο MSC Cruises ταξίδι μας.

Must Try Οn Board -Family Edition:

-Καθημερινά στο δωμάτιό σας θα λαμβάνετε τις ημερήσιες δραστηριότητες - για τα παιδιά και για εσάς. Τσέκαρε και στο MSC App ποια από αυτές από νωρίς το πρωί ως αργά το βράδυ θέλεις να δοκιμάσετε, ποιο σόου και σε ποιο κατάστρωμα θα λάβει χώρα και οργανώστε το πλάνο σας έτσι ώστε να κερδίσετε ακόμα περισσότερες εμπειρίες και προνόμια on board.

- Την ημέρα που θα ταξιδέψετε από τη Μάλτα ως τη Βαρκελώνη εντός πλοίου, οργάνωσε τις δραστηριότητές σου από νωρίς. Κλείσε μέσω του MSC App τη θέση σας για μία από τις 2 ή 3 παραστάσεις καθημερινά στο World Theater, τις οποίες σου υπόσχομαι πως τα παιδιά θα απολαύσουν περισσότερο από εσένα.

- Μην αμελήσεις να συναντήσετε τον Doremix, τη μασκώτ του πλοίο την οποία τα παιδιά μου λάτρεψαν και εννοείται πως πήραμε μαζί μας στη λούτρινη εκδοχή του. Εξ΄ίσου must είναι και τα shows των ψυχαγωγών για παιδιά, στο κεντρικό κατάστρωμα 8 Promenade, στην MSC Luna Park Arena αλλά και στο MSC Kids Club.

- Μπες στη ροζ νεροτσουλήθρα του Aurora Borealis AquaPark, μέτρα αντίστροφα και κάνε την πιο ξέφρενη κούρσα σε νεροτσουλήθρα της ζωής σου.

Extra info για μαμάδες που θέλουν να ξέρουν:

* Με την είσοδό τους στο πλοίο, τα παιδιά φορούν το δικό τους ξεχωριστό βραχιολάκι με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

* Το Kids Club φιλοξενεί παιδιά από έξι μηνών μέχρι και 17 ετών. Κάθε ηλικιακό γκρουπ έχει τον δικό του ξεχωριστό χώρο παιχνιδιού, με τους δικούς του παιδαγωγούς και με νέο πρόγραμμα δραστηριοτήτων καθημερινά.

* Το MSC World Europa διαθέτει το δικό του κέντρο υγείας - αχρείαστο να είναι- ξέρεις πως το εξειδικευμένο προσωπικό του πλοίου θα σε βοηθήσει άμεσα.

* Από το πλοίο δεν μπορεί να βγει κανένα ανήλικο παιδί αν δεν είναι ο γονιός του μαζί.

* Αν το άγχος σου είναι μήπως τα παιδιά δεν θα θυμούνται το ταξίδι αυτό, ξεπέρασέ το. Μας λένε πολλές φορές πως τα παιδιά ξεχνούν αλλά τις αναμνήσεις στην κρουαζιέρα αυτή, με τα παιδιά σου και το πιο μεγάλο τους χαμόγελο on board, αξίζει να το θυμάσαι εσύ μια ζωή.

Οι φετινές οικογενειακές διακοπές στο MSC World Europa ήταν λες κι έχουν βγει από τα πιο τρελά μας όνειρα! Και με την MSC Cruises η οικογένειά μας θα συνεχίζει να ονειρεύεται ξανά και ξανά. Κλείνω εισιτήρια ASAP.