Το τέλος του κόσμου VS το τέλος της Oprah Winfrey
Το δημοφιλές show της πιο διάσημης τηλεοπτικής περσόνας έληξε μετά από 25 χρόνια. Ο κόσμος, επίσης, ήταν να λήξει εκείνες τις μέρες περίπου.
Το τέλος του κόσμου δεν ήρθε, τελικά, αν κρίνει κανείς από το γεγονός πως είμαστε εδώ και τα λέμε σαν να μην τρέχει τίποτα -εκτός και αν το Matrix είναι πραγματικότητα και είμαστε ένα παιχνίδι / πείραμα που πέρασε σε άλλη πίστα εν αγνοία μας. Πάντως είχε προβλεφθεί για τις 21 Μαΐου φέτος, σύμφωνα τουλάχιστον με τις διακηρύξεις του Harold Camping, ενός δισεκατομμυριούχου θρησκόληπτου που αποφάσισε πως κάπου εκεί έπρεπε να πούμε τα τελευταία μας αντίο, έστω au revoir και εις το επανιδείν στην κόλαση ή στον παράδεισο.
Αλλά το προγραμματισμένο τηλεοπτικό τέλος του talk show της Oprah, μετά από 1/4 του αιώνα, συνέβη όπως ακριβώς είχε ανακοινωθεί. Και, όχι, μη φανταστείτε πως η μεγάλη κυρία της αμερικάνικης TV θα πάει σπίτι της διότι αυτό θα μπορούσε να αποτελεί επίσης οιωνό για το τέλος του κόσμου. Ο λόγος που αποχώρησε από το τηλεοπτικό πλατό είναι για να μεταφέρει την πολυβραβευμένη εκπομπή της στο OWN (Oprah Winfrey Network), το νέο της ιδιόκτητο τηλεοπτικό δίκτυο.
Το θέμα είναι πως εκεί γύρω στις 20 Μαΐου δύο σημαντικές λήξεις ήταν το κορυφαίο θέμα συζήτησης σε κάθε κουβέντα και η Meltwater Group, μια εταιρεία που ασχολείται με την ανάλυση στα social media και στις ειδήσεις στο internet και αλλού, αποφάσισε να μάθει ποιος ήταν ο νικητής στη μάχη ανάμεσα στο τέλος της Oprah και στο τέλος του κόσμου. Εξετάστηκαν οι αναφορές στα δύο ζητήματα σε: twitter, facebook, blogs, σχόλια στο web, sites και video και το αποτέλεσμα, ευτυχώς, δεν μας απογοήτευσε. Ο κόσμος ενδιαφέρεται ακόμα περισσότερο από τη ζωή του παρά για τη showbiz.
Στο γράφημα της φωτογραφίας μπορείτε να δείτε τα ποσοστά όπως τα παρουσίασε η Meltwater Group.