Ο Justin Bieber και η Selena Gomez πέρασαν στην αιωνιότητα
Μην ρωτάτε γιατί. Ούτε εμείς πρόκειται να καταλάβουμε ποτέ.
Ο Αμερικανός καλλιτέχνης –αν και αυτός ο προσδιορισμός είναι λίγο αμφισβητήσιμος αν κρίνουμε από τα έργα του- Daniel Edwards ξαναχτύπησε με ένα ακόμα άγαλμα διασημοτήτων και αυτή τη φορά η πηγή έμπνευσής του ήταν το ζευγάρι Justin Bieber και Selena Gomez.
Για να φρεσκάρουμε τη μνήμη σας, ο Edwards ήταν αυτός που είχε φιλοτεχνήσει την ανεκδιήγητη προτομή της Angelina Jolie, γυμνόστηθης, να θηλάζει τα δίδυμα Vivienne και Knox, καθώς και ένα άγαλμα με τον Brad Pitt και την Angelina, ξανά γυμνών και σε στάση εραστών, με την ονομασία «Brangelina».
Στο πορτφόλιό του, επίσης, συμπεριλαμβάνονται η προτομή της Michelle Obama γυμνόστηθης, της Oprah σε αιγυπτιακό στυλ με τα δυο της σκυλιά, που πέθαναν πρόσφατα, να κάθονται πάνω στο κεφάλι της, καθώς και το άγαλμα της Britney Spears τη στιγμή που γεννά.
Κι εκεί που πιστεύαμε πως ο καλλιτέχνης είχε καταχραστεί τη φράση «η τέχνη είναι υποκειμενική και δεν γνωρίζει σύνορα» και δύσκολα θα δημιουργούσε ένα πιο περίεργο, άβολο στην θέα και, εν τέλει, κακόγουστο έργο, ήρθε το άγαλμα του Bieber και της Gomez να μας διαψεύσει.
Στο χάλκινο γλυπτό του Edwards, ο Justin Bieber και η Selena Gomez αναπαριστούν τον Αδάμ και την Εύα, φυσικά γυμνοί, με ένα Καναδικό φύλλο να καλύπτει τα απόκρυφα του pop star και το αστέρι του Τέξας την ευαίσθητη περιοχή της αγαπημένης του, ενώ οι δυο τους ενώνονται στα πλευρά σαν να είναι ένα άτομο με τρία πόδια, το τρίτο αυτό της Gomez που οδηγεί τον Bieber στην Εδέμ. Μπροστά τους, ανοίγοντας τον δρόμο για αυτούς, βρίσκονται μια καναδέζικη χήνα κι ένα αρμαντίλο του Τέξας.
Ο καλλιτέχνης δήλωσε πως το άγαλμα αυτό συμβολίζει την ένωση του Καναδά (απ' όπου κατάγεται ο Bieber) με την Αμερική (η Gomez έχει καταγωγή από το Τέξας) και την αρμονία μεταξύ των δυο γειτονικών χωρών. Το έργο αυτό, το οποίο έχει τίτλο «Justin & Selena Forever», πρόκειται να εκτεθεί σε όλες τις Καναδικές Πρεσβείες ανά τον κόσμο, ως σύμβολο της ανδρείας του Καναδά στους τομείς της τέχνης και του εμπορίου.
Είναι τόσα τα σχόλια που θέλουμε να κάνουμε τόσο για το ίδιο το έργο, όσο και για τη δήλωση περί «ανδρείας», που ειλικρινά δεν ξέρουμε από πού να ξεκινήσουμε και που να τελειώσουμε. Γι' αυτό θα πάρουμε την επιλογή του κοινού. Ξεσπάστε ελεύθερα.