Ζέτα Μακρυπούλια: Το check in που δεν έγινε, η πτήση που έχασε και το πάρτι στο Twitter
«Έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί πουθενά αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο», είπε χαρακτηριστικά η Ζέτα Μακρυπούλια και ξέσπασε πόλεμος στο Twitter.
Τα τελευταία εικοσιτετράωρα το ελληνικό Twitter έχει πάρει θέση στη διαμάχη που ξέσπασε ανάμεσα στη Ζέτα Μακρυπούλια και γνωστή αεροπορική εταιρία.
Η πτήση που έχασε η Ζέτα και η απάντηση της εταιρίας:
Μπορεί να μην συνηθίζει να κάνει τέτοιου είδους stories, όμως αυτή τη φορά η 44χρονη παρουσιάστρια αποφάσισε να κάνει μια εξαίρεση και να εξηγήσει γιατί δεν πέταξε τελικά για Σάμο όπου θα έδινε το παρών σε γάμο συνεργάτη της:
«Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η Sky Express στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω.
"Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω "ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1' να μην το έχω κι αυτό στο νου μου". Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν.
Λέω "παρακαλώ για τη Σάμο;". Μου λένε "το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20' πριν", λέω "μα είμαι 20' πριν εδώ". "Όχι, είναι και 43' μου απαντούν, έχετε αργήσει 3' ολόκληρα λεπτά". Λέω "κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα". Μου απαντούν λοιπόν, ότι "δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση". Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση.
Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ αν πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου.
Κάνω λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί πουθενά αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο. Η Sky Express όχι, δεν τα κάνει αυτά. Μπήκα λίγο στο site, έψαξα κι είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Οπότε έχω κάνα δύο απορίες που θέλω να μου λύσετε. Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια, σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στη Sky Express. Γιατί άλλα last call τα άκουγα, όσο καθόμουν στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη από αυτό που μου είχε συμβεί. Δεύτερη απορία. Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ ο πελάτης σας να ενημερωθώ», τόνισε η Μακρυπούλια στο κατηγορώ της κατά της εταιρίας.
Εννοείται πως το hastag Μακρυπούλια, έχει γίνει viral στο Twitter και ειδικά η ατάκα «Έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί πουθενά αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο», έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων και hate για τη Ζέτα, κάνοντας την Κατερίνα Καινούργιου να πει χαρακτηριστικά σήμερα:
«Πρώτη φορά βλέπω το Twitter να τα βάζει με έναν άνθρωπο τόσο πολύ».
Η απάντηση της εταιρίας ήταν πάντως άμεση και τόνισε σε σχετική ανακοίνωση:
«Kαθημερινά οι άνθρωποι μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση».
Σε ερωταπαντήσεις από πλευράς της Ευρωπαϊκής Ενωσης για τα δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών επισημαίνεται πάντως πως ο «επιβάτης θα πρέπει να συμμορφώνεται με την απαίτηση να βρίσκεται στο σημείο ελέγχου των εισιτηρίων εντός του καθορισμένου χρόνου» εξ’ ού και δεν προκύπτουν κάποια δικαιώματα αν δεν μπορέσει να επιβιβαστεί. Επιπλέον και στις διαδικασίες ελέγχου ασφαλείας του αεροδρομίου της Αθήνας, στην επίσημη ιστοσελίδα του Διεθνή Αερολιμένα αναφέρεται ότι «η καθυστερημένη άφιξη στην πύλη αναχώρησης μπορεί να οδηγήσει σε άρνηση επιβίβασης» ενώ τονίζεται πως το αεροδρόμιο της Αθήνας έχει υιοθετήσει την πρακτική να μην προβαίνει σε αναγγελίες αφίξεων και αναχωρήσεων πτήσεων (silent airport).
Πάρτι στο Twitter:
Το Twitter πάντως δηλώνει διχασμένο. Όχι τόσο με το αν η εν λόγω αεροπορική έκανε καλά τη δουλειά, όσο με το αν η Ζέτα ως επιβάτης κινήθηκε 100% σωστά. Για παράδειγμα, δεν είναι λίγοι εκείνοι που αναρωτιούνται:
Α. Γιατί δεν έκανε ηλεκτρονικό τσεκ ιν.
Β. Πώς κατάφεραν να επιβιβαστούν κανονικά στο αεροπλάνο και στην ώρα τους οι υπόλοιποι 100 επιβάτες για Σάμο.
Γ. Γιατί έφτασε στα 20 τελευταία λεπτά στο gate αναχώρησης αντί να είναι στο check in τουλάχιστον 40 λεπτά πριν την ώρα αναχώρησης.
Σε αυτό που συμφωνούμε όλοι πάντως, είτε μιλάμε για δημόσια πρόσωπα είτε για απλούς καθημερινούς επιβάτες, είναι πως όλοι πρέπει να τηρούμε τους κανόνες ταξιδίου και να μην βγάζουμε το hate μας στο Twitter.
Μένει να μάθουμε αν ο συνεργάτης της Ζέτας πλήρωσε τη θέση της στο γαμήλιο πάρτι!