«Αριστούργημα»! Ο Αντώνης τελικά ήταν ο δολοφόνος και το φινάλε του Maestro μας αφήνει με απορίες

Κατερίνα Μπούσιου
«Αριστούργημα»! Ο Αντώνης τελικά ήταν ο δολοφόνος και το φινάλε του Maestro μας αφήνει με απορίες

Με ένα συνταρακτικό επεισόδιο η σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, Maestro, έκλεισε τον πρώτο κύκλο της. Τι κρατάμε; Έναν μη αναμενόμενο δολοφόνο και ένα τραγούδι που μας ανατρίχιασε, από την Χαρούλα Αλεξίου. 

Το μεγάλο φινάλε του πρώτου κύκλου του Maestro, είχε όλα τα συστατικά ενός θρίλερ. Το χτίσιμο της ιστορίας μέχρι να φτάσουμε στην αναμενόμενη δολοφονία του Χαράλαμπου, είχε μεγάλο σασπένς και έναν κεντρικό ήρωα: Τον Αντώνη δηλαδή τον Ορέστη Χαλκιά ο οποίος και τελικά σκότωσε τον Χαράλαμπο για να σώσει τον Σπύρο από τα χέρια του.

Φάνης, Ορέστης, Αντώνης και Σπύρος συνωμότησαν τελικά για να καλύψουν τον δολοφόνο. Και αυτή ήταν η ανατροπή. Οι υπόλοιποι αρχίζουν να έχουν υποψίες αλλά δεν γνωρίζουν τίποτε ακόμη και ο μόνος μάρτυρας είναι ο Μιχάλης (Αντίνοος Αλμπάνης). Το κοινό αποθέωσε την Μαρία Καβογιάννη, τον Ορέστη Χαλκιά και την Χαρούλα Αλεξίου.

Τόσα συναισθήματα μαζί

Όλοι οι συντελεστές της σειράς, είχαν μαζευτεί πριν τους τίτλους αρχής, στο σπίτι του Χριστόφορου Παπακαλιάτη για να παρακολουθήσουν το τελευταίο επεισόδιο, το οποίο δικαίωσε τις προσδοκίες του κοινού.

https://www.instagram.com/p/CmM9ERmr3XJ

Ο Μaestro ξεκίνησε με την εξέλιξη της ερωτικής σχέσης του Ορέστη και της Κλέλιας και μία σκηνή όπου οι γονείς της την βρίσκουν μαζί του. Και μετά σιγά - σιγά χτίστηκε η ιστορία που θα οδηγούσε στην δολοφονία του Χαράλαμπου, ενώ ήδη το μουσικό φεστιβάλ είχε ξεκινήσει.

Η Μαρία Καβογιάννη άρχισε να ξετυλίγει το ταλέντο της. Με την προσπάθεια να κλείσει τον Χαράλαμπο στην φυλακή για όσα δεινά έχει τραβήξει κοντά του. «Σεβασμό ζητάω. Να μην τρώω ξύλο ζητάω», όπως είπε χαρακτηριστικά η Μαρία στον Ορέστη και για μία ακόμη φορά αποθεώθηκε από το κοινό.

kavogianni.JPG

Από μηχανής Θεός της Μαρίας έγινε η Σοφία και γυναίκα του Φάνη η οποία στο τελευταίο επεισόδιο έκανε την ανατροπή. Της βρήκε σπίτι και της έδωσε και δύο αεροπορικά εισιτήρια για να φύγει για την Αθήνα, για να σωθεί μαζί με τον γιο της από τον τύραννο σύζυγο. Οι δύο μανάδες κάνουν τα πάντα για να σώσουν τα παιδιά τους. Η Σοφία για πρώτη φορά ήρθε σε πλήρη σύγκρουση και με τον δικό της σύζυγο.

https://www.instagram.com/p/CmMhvTWIjdm

Όμως το highlight της σειράς ήταν η σκηνή του φόνου, όταν ο Χαράλαμπος ανακάλυψε τελικά τον Αντώνη και τον Σπύρο μαζί. Και με τον Ορέστη να τρέχει να προλάβει το κακό. Τελικά ο Αντώνης βρήκε την δύναμη να σκοτώσει τον Χαράλαμπο για να σώσει τον Σπύρο, σε μία άκρως ρεαλιστική και καλοσκηνοθετημένη σκηνή.

Φάνης και Ορέστης άφησαν κατά μέρος τις διαφωνίες τους και κάλυψαν τον Αντώνη, πετώντας το πτώμα στην θάλασσα.

Και από εκείνη τη στιγμή τίποτε πια δεν είναι το ίδιο. Και προφανώς στον δεύτερο κύκλο θα έχουμε τα μυστικά να βγαίνουν στην επιφάνεια σταδιακά και θα δούμε πως επηρεάζονται οι σχέσεις όλων μετά το συμβάν.

Ο Μιχάλης από ότι είδαμε λέει το μυστικό μόνο στην μητέρα του Αντώνη, με την Σοφία να καταρρέει. Μένει να δούμε την αντίδραση των υπολοίπων και αν τελικά θα μάθουν την αλήθεια.

Η ξαφνική φυγή όμως του Ορέστη από τους Παξούς δεν ήταν αναμενόμενη, ειδικά επειδή συγκάλυψε τον φόνο. Δολοφονία και χωρισμός παράλληλα.

Θα έχουμε τελικά διπλή δολοφονία στο φινάλε του Maestro; Η μαγική σκηνή με την Χάρις Αλεξίου

https://www.instagram.com/p/CmCk3FSL5hP

Το φινάλε του Maestro είχε και μία μαγική σκηνή με την Χάρις Αλεξίου να τραγουδά την «Προσευχή» στο λιμάνι του νησιού και αυτή η εναλλαγή συναισθημάτων έφερε μεγάλη συγκίνηση στο κοινό.

https://www.instagram.com/p/CmBimcML7DA

Το Twitter αποθέωσε την κάθε στιγμή και την κάθε σκηνή, αλλά και τον νεαρό πρωταγωνιστή Ορέστη Χαλκιά που όχι μόνο σήκωσε το βάρος της μεγάλης σκηνής επάξια, αλλά μας μάγεψε για μία ακόμη φορά και με το ταλέντο του στο τραγούδι.

Υπάρχουν όμως μεγάλα ερωτηματικά από τους τηλεθεατές, αν ο Χαράλαμπος τελικά επέζησε (απίθανο). Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης είχε αποκαλύψει πριν από λίγες ημέρες, ότι ο ηθοποιός Γιάννης Τσορτέκης, θα επιστρέψει στην σειρά. Προφανώς ως flashback.