Σασμός ή άδικος σκοτωμός; Η απορία και οι αντιδράσεις για ένα επεισόδιο πριν καν παιχτεί στην TV

Κατερίνα Μπούσιου
Σασμός ή άδικος σκοτωμός; Η απορία και οι αντιδράσεις για ένα επεισόδιο πριν καν παιχτεί στην TV

Αντικειμενικά θα είναι ένα από τα καλύτερα επεισόδια του Σασμού. Για όσους όμως παρακολουθούν τη σειρά από την αρχή, είναι ένα από τα ανεξήγητα επεισόδια.

Τη Δευτέρα θα παιχτεί ένα από τα πιο κρίσιμα και συγκινητικά επεισόδια του Σασμού. Και επειδή πλάνα και στιγμιότυπα έχουν ήδη κυκλοφορήσει όπως και τα σχετικά spoiler, όλοι γνωρίζουμε τι θα συμβεί. Μπορεί να χάνεται το στοιχείο της έκπληξης αλλά δεν χάθηκε ο αυθορμητισμός των φανς για να κρίνουν τις εξελίξεις. Ήδη υπάρχουν αρκετές αντιδράσεις για το story του επεισοδίου και τον τρίτο κύκλο της σειράς.

https://www.instagram.com/p/Cy2uXXYofq3/

Ο έρωτας χάθηκε στη μετάφραση και ο σασμός είναι πια ξεχασμένη έννοια

Αν θυμάσαι, ακόμη και στην περίπτωση της πιο πετυχημένης σειράς των τελευταίων χρόνων, τις Άγριες Μέλισσες δηλαδή, υπήρχε εξαρχής μία αμφιβολία για το αν ο τρίτος χρόνος θα είναι τόσο αποδοτικός όσο και οι προηγούμενοι. Το ίδιο συνέβη εξαρχής και με τον Σασμό. Μόνο που στην πρώτη περίπτωση, υπήρχε ένα συγκεκριμένο σχέδιο και μία ιστορία μέσα στην ιστορία, καλά δουλεμένη για να «τραβήξει» η σεζόν.

Προφανώς το ίδιο υπάρχει ως πρόθεση και στον Σασμό. Δεν θα έπαιρναν από τον Alpha την απόφαση για την τρίτη χρονιά αν δεν είχαν ένα σχέδιο σεναριακής πλεύσης. Μόνο που μέχρι στιγμής, αν εξαιρεθεί η έλευση της Εύας ως αδελφής του Ευθύμη η οποία θέλει να μάθει και να εκδικηθεί τον δολοφόνο του, δεν υπάρχει κάτι άλλο που να κεντρίζει το ενδιαφέρον όπως παλιά.

Τα πλάνα τέλους του Νικηφόρου στον Σασμό, ο θρήνος και η οριστική απόφαση που παίρνει ο Αστέρης

Η έλευση του Ανδρέα Βρουλάκη, γυρνά τόσο πίσω τη σειρά που είναι αδιάφορη. Και την γυρνά πίσω, γιατί όταν έχεις λύσει μερικά ζητήματα με το ηθικό υπόβαθρο των ρόλων σου, δεν μπορείς να επαναφέρεις χιλιοειπωμένες απειλές και βεντέτες. Πρέπει κάπου να καταλήξει όλο αυτό. Όταν ξεκινά σασμός (ήδη ξεκίνησε από την Καλλιόπη και τον Παύλο) στην Κρήτη από τους αρχηγούς των οικογενειών, γίνεται σεβαστός από όλους. Ο Βασίλης Μπισμπίκης είναι too much για κρητικός και too much για Βρουλάκης. Και πολύ out από τους οικογενειακούς αυτούς κανόνες.

https://www.instagram.com/p/Cyvvy35piTs/

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο έχουμε και την ανεξήγητη δολοφονία του Νικηφόρου. Αντί να θυμώσει ο Μαθιός και ο Αστέρης ως γιοι του Βασίλη Σταματάκη και να πάρουν εκδίκηση για τη δολοφονία του με εντολή του Παύλου Βρουλάκη, θυμώνει ο πρόσφατα γνωστός εγγονός ο οποίος δεν τον είχε γνωρίσει ποτέ. Και συνήθως τις βεντέτες τις ξεκινούν οι γιοι και όχι τα εγγόνια.

Αν έπρεπε ντε και σώνει να χαλάσει ο σασμός και να μην γίνει ο γάμος Αστέρη και Αργυρώς θα μπορούσε να εφευρεθεί άλλος τρόπος. Προφανώς κάποιοι ηθοποιοί είχαν προαποφασίσει να μην συνεχίσουν εξ ολοκλήρου για όλη τη σεζόν και έπρεπε κάπως να «φύγουν» από την ιστορία μας. Όπως θα «φύγει» ξαφνικά από δυστύχημα και η Θοδώρα, δηλαδή η Δανάη Παππά.

Και για τρίτη φορά ακυρώνεται ο αρραβώνας και ο γάμος Αστέρη και Αργυρώς. Στο τέλος δεν θα μείνει και κανένας να πάει σε αυτόν τον γάμο.

https://www.instagram.com/p/Cyxr2sKoi3j/

Μέχρι να δούμε τη Δευτέρα το ομολογουμένως πολύ ωραίο επεισόδιο με τις δυνατές ερμηνείες της Μαριλίτας Λαμπροπούλου, του Δημήτρη Λάλου και του Γιώργου Αμούτζα, οι φανς της σειράς ξεκίνησαν τις διαμαρτυρίες.

Δεν είναι ευχαριστημένοι με τις εξελίξεις και το εκφράζουν με κάθε τρόπο. Για πρώτη φορά μετά από καιρό υπήρχαν τόσα πολλά σχόλια στην ανάρτηση του τρέιλερ, στο επίσημο προφίλ στο Instagram. Χρειάζεται σίγουρα επανασχεδιασμός. Κάποιες φορές πρέπει να οδηγείσαι από αυτά που θέλουν οι τηλεθεατές.

Αν και η Άννα Ανδριανού είχε πει κάτι σοφό όταν κάποτε και εκείνη έγραφε καθημερινές σειρές: «Πρέπει να ξέρεις το τέλος της ιστορίας σου. Και να γράψεις τη μέση. Αλλιώς θα χάσεις τον προσανατολισμό σου ως σεναριογράφος».