Πριν κλείσεις εισιτήρια δες τα 4 travel trends που θα κυριαρχήσουν το 2024
Τα αποτελέσματα έρευνας γνωστής εταιρίας ταξιδιωτικών κρατήσεων θα σε εκπλήξουν.
Βρισκόμαστε κυριολεκτικά μια ανάσα πριν τις διακοπές του Πάσχα και το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας αποτελεί την ωραιότερη ανάπαυλα για κάθε εργαζόμενη.
Τα ταξίδια ήταν ανέκαθεν για εμένα ο ωραιότερος τρόπος αποφόρτισης ωστόσο πλέον δεν έχω τη δυνατότητα να λείπω εκτός Αττικής όσο συχνά θα ήθελα. Λίγο οι χαοτικοί ρυθμοί της καθημερινότητας, λίγο τα έξοδα που μας «πνίγουν» κάθε μήνα και λίγο άλλες λοιπές υποχρεώσεις, με ανάγκασαν να βάλω φρένο σε πολλά σχέδια και mini αποδράσεις.
5 tips που θα σε βοηθήσουν να χωρέσεις όλα σου τα ρούχα στη βαλίτσα αν ταξιδεύεις μέσα στον χειμώνα
Oμολογώ πως τον τελευταίο χρόνο έχω ξεχάσει αυτό το μαγικό feeling που νιώθεις μόλις βρεις εισιτήρια για τον προορισμό των ονείρων σου, και ίσως ήρθε η ώρα αυτό να αλλάξει (αν μπορώ εγώ, πιθανότατα μπορείς κι εσύ!).
Τα travel trends που θα κυριαρχήσουν το 2024
Πριν από λίγα 24ωρα το bussinesswire.com δημοσίευσε την έρευνα δημοφιλούς εταιρίας ταξιδιωτικών κρατήσεων (American Express) η οποία μας αποκαλύπτει τις τάσεις και την έμπνευση πίσω από τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών σε ολόκληρο τον κόσμο.
Τα αποτελέσματα της έρευνας προέκυψαν από δείγμα ταξιδιωτών στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αυστραλία, τον Καναδάς, την Ινδία, την Ιαπωνία, το Μεξικό και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Αξιοσημείωτο είναι πως το 84% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα ή τα ίδια χρήματα για ταξίδια το 2024 σε σύγκριση με την περσινή χρονιά. Επιπλέον, το 77% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται περισσότερο για την απόκτηση της σωστής ταξιδιωτικής εμπειρίας παρά για το κόστος του ταξιδιού.
Winter Honeymoon: Πέντε ξενοδοχεία για το πιο ρομαντικό ταξίδι του μέλιτος στην καρδιά του χειμώνα
Οι τέσσερις τάσεις που ήρθαν για να μείνουν φέτος στις ταξιδιωτικές κρατήσεις
- For the Love of the Game ή απλά αθλητικός τουρισμός.
Οι φίλοι του αθλητισμού σχεδιάζουν ταξίδια σε αθλητικές εκδηλώσεις, είτε πρόκειται για ένα αγαπημένο άθλημα, μια αγαπημένη ομάδα ή μια μεγάλη διοργάνωση. Καθόλου κακή πρόταση αφού συνδυάζει ψυχαγωγία, χαλάρωση και τουρισμό.
- Υπερατλαντικά ταξίδια
Αρκετοί είναι οι ταξιδιώτες που προγραμματίζουν ένα πολυήμερο ταξίδι-εμπειρία ζωής σε μακρινούς, ξεχωριστούς προορισμούς.
- Going solo
Ναι, σωστά σκέφτηκες! Πολλοί είναι εκείνοι που τολμούν να ταξιδέψουν μόνοι στον προορισμό της καρδιάς τους, αψηφώντας τυχόν εμπόδια. Πίστεψέ με, δεν υπάρχει καλύτερη εμπειρία από το να ταξιδεύεις μόνη, άσε που έχεις και τον απόλυτο έλεγχο του προγράμματος και των δρομολογίων που θα ακολουθήσεις.
- ΥΟLO διακοπές ή ζήτω ο αυθορμητισμός
Αν είσαι control freak όπως εγώ ή λάτρης του προγραμματισμού, αυτές οι διακοπές δεν ενδείκνυνται σε καμία περίπτωση για εσένα. Αρκετοί είναι οι ταξιδιώτες που αναζητούν την απόλυτη ελευθερία στις διακοπές τους και αφήνουν χώρο για αλλαγές και νέες αναζητήσεις-περιπέτειες.
«Οι ταξιδιώτες επικεντρώνονται στην επιλογή των σωστών δρομολογίων και στη δημιουργία αναμνήσεων, είτε αυτό σημαίνει να κλείσουν ένα ταξίδι για να δουν μια αγαπημένη αθλητική ομάδα να αγωνίζεται είτε να κάνουν μια κρουαζιέρα, εμπειρία ζωής», αναφέρει η Audrey Hendley, Πρόεδρος της American Express Travel στο businesswire.com.
Ενδιαφέροντα facts που προέκυψαν από την έρευνα
- Το 67% των ερωτηθέντων των Millennial και Gen Z ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν για αθλητικές εκδηλώσεις το 2024.
- Το 58% των ερωτηθέντων που ταξιδεύουν για αθλήματα το 2024 θα το κάνουν για ποδόσφαιρο, μπάσκετ ή αγώνες Formula 1.
- Η Νέα Υόρκη, το Μiami και το Παρίσι είναι οι κορυφαίοι προορισμοί στους οποίους σκοπεύουν να ταξιδέψουν οι ερωτηθέντες για αθλητικές εκδηλώσεις αυτό το καλοκαίρι.
- Τα μεταμορφωτικά ταξίδια που γίνονται μια φορά στη ζωή, όπως η επίσκεψη στα νησιά Γκαλαπάγκος και η πεζοπορία στην Ανταρκτική, βρίσκονται στην κορυφή της λίστας προτιμήσεων πολλών ταξιδιωτών.
- Το 65% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται περισσότερο να κάνει ένα μεγάλο ταξίδι το 2024 σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
- Το 72% των ερωτηθέντων θα προτιμούσε να εξοικονομήσει χρήματα για ένα μεγάλο ταξίδι παρά να τα ξοδέψει για να βγει με φίλους.
- Το 58% των ερωτηθέντων (Millennial και Gen Z) θέλουν έναν ταξιδιωτικό πράκτορα ή έναν αξιόπιστο σύμβουλο για να τους βοηθήσει να κλείσουν ένα μεγάλο ταξίδι φέτος.
- Το 55% των ερωτηθέντων που σχεδίαζαν ένα μεγάλο ταξίδι θα σκεφτόταν να επισκεφθεί πολλές χώρες σε μια περιοχή.
Πηγή κεντρικής: pexels.com