Από την αποθέωση της Καβογιάννη, στα πρώτα λόγια του Παπακαλιάτη για τη σκηνή βίας του Maestro
Η Μαρία Καβογιάννη συγκλόνισε το κοινό. Το Twitter έμεινε με την απορία και για μία δεύτερη σκηνή του Maestro. O Xριστόφορος Παπακαλιάτης έκανε αποκαλύψεις αμέσως μετά το τέλος του δεύτερου επεισοδίου.
Η ενδοοικογενειακή βία ήταν η κεντρική ιστορία στο δεύτερο επεισόδιο του Maestro και το κοινό στο Twitter σοκαρίστηκε με την ερμηνεία της Μαρίας Καβογιάνη, για την οποία κάθε άλλος χαρακτηρισμός περισσεύει. Ήταν απλά συγλονιστική. Ωστόσο ένας φόνος στην τελευταία σκηνή του επεισοδίου, έφερε επίσης αναστάτωση στα social media, την ίδια στιγμή που ο δημιουργός του Maestro, Χριστόφορος Παπακαλιάτης έκανε αποκαλύψεις μετά το τέλος του δεύτερου επεισοδίου.
«Ήταν ένα πολύ δύσκολο επεισόδιο για εμένα»
Είτε έχει κάνει copy στοιχεία κάποιων άλλων ξένων σειρών (στο Twitter αναφέρθηκε πολλές φορές χθες η σειρά του Netflix Ozark), είτε όχι, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης έχει έναν μοναδικό τρόπο πια να εμβαθύνει σε θέματα που μας σοκάρουν ως κοινωνία. Είναι δίπλα μας και όσο και αν κωφεύουμε, είναι και δικά μας θέματα. To αν στην αποτύπωση, στο μοντάζ, ή ακόμη και στην αισθητική προσέγγιση έχει δανειστεί από όσα και εκείνος έχει παρακολουθήσει, είναι απλά το περιτύλιγμα. Γιατί ο Παπακαλιάτης με το χθεσινό επεισόδιο του Maestro, απέδειξε αυτό που ξέρει να κάνει καλά. Εκτός από την αποτύπωση, να μας ξυπνήσει το αίσθημα ευθύνης που όλοι έχουμε, όταν κλείνουμε τα μάτια μας, απέναντι στη βία.
Η σκηνή της ενδοοικογενειακής βίας με την Μαρία Καβογιάννη στο ρόλο της μάνας, τον Γιώργο Μπένο στο ρόλο του γιου της και τον Γιάννη Τσορτέκη ως τον πατέρα που την ασκεί, ήταν σοκαριστική.
Η Μαρία Καβογιάννη σε «κόντρα» με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη και αιτία είναι ο Maestro
Η σιωπηρή απόγνωση της Καβογιάννη, ο τρόπος που αυτά τα ζητήματα κρύβονται κάτω από το χαλί στις μικρές κοινωνίες, είναι σύγχρονα και επίκαιρα θέματα. Η Καβογιάννη απέδειξε για μία ακόμη φορά, ότι είναι σπουδαία ηθοποιός. Είτε παίζει την Κορίνα στα «Εγκλήματα», είτε την Μαρία, την πονεμένη ιδιοκτήτρια ταβέρνας στους Παξούς, είναι αριστουργηματική. Το Twitter υποκλίθηκε νοερά στην ηθοποιό και την έκανε Νο1 trend.
Ο ίδιος ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης στο τέλος του επεισοδίου στο δεύτερο podcast του Maestro έκανε αποκαλύψεις για αυτή την σκηνή που σόκαρε:
«Ήταν ένα πολύ δύσκολο επεισόδιο για εμένα. Δεν είχα ξαναγυρίσει κάτι παρόμοιο, είχα πολύ μεγάλο άγχος. Στο μοντάζ το έβλεπα και αναρωτιόμουν αν θα άφηνα κάποιες σκηνές. Αλλά δεν μπορούσα αυτό το θέμα να το περάσω επιδερμικά. Ευτυχώς είμαι τυχερός που είχα την αριστουργηματική Μαρία Καβογιάννη, τον Γιώργο Μπένο και τον Γιάννη Τσορτέκη. Ήταν όλοι μαγγωμένοι την ημέρα που το γυρίζαμε. Ήταν μία σκηνή που μιλά για τη βία, καταδικάζοντας τη βία».
Είναι ο Μaestro δολοφόνος;
Η τελευταία σκηνή του επεισοδίου, μας έδειξε τον Ορέστη - Χριστόφορο, να μεταφέρει το πτώμα του Χαράλαμπου, δηλαδή του Γιάννη Τσορτέκη. Και αμέσως στα social media ξεκίνησαν οι εικασίες.
Τον δολοφόνησε ο ίδιος, ή η σύζυγός του για να γλιτώσει από τη μανία του τον γιο της; Επειδή ο Παπακαλιάτης στα σενάρια του, δεν αγαπά τα προφανή, η λύση του μυστηρίου δεν είναι τόσο εύκολη. Στην κατηγορία των υπόπτων μπαίνει και ο Φάνης Μουρατίδης, καθώς τον είχε βοηθό στις παρανομίες του με τα ναρκωτικά. Εκτός αν κάποιοι από τους άλλους τηλεοπτικούς ήρωες του Maestro, πιο αθώοι φαινομενικά, είναι οι πραγματικοί ένοχοι.
Το Twitter προσπαθεί να εξυχνιάσει το μυστήριο, αλλά δεν είναι εύκολο. Και το κοινό «θύμωσε» καθώς το επόμενο επεισόδιο του Maestro, θα μεταδοθεί την Πέμπτη στις 3 Νοεμβρίου.