Η super πρωτιά της Κατερίνας Καινούργιου στην τηλεθέαση και η Breakfast έκπληξη των πρωινών
Η πρώτη μέρα των πρωινών προγραμμάτων, είχε δυναμικό comeback αλλά και αμήχανες στιγμές.
Η τηλεοπτική σεζόν ξεκίνησε ουσιαστικά από χθες, με την πρεμιέρα των πρωινών ψυχαγωγικών και ορισμένων ενημερωτικών εκπομπών και η επικαιρότητα των ημερών έπαιξε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της τηλεθέασης. Μεγάλη νικήτρια η Κατερίνα Καινούργιου, αμήχανη η πρώτη μέρα της νέας εκπομπής της Φαίης Σκορδά, ενώ στις ευχάριστες εκπλήξεις ήταν το Breakfast@Star.
Super αλλά δίκαιη πρωτιά
Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, αλλά όχι απαραίτητα και για την τηλεόραση. Μία δυναμική αρχή αποτυπώνει μία τάση μεν, αλλά δεν καθορίζει τη συνέχεια. Έχουμε άλλους δέκα μήνες μέχρι να λήξει η φετινή σεζόν και πολλά θα αλλάξουν. Δεν μπορούμε να έχουμε άλλωστε ολοκληρωμένη εικόνα, καθώς ούτε η εκπομπή της Ελένης Τσολάκη, αλλά ούτε και εκείνη της Δανάης Μπάρκα, έχουν κάνει πρεμιέρα.
Σύμφωνα με τα τελικά νούμερα τηλεθέασης στο κομμάτι της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας από τις 10.00 το πρωί και έπειτα, η Κατερίνα Καινούργιου, παίρνοντας και ένα πολύ καλό lead in από την Σταματίνα Τσιμτσιλή και το Happy Day, έφτασε μέχρι και το 20,9% στο δυναμικό κοινό. Σημειώνοντας και το εντυπωσιακό 34,8% στις γυναίκες 25-44 ετών.
Η εκπομπή είχε ξεκάθαρο στόχο, άψογα δομημένη με πολλά αποκλειστικά που είχαν να κάνουν με θέματα της επικαιρότητας αλλά και της ψυχαγωγίας.
Μεταξύ 10,5% και 17,2% (το ανώτερο) κινήθηκε στα νούμερα τηλεθέασης ο Γιώργος Λιάγκας και το Πρωινό στον ΑΝΤ1, αλλά ήταν εξίσου μία άρτια οργανωμένη εκπομπή. Τα νούμερα δεν είναι αντάξια, αυτού που παρουσίασε ο Γιώργος Λιάγκας και οι συνεργάτες του. Με αποκλειστικά στα ενημερωτικά αλλά και στα ψυχαγωγικά θέματα. Αυτό σημαίνει ότι και οι δύο εκπομπές έκαναν πολύ καλή οργάνωση, πριν κάνουν την πρεμιέρα τους. Και θα «κονταροχτυπηθούν» αρκετές φορές τους επόμενους μήνες.
Το Breakfast@Star με την Ελένη Χατζίδου και τον Ετεοκλή Παύλου, ήταν και το μόνο αμιγώς ψυχαγωγικό πρόγραμμα της πρωινής ζώνης. Ακολούθησαν πιστά το μοτίβο του entertainment, με ωραία πρωτογενή ρεπορτάζ, χωρίς κουραστικά σχόλια και υπερβολές και ότι έμειναν αμετάβλητοι τις σχεδόν 3 ώρες της εκπομπής ανάμεσα στο 11.0% και 12%, δείχνει ότι έχουν αρχίσει να αποκτούν από την περσινή σεζόν, πιστό κοινό που δύσκολα θα κάνει ζάπινγκ.
Από την άλλη πλευρά η πρεμιέρα της νέας εκπομπής της Φαίης Σκορδά «Fay's time» στη νέα της ώρα, μάλλον δεν πρέπει να χαροποίησε την παρουσιάστρια, αφού κινήθηκε αρκετά χαμηλά, ανάμεσα στο 6.4% - 8.5%. Η Φαίη και η Ζήνα Κουτσελίνη αντίστοιχα στο Star εκείνη την ώρα, είχαν να αντιμετωπίσουν την έκτακτη ενημερωτική εκπομπή του Mega που κέρδισε φυσικά την τηλεθέαση.
Το φόρεμα που επέλεξε η Φαίη Σκορδά για να γίνει νονά του μικρού Δημήτρη δεν ήταν καθόλου τυχαίο
Η Ζήνα Κουτσελίνη έχει όμως τόσο τα αντανακλαστικά όσο και το δημοσιογραφικό υπόβαθρο να αναστρέψει την κατάσταση.
Στην περίπτωση της Φαίης Σκορδά, χρειάζεται επανασχεδιασμός. Για τη μορφή και τη δομή που πρέπει να έχει η εκπομπή της εκείνη την ώρα. Και κυρίως για τον δικό της ρόλο σε αυτή. Έχει ικανότατους συνεργάτες μπροστά και πίσω από την κάμερα, αλλά δεν μπορεί το πρώτο ψυχαγωγικό θέμα στην πρεμιέρα μίας εκπομπής σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον, να είναι ένα πολυθεματικό για όσα έγιναν στην ελληνική showbiz αυτό το καλοκαίρι. Αυτό είναι παλιά τηλεόραση.
Η Φαίη «έριξε ταχύτητα» ενώ την έχουμε συνηθίσει δυναμική. Έχει την εμπειρία και το ταλέντο, αλλά για κάποιο λόγο διστάζει. Όποιος έχει εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του και όποιος έχει πρωτογενές ρεπορτάζ, επικρατεί. Σε όλες τις τηλεοπτικές ζώνες και σε κάθε μορφής εκπομπή.