Η 14χρονη κόρη της Αγγελικής Δαλιάνη πρωταγωνίστρια σε θεατρική παράσταση & το κοινό γύρισε στο 2007
Η Λυδία Παπαγιάννη ακολουθεί τα βήματα των γονιών της και το στιγμιότυπο από την θεατρική παράστασή της σε πολλούς θύμισε τον ρόλο της μαμάς της.
Η Αγγελική Δαλιάνη και ο Μάνος Παπαγιάννης είναι από τα αγαπημένα ζευγάρια της εγχώριας showbiz και έχουν δημιουργήσει μια πολύ όμορφη οικογένεια, έχοντας δύο παιδιά, την 14χρονη Λυδία και τον 6χρονο Νικήτα.
Η Λυδία και η ομοιότητα με τη μαμά της
Η Λυδία Παπαγιάννη, η 14χρονη κόρη των δύο ηθοποιών όσο μεγαλώνει μοιάζει όλο και περισσότερο στη μαμά της τόσο εμφανισιακά όσο και στο ταπεραμέντο και αυτό φαίνεται και μέσα από τις αναρτήσεις της Αγγελικής Δαλιάνη με εκείνη στον λογαριασμό της στο Instagram.
Mαμά και κόρη περνούν πολύ χρόνο μαζί ενώ η ηθοποιός σχετικά με το πώς τα καταφέρνει με δυο παιδιά που έχουν αρκετά χρόνια διαφορά στην ηλικία, είχε πει σε συνέντευξή της στην Σίσσυ Χρηστίδου:
«Νιώθω ότι θα πρέπει να γίνω δύο κομμάτια, γιατί άλλη αντιμετώπιση θέλει ένα κοριτσάκι δέκα χρόνων που έχει άλλες ανάγκες και προτεραιότητες και άλλες ένα μωράκι που επί της ουσίας μαθαίνει τον κόσμο. Είμαι… μαμά δύο ταχυτήτων!».
Η πρώτη θεατρική παράσταση της Λυδίας κάτι μάς θύμισε
Η Λυδία, λοιπόν, όπως είχε αναφέρει η ηθοποιός παρακολουθεί μαθήματα υποκριτικής σε θεατρικό εργαστήρι για έφηβους και μάλιστα χθες είχε την πρώτη της θεατρική παράσταση. Οι γονείς της, όπως είναι λογικό βρέθηκαν εκεί για να την καμαρώσουν ενώ η Αγγελική Δαλιάνη δημοσίευσε κι ένα στιγμιότυπο από την παράσταση στα social media της.
Πέρα από το γεγονός ότι η 14χρονη φαίνεται πως ακολουθεί τα βήματα των γονιών της, μια follower πρόσεξε πως η Λυδία με τα ρούχα του ρόλου που φορούσε θύμιζε πολύ τη μαμά της και τον ρόλο που την έκανε ευρέως γνωστή, αυτόν της «Μαρίας της άσχημης».
Η Αγγελική Δαλιάνη πριν από περίπου 16 χρόνια είχε παίξει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην σειρά του Mega «Μαρία η άσχημη», η οποία ήταν η ελληνική μεταφορά της σειράς «Ungly Betty» που ήδη γνώριζε μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό.
Μάλιστα, εκείνη την περίοδο η ηθοποιός έπρεπε να κυκλοφορεί μόνο όπως ο ρόλος της, ώστε να υπάρχει ένα μυστήριο γύρω από την ίδια, εξυπηρετώντας την εξέλιξη του ρόλου της, ο οποίος ουσιαστικά από «ασχημόπαπο» γίνεται «κύκνος».