Η εποχή των Instagram influencers μάλλον τελείωσε και υπάρχει λόγος γι' αυτό
Μία νέα έρευνα αλλάζει τα δεδομένα που ξέραμε μέχρι σήμερα.
Αν έχεις παρατηρήσει λιγότερη παρουσία των Instagram influencers στη ροή του Instagram σου, μάλλον δεν είσαι η μόνη. Σύμφωνα με στοιχεία πρόσφατης έρευνας, οι influencers δεν ασκούν πια τόσο μεγάλη επιρροή στους followers τους.
Η InfluencerDB, μια εταιρεία που παρακολουθεί την επιρροή που ασκούν οι influencers, δημοσίευσε τα αποτελέσματα της νέας έρευνάς της και ο αριθμός των followers που πατούν like ή γενικότερα αντιδρούν στα posts των influencers έχει μειωθεί κατακόρυφα. Μάλιστα, παρατηρήθηκε ότι τα χορηγούμενα posts είναι αυτά που δυσκολεύουν τους influencers να προσεγγίσουν τους followers.
Όπως έδειξαν τα αποτελέσματα της έρευνας, οι χρήστες του Instagram που αντιδρούν στα posts των influencers έχουν μειωθεί από το 4% στο 2.4%. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι τα συγκεκριμένα posts δεν έχουν πλέον κανένα περιεχόμενο, δεν έχουν κάτι να «πουν» στους followers και γι’ αυτό δεν υπάρχει καμία αντίδραση πλέον.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, η μικρότερη επιρροή παρατηρείται πλέον ανάμεσα σε αυτούς που είχαν Instagram λογαριασμούς με πάρα πολλούς ακόλουθους. Influencers με 10.000 ακόλουθους είχαν ποσοστό αντίδρασης 3.6%. Ο αριθμός είναι μικρός, ειδικά όταν συγκρίνεται με αυτούς που έχουν 5.000 έως 10.000 followers, οι οποίοι είχαν ποσοστό αντίδρασης 6.3%, και αυτούς με 1.000 έως 5.000 ακόλουθους, οι οποίοι είχαν 8.8% ποσοστό αντίδρασης.
Τώρα, αναμένεται να δούμε κατά πόσο αυτή η μείωση της αντίδρασης των followers θα μπορούσε ενδεχομένως να επηρεάσει τη δραστηριότητα που προσφέρει χρήματα στους influencers, κυρίως από τη βιομηχανία μόδας και ομορφιάς.
Με ορισμένους influencers να παίρνουν 100.000 $ ανά post και τα brands να δίνουν το 72% των κερδών για να προωθήσουν τα προϊόντα τους με τους influencers και με τη σειρά τους να επηρεάσουν τους καταναλωτές να τα αγοράσουν, αυτό θα ήταν πραγματικά ένα σοβαρό πρόβλημα.
Τα τελευταία χρόνια, οι influencers έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στη βιομηχανία της μόδας και της ομορφιάς, καθώς τα brands και τα καταστήματα τούς χρησιμοποιούν ως μέσο για να προωθήσουν το εμπόρευμά τους.
Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι θα συμβεί στο μέλλον με τους Instagram influencers και τα brands που προωθούν, πόσο μάλλον όταν η επιλογή του «like» εξαφανιστεί, όπως λέγεται έντονα το τελευταίο διάστημα.
Ο χρόνος θα δείξει τι πρόκειται να συμβεί.
Στην παρακάτω gallery μπορείς να δεις μερικές από τις διάσημες influencers του εξωτερικού.