Ξέχνα το «Μένουμε Σπίτι» του Σπύρου Παπαδόπουλου. Η Βίκυ Σταυροπούλου παίρνει τη θέση του
Αλλάζουν τα δεδομένα της καραντίνας, αλλάζουν και τα πρόσωπα των διαφημιστικών.
Το κλασικό «Μένουμε Σπίτι» αλλάζει και τη θέση του παίρνει το «Μένουμε Ασφαλείς». Το πρόσωπο της περιόδου καραντίνας ήταν ο Σπύρος Παπαδόπουλος, αφού το διαφημιστικό σποτ στο οποίο πρωταγωνίστησε έγινε viral.Το video αυτό όμως άλλαξε και αναρτήθηκε από τον προσωπικό λογαριασμό του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη. Καταλαβαίνεις ότι αφού οι συνθήκες άλλαξαν, άλλαξε και το σποτ του «Μένουμε Σπίτι».
Τη θέση του παίρνει το «μότο» «Μένουμε Ασφαλείς» και το πρόσωπο του σποτ είναι η Βίκυ Σταυροπούλου. Το σκεπτικό της διαφήμισης είναι ένα: Να μάθουμε πώς μπορούμε να μείνουμε ασφαλείς και μπορούμε επίσης μέσα από αυτό να δούμε πώς θα φτιάξουμε μια μάσκα εύκολα και γρήγορα μόνοι μας.
Φυσικά το «σχολαστικά» από το πλύσιμο των χεριών μέχρι και το... σιδέρωμα της μάσκας μας επικρατεί ακόμη.
Δες το νέο διαφημιστικό σποτ εδώ: