Η Cristin Milioti χαστούκιζε τον Leonardo DiCaprio για 12 ώρες
«Αυτή ήταν μια άγρια νύχτα».
Ποιος σινεφίλ τύπος που σέβεται τον εαυτό του δεν έχει δει (τουλάχιστον 2-3 φορές) την ταινία «Ο λύκος της Wall Street» του Martin Scorsese με πρωταγωνιστή τον Leonardo DiCaprio; Τι κι αν γυρίστηκε το 2013, σχεδόν 10 χρόνια πριν, παραμένει επίκαιρη και πάντα έχει πολλά να μας διδάξει για την ανθρώπινη φύση και ματαιοδοξία.
Παρόλο που ο γυναικείος ρόλος της ταινίας που χαράχθηκε περισσότερο στο μυαλό μας ήταν αυτός που υποδύθηκε η μοναδική Margot Robbie, δηλαδή αυτός της Naomi Lapaglia, υπήρχαν πολλοί ακόμη που κέντρισαν την προσοχή μας. Όπως αυτός της πρώτης συζύγου του πανούργου χρηματιστή, Teresa Petrillo, τον οποίο ενσάρκωσε με αξιέπαινο υποκριτικό ταλέντο η Cristin Milioti.
Μπορεί πλέον να είναι άρρηκτα συνδεδεμένη στο μυαλό μας με τη σειρά «How I Met Your Mother», αλλά οφείλουμε να της αναγνωρίσουμε πως υπήρχε και πριν από αυτή. Έχει ένα ομολογουμένως αξιοσημείωτο καλλιτεχνικό παρελθόν, στο οποίο και αναφέρθηκε σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στον Independent.
Αφού παραδέχθηκε πως «την ελκύει να υποδύεται παράξενους χαρακτήρες», η 36χρονη ηθοποιός είπε: «Μου αρέσουν τα πράγματα που κινούνται σε μια πολύ λεπτή γραμμή» και προσέθεσε για τους αγαπημένους της σκηνοθέτες «Όλος οι δουλειές των αδελφών Coen ήταν βαθιά σημαδιακές για μένα. Οι ταινίες τους είναι τόσο ανατρεπτικές. Σε κάνουν να γελάς με πράγματα με τα οποία σοκάρεσαι που γελάς. Είναι επίσης πολύ συγκινητικές. Και απόκοσμες. Και είναι όμορφες. Δεν μου αρέσουν τα πράγματα σε τέλεια μικρά πακέτα. Μου αρέσει να μπαίνω στις λεπτομέρειες των προκλήσεων του να είσαι ένας άνθρωπος σε αυτόν τον πλανήτη. Γιατί, ποιος ο λόγος άλλωστε να μην το κάνω;"».
Όσον αφορά τη μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία, «The Wolf of Wall Street», αποκάλυψε πώς βίωσε εκείνη τα γυρίσματα. Ούσα «πρωτάρα» σε τόσο μεγάλη παραγωγή, όλο αυτό της δημιούργησε ένα πρωτόγνωρο άγχος σχετικά με το αν και κατά πόσο θα μπορέσει να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις και προσδοκίες.
«Πέρασα τόσο μεγάλο μέρος αυτής της εμπειρίας έχοντας πολύ μεγάλο φόβο μήπως τα κάνω θάλασσα. Δεν είχα βρεθεί ποτέ σε τόσο μεγάλο κινηματογραφικό πλατό. Ήταν μια μοναδική εμπειρία στη ζωή μου. Μακάρι να την είχα δεχτεί περισσότερο και να είχα αφεθεί περισσότερο».
Θα λέγαμε πως μέσα σε αυτή τη φράση, η Milioti μας θυμίζει τεχνηέντως κάτι που συνεχώς ξεχνάμε. Τη σημασία να απολαμβάνουμε την στιγμή, όταν ακριβώς τη ζούμε. Όταν επιτρέπουμε στο άγχος να μας αναλώνει, παύουμε να απολαμβάνουμε τη χαρά της δημιουργίας και εν τέλει της ίδιας της ζωής, η οποία στην ουσία δεν είναι τίποτα άλλο από μια συλλογή εμπειριών.
Η ηθοποιός λοιπόν εύχεται να μπορούσε να είχε αφεθεί περισσότερο και σίγουρα όταν ξαναδούμε την ταινία θα θυμηθούμε αυτή της την εξομολόγηση. Πρόκειται ωστόσο για ένα συναίσθημα που υποδειγματικά έκρυψε πίσω από το βλέμμα της πρώτης συζύγου του Jordan Belfort. Εκείνης της υποστηρικτικής, υπομονετικής γυναίκας που θα παρομοίαζε κανείς με σύγχρονη Πηνελόπη, σε μία Οδύσσεια όπου η Margot Robbie αποτελεί την απόλυτη «Σειρήνα».
Είναι η σύζυγος – στήριγμα και φωνής της λογικής που παρότρυνε τον άντρα της να ασχοληθεί με το χρηματιστήριο, όταν του έδειξε μια τυχαία αγγελία σε εφημερίδα. Όμως, όπως γράψαμε και πρόσφατα με αφορμή την υπόθεση EmRata την οποία και απάτησε ο σύζυγός της, cheaters gonna cheat. Οι ταινίες άλλωστε (ειδικά η συγκεκριμένη), είναι βγαλμένες από τη ζωή.
Η άλλοτε ήρεμη λοιπόν σύζυγος μετατρέπεται σε λέαινα όταν συνειδητοποιεί ότι στον γάμο της έχει πλέον εισβάλλει για τα καλά και ένα τρίτο πρόσωπο. Πιάνοντας τον άντρα της να την απατά με την ερωμένη του, χάνει τη λογική της και αρχίζει να τον χτυπά επανειλημμένα. Όλο αυτό καταλήγει στην ερώτηση-κλειδί, εκείνη που πολλές από εμάς μπορεί να μην τολμούσαμε τελικά να ξεστομίσουμε. Γιατί θα φοβόμασταν την απάντηση. «Είσαι ερωτευμένος μαζί της Jordan; Την αγαπάς;».
Μιλώντας λοιπόν για αυτή την σκηνή, η 36χρονη ηθοποιός είπε: «Αυτή ήταν μια άγρια νύχτα. Κάναμε γυρίσματα από τις 8 το βράδυ μέχρι τις 8 το πρωί και γυρίζαμε αυτή την σκηνή ξανά και ξανά και ξανά». Μάλιστα, όπως μάθαμε, ο αγαπημένος κύριος του Hollywood, ο mister Τιτανικός, ο mister κυνηγός μοντέλων, ο mister «Που είναι το Oscar μου μετά από τόσες υποψηφιότητες», έχει υποφέρει για τα καλά.
Εκείνο το βράδυ των πολύωρων γυρισμάτων που έκλεισαν 12ωρο, δέχθηκε από την συμπρωταγωνίστριά του αρκετά χαστούκια. Το αποτέλεσμα έπρεπε να βγει ρεαλιστικό, οπότε το χέρι της προσγειώθηκε ου ολίγες φορές στο πρόσωπό του. «Ένα σωρό φορές» είπε χαρακτηριστικά και μας έκανε να συναισθανθούμε κάπως τον DiCaprio .
«Απλά τον χαστούκιζα για 12 ώρες. Είχα πάντα μια πραγματική προσκόλληση σε αυτή τη σκηνή, επειδή βλέπεις αυτόν τον χαρακτήρα, που έχει καταπιεί πολλά από τα συναισθήματά της, να ξεσπά πραγματικά».
Μήπως τελικά την πλήρωσε ο star για κάθε αμάρτημα κάθε άντρα αυτού του πλανήτη;
Ερχόμενοι στο παρόν και τα βήματά της στην υποκριτική από εδώ και πέρα, φαίνονται εξίσου συναρπαστικά. Παρόλο που δεν περιλαμβάνουν χαστούκια στο πρόσωπο του DiCaprio, είναι διανθισμένα με ενδιαφέρουσες ιστορίες αγάπης.
Πιο συγκεκριμένα, η Milioti συμμετέχει στη σειρά μυστηρίου του Peacock, «The Resort», που κυκλοφόρησε στις 28 Ιουλίου.
Όταν η Cristin Milioti συνάντησε τον Donald Trump, δεν ενθουσιάστηκε
Ο Donald Trump θα αποτελεί για τους αστέρες του Hollywood πάντα μια κόκκινη σημαία. Τον πρώην πλανητάρχη συνάντησε όπως αποκάλυψε στη συνέντευξή της και η Cristin Milioti, στο πλαίσιο των γυρισμάτων για τον «Λύκο της Wallstreet». Βέβαια, ήταν το μακρινό 2013 και ο ίδιος δεν είχε καν γίνει ακόμη πλανητάρχης, πόσο μάλλον πρώην πλανητάρχης.
«Εισέβαλε στο πλατό και ήταν ένας απόλυτος καραγκιόζης» είπε χαρακτηριστικά, κάνοντάς μας να συνάγουμε αβίαστα το συμπέρασμα πως μάλλον δεν τον συμπάθησε.
Η μοιραία συνάντηση συνέβη μπροστά από τον Πύργο Trump, όπου και Milioti - DiCaprio χρειάστηκε να γυρίσουν μια σκηνή. Για την ακρίβεια όχι ΜΙΑ σκηνή, αλλά ΤΗΝ σκηνή: Εκείνη κατά την οποία τον χαστούκισε αμέτρητες φορές; Ε, αυτή.
Να μαθαίνεις ότι ο σύζυγός σου σε απατά με τη Naomi, aka Margot Robbie, και ταυτόχρονα να αντικρύζεις μπροστά σου έναν ασυναγώνιστα σεξιστή αριβίστα, είναι μια ατυχής σύμπτωση, ένας κακός συγχρονισμός και σε κάθε περίπτωση ο ορισμός του δυσοίωνου timing.
Μάλιστα, όταν η συντάκτρια της εφημερίδας Independent, Ellie Harrison, τη ρώτησε αν συνάντησε τον Donald Trump, η Milioti σε τρία γράμματα μπόρεσε να συνοψίσει τόσα συναισθήματα. «Ugh».
Βέβαια, μας χάρισε το gossip που χρειαζόμασταν προσθέτοντας: «Εμφανίστηκε στο πλατό και ήταν ένας πλήρης και απόλυτος καραγκιόζης, όπως όλοι γνωρίζουμε». Θα λέγαμε ότι εκπλησσόμαστε που το ακούμε, αλλά δεν έχουμε την υποκριτική δεινότητα που απαιτείται για να το υποστηρίξουμε.
Για του λόγου το αληθές όμως, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιος σε κινηματογραφικό πλατό έχει μια δυσάρεστη εμπειρία με τον Donald Trump. Όπως περιέγραψε ο σκηνοθέτης Chris Columbus στο Insider, βίωσε κάτι ανάλογο όταν ήθελε να κάνει γυρίσματα στο ξενοδοχείο The Plaza, το οποίο ανήκε τότε στον Donald Trump.
«Όπως στις περισσότερες τοποθεσίες στη Νέα Υόρκη, απλά πληρώνεις ένα ποσό και σου επιτρέπεται να κάνεις γυρίσματα σε αυτή την τοποθεσία. Απευθυνθήκαμε στο The Plaza Hotel, το οποίο ανήκε τότε στον Trump, επειδή θέλαμε να κάνουμε γυρίσματα εκεί. Ο Trump είπε ΟΚ. Πληρώσαμε την αμοιβή, αλλά είπε επίσης: "Ο μόνος τρόπος για να χρησιμοποιήσετε το Plaza είναι να παίξω στην ταινία". Έτσι συμφωνήσαμε να τον βάλουμε στην ταινία, και όταν την προβάλαμε για πρώτη φορά συνέβη το πιο περίεργο πράγμα: Ο κόσμος ζητωκραύγαζε όταν ο Trump εμφανιζόταν στην οθόνη. Έτσι είπα στον μοντέρ μου: 'Αφήστε τον στην ταινία. Είναι μια στιγμή για το κοινό. Αλλά όντως μπήκε με νταηλίκι στην ταινία».
Κλείνοντας, αν αξίζει να κρατήσουμε κάτι ακόμη από τη συνέντευξη της Milioti, αυτό είναι σίγουρα η σχέση της με τον χρόνο και τη νοσταλγία που νιώθει. «Ίσως είναι επειδή μεγαλώνω, αλλά αισθάνομαι ότι, ως κουλτούρα αυτή τη στιγμή, έχουμε εμμονή με τη νοσταλγία. Ειδικά στη βιομηχανία του θεάματος, όπου καταδικάζεσαι αν γεράσεις και οι άνθρωποι έχουν εμμονή με την επανεκκίνηση των πραγμάτων. Είναι σαν να σκεφτόμαστε τι θα γινόταν αν ξαναρχίζαμε αυτό το πράγμα που όλοι αγαπούσαμε όταν ήμασταν 12 ετών; Ή όταν ήμασταν 20; Ή όταν ο κόσμος δεν ήταν τόσο βαθιά σκοτεινός όσο τώρα; Είναι αυτή η αίσθηση του να θέλεις να σταματήσεις τον χρόνο, να ταξιδέψεις στον χρόνο, να επιστρέψεις σε κάποιον φανταστικό προηγούμενο εαυτό, ή κάτι τέτοιο. Νομίζω ότι η νοσταλγία μπορεί να είναι πολύ, πολύ επικίνδυνη.
Όταν ήμουν νεότερη, ο χρόνος δεν περνούσε αρκετά γρήγορα. Αλλά τώρα που είμαι μεγαλύτερη, νιώθω ότι δεν υπάρχει αρκετός χρόνος. Το πιο πολύτιμο πράγμα που θα μπορούσες να έχεις εκτός από την υγεία σου είναι ο χρόνος. Και απλά δεν υπάρχει αρκετός από αυτόν».