Η Ελένη Μενεγάκη απάντησε σε όλα τα σχόλια για την ομοιότητα με τη θεία της Μαρία
Το σχόλιο της πεθεράς της Ελένης, Λιλίκας, η κοινή εμφάνιση και το απίστευτο DNA της οικογένειας Μενεγάκη.
Μπορεί να βλέπουμε αρκετά συχνά εικόνες της Ελένης Μενεγάκη με τη μαμά της, τον αδερφό της αλλά η πλευρά από την οικογένεια του πατέρα της ήταν μέχρι σήμερα στο παρασκήνιο.
Όλα άλλαξαν όταν η Ελένη δημοσίευσε μια φωτογραφία στο Instagram αγκαλιά με την έτερη Μενεγάκη, τη Μαρία Μενεγάκη, αδερφή του πατέρα της.
Το ποστ και η απίστευτη ομοιότητα θείας και ανιψιάς
Με την αγαπημένη μου θεία Μαρια Μενεγάκη στην παρουσίαση του βιβλίου της,
«Ζωή ∆ραγούμη - Αρτύρ ντε Γκομπινώ. ∆ύο πλειάδες στον ελληνικό ουρανό. Αποσπάσματα από το βιβλίο διάβασε η Ναταλία Δραγούμη», έγραψε αρχικά η Ελένη και τα σχόλια άρχισαν να πέφτουν βροχή.
Βλέπεις, θεία και ανιψιά μοιάζουν σαν δυο σταγόνες νερό και ο κόσμος που ακολουθεί την Ελένη τόνισε την ομοιότητα αυτή. Η Μενεγάκη έσπευσε να απαντήσει στα περισσότερα σχόλια, μιλώντας για το δυνατό DNA της οικογένειας του μπαμπά της και απαντώντας ακόμα και στα σχόλια εκείνα που τόνιζαν πως μέχρι σήμερα πιστεύαμε ότι η Ελένη μοιάζει στη μαμά της αλλά κάναμε λάθος.
«Εξαιρετική παρουσίαση του βιβλίου της Μαρίας Μενεγάκη», έγραψε η πεθερά της Ελένης με την ίδια να απαντά:
«Πόσο χαίρομαι που ήμασταν μαζί χτες»!
Ένα σχόλιο βέβαια ξεχώρισε και ήταν αυτό της Λιλίκας, της μαμάς του Μάκη Παντζόπουλου και πεθεράς της Ελένης, η οποία ήταν μαζί της στην ξεχωριστή αυτή βραδιά.
Η δήλωση της Ελένης Μενεγάκη για τον χαμό του μπαμπά της
Η Μαρία Μενεγάκη, είναι αδερφή του μπαμπά της Ελένης. Η Ελένη έχασε τον μπαμπά της όταν ήταν μόλις δυόμιση ετών. Καθώς οι μνήμες μέχρι αυτήν την ηλικία δύσκολα μένουν σε ένα παιδάκι, η παρουσιάστρια ουσιαστικά δεν τον γνώρισε ποτέ. Πολλοί στην πορεία θέλησαν να μάθουν πώς ακριβώς βιώνει η Ελένη την απώλειά του, όμως, εκείνη απαντούσε με έναν τρόπο που τώρα γνωρίζει πως δεν είναι «σωστός».
«Εγώ πολύ μεγάλη το κατάλαβα. Όταν ήμουν 25 χρονών και συζητάγαμε ‘Ο μπαμπάς σου είχε πεθάνει. Σου έλειψε; Αισθάνθηκες αυτήν την απουσία;’ Και τους είχα πει, γιατί αυτό είναι σε πρώτο επίπεδο, η απάντηση ‘Πώς θα σου λείψει κάποιος αν δεν τον έχεις ζήσει;’ Δηλαδή, εγώ τον είχα χάσει δυόμιση χρονών. Στην πορεία, πολύ μεγάλη, μετά από χρόνια, κατάλαβα ότι η απουσία του ήταν τεράστια. Απλά δεν το είχα συνειδητοποιήσει. Έτσι απλά όπως λέμε ‘Σου έλειψε;’, λες εσύ ‘Αφού, δε με στενοχωρεί κάτι που δεν έχω, γιατί δεν το είχα και ποτέ, αυτή είναι η απάντηση που πρέπει να δώσω’. Δεν είναι, όμως, αυτή η απάντηση. Πέρασαν πολλά χρόνια για να καταλάβω τι σημαίνει η παρουσία και τι η απουσία», είπε η Ελένη πριν λίγο καιρό στην εκπομπή της.
Η Ελένη Μενεγάκη δεν έκρυψε τη στεναχώρια της για όσα καταγγέλουν τα παιδιά της Κιβωτού
Η κοινή πόζα της Δραγούμη με την Ελένη
Πόσο ενδιαφέρουσα βραδιά και εγώ πόσο τυχερή που μέσω του βιβλίου της Μαρίας Μενεγάκη «Ζωή ∆ραγούμη - Αρτύρ ντε Γκομπινώ. ∆ύο πλειάδες στον ελληνικό ουρανό-γνώρισα τον Arthur de Gobineau και διάβασα αποσπάσματα και γράμματα του προς την οικογένειά μου… Και τι ωραία που ήταν και η Ελένη εκεί!…. η ανιψιά της!Τοοοσα χρόνια και πόσο χαίρομαι κάθε φορά που τη βλέπω!
Μαρία μου καλοτάξιδο!!
Ποια είναι η Μαρία Μενεγάκη:
Η Μαρία Μενεγάκη είναι διδάκτωρ γαλλικής και συγκριτικής φιλολογίας του Πανεπιστημίου του Στρασβούργου και ομότιμη καθηγήτρια της ιστορίας του γαλλικού πολιτισμού του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει συγγράψει βιβλία για το σύγχρονο γαλλικό πολιτισμό, από τη Γαλλική Επανάσταση έως τον 20ό αιώνα. Με επίκεντρο ενδιαφέροντος τα ιδεολογικά ρεύματα σε συνάρτηση με τα κοινωνικά κινήματα, έχει δημοσιεύσει συγκριτικές μελέτες, στη Γαλλία και στην Ελλάδα, για τον Σαρλ Φουριέ, τον Ανρί ντε Σαιν-Σιμόν, τη Φλορά Τριστάν, τον Ετιέν Καμπέ, τη Λουίζ Μισέλ.
Λίγα λόγια για το βιβλίο: ΖΩΗ Ν. ΔΡΑΓΟΥΜΗ ΚΑΙ ΑΡΤΥΡ ΝΤΕ ΓΚΟΜΠΙΝΩ
Ο Αρτύρ ντε Γκομπινώ είναι κατά τον ακαδημαϊκό Ζαν Μιστλέρ ο μεγαλύτερος παραγνωρισμένος συγγραφέας της εποχής του. Ανήκει στους ρομαντικούς δημιουργούς που έπασχαν από την «αρρώστια του αιώνα» και είδαν με απαισιοδοξία το πέρασμα, μετά την Γαλλική Επανάσταση, στο φιλελεύθερο αστικό καθεστώς και στον χρηματικό πολιτισμό. Το βιβλίο του "Δοκίμιο για την ανισότητα των ανθρωπίνων φυλών" του στοίχισε τον χαρακτηρισμό του ρατσιστή και του προδρόμου του χιτλερισμού και των αποτρόπαιων εγκλημάτων του.
Αν σκύψει όμως κανείς με προσοχή στο σύνολο του έργου του, καθώς και στην πλούσια ιδιωτική του αλληλογραφία, ανακαλύπτει ένα ταλαντούχο δημιουργό και ένα ευαίσθητο άνθρωπο που συχνά προπορευόταν από την εποχή του. Τους Εβραίους τους θαύμαζε σαν λαό, τις γυναίκες τις τοποθετούσε ενίοτε πάνω κι από τους άνδρες ως προς τις πνευματικές ικανότητες, ενδιαφερόταν για το φυσικό περιβάλλον και έδειχνε αγάπη και σεβασμό για τα ζώα.
Στην Ελλάδα ο Γκομπινώ έζησε τη γλυκύτητα της ελληνικής φιλοξενίας της μέσης αστικής οικογένειας στο σπίτι του Νικόλαου και της Ευφροσύνης Δραγούμη, το «σπίτι με τις ροδοδάφνες» όπως το κατέγραψε, χάρη σ' αυτόν, η ιστορία των στενών της Πλάκας.
Εκείνο που τροφοδότησε τον καλλιτεχνικό του οίστρο και έδωσε φτερά τιτη φαντασία του ήταν ο έρωτας που του ενέπνευσε η νεαρή προικισμένη Ζωή Δραγούμη. Μέσα από στις επιστολές που της έστειλε ως την τελευταία του πνοή ανακαλύπτουμε τα ταλέντα μιας ξεχασμένης Ελληνίδας του 19ου αιώνα και την προσφορά της στην πνευματική κίνηση της εποχής της.
Η Ζωή Ν. Δραγούμη πλούτισε την ισχνή λογοτεχνική παραγωγή με τις μεταφράσεις της από τη γαλλική και την αγγλική λογοτεχνία. Επιδόθηκε με επιτυχία στη ζωγραφική και στη μουσική και συνέβαλε στην προώθηση της μουσικής παιδείας στην Ελλάδα με τη συμμετοχή της στη δημιουργία του Ωδείου Αθηνών. Συνεργάστηκε με την Καλλιρρόη Παρρέν, την Καλλιόπη Κεχαγιά, τη Σοφία Τρικούπη κ.ά.