Η Δάφνη Λαμπρόγιαννη έχει την ίδια γνώμη με τον Γιάννη Μπέζο και εξηγεί γιατί δεν είναι είδωλο
Η Δάφνη Λαμπρόγιαννη και πρωταγωνίστρια της νέας σειράς του ΑΝΤ1+ «Σωτέ», μίλησε με ειλικρίνεια για το πώς αντιμετωπίζει τους φανς της και για το λόγο που έφυγε από τη Μουρμούρα μετά από 5 χρόνια.
Η Δάφνη Λαμπρόγιαννη κάνει ένα ιδιαίτερο τηλεοπτικό comeback ενώ ήδη έχουν περάσει 5 χρόνια από την εποχή που την αγαπήσαμε ως Μαρίνα στο πλευρό του Βλαδίμηρου Κυριακίδη στο «Μην αρχίζεις τη Μουρμούρα». Σήμερα μας μίλησε για τον λόγο που αποχώρησε τότε από τη σειρά, αλλά και πως αντιμετωπίζει τους φανς της. Οι απόψεις της ταιριάζουν απόλυτα με εκείνες του Γιάννη Μπέζου.
Σου έχω όμως και λεπτομέρειες για τον ρόλο της στη νέα σειρά «Σωτέ», ένα διαφορετικού τύπου σατιρικό MasterChef που δεν είναι μόνο κωμωδία, αλλά κρύβει και μία τρυφερή προσωπική ιστορία.
«Δεν είμαι είδωλο»
Αναφέρουμε σχεδόν πάντα τα τελευταία χρόνια τον ρόλο της Δάφνης Λαμπρόγιαννη ως Μαρίνα στο «Μην αρχίζεις τη Μουρμούρα», (ενώ την έχουμε λατρέψει και ως Αννέτα στο «Είσαι το ταίρι μου») γιατί στο πλευρό του Βλαδίμηρου Κυριακίδη ως σύζυγός του, υπήρξε μία ιδιαίτερη τηλεοπτική περσόνα. Διαφορετική από όσες τηλεοπτικές της δουλειές προηγήθηκαν, αλλά και όσες ακολούθησαν. Σήμερα, καλεσμένη στην εκπομπή «Πρωΐαν σε είδον», εξήγησε για μία ακόμη φορά τον λόγο που μετά από 5 χρόνια αποχώρησε και έδωσε τη θέση της στην Κλέλια Ρένεση: «Έφυγα γιατί είχα κάτσει πέντε χρόνια. Μετά από πέντε χρόνια, έπαψε να είναι δημιουργικό για εμένα. Δεν μπορώ να κοροϊδεύω. Δεν θα καθόμου για την επιτυχία».
Την ίδια ειλικρίνεια - όσο και αν σε κάποιους φανεί ακραία η θέση της - έδειξε, μιλώντας και για τον λόγο που δεν δίνει αυτόγραφα, αλλά αποφεύγει να φωτογραφίζεται και με τους θαυμαστές της. Η θέση της είναι πανομοιότυπη με εκείνη του Γιάννη Μπέζου που είχε πει ακριβώς την ίδια ατάκα.
Όπως είπε η ηθοποιός: «Ζητάς από τον γιατρό σου αυτόγραφο που κάνει κάτι πάρα πολύ σπουδαίο; Ζητάς από αυτόν που μαζεύει τα σκουπίδια που κάνει για εσένα κάτι πάρα πολύ σπουδαίο; Γιατί ζητάς από εμένα; Εγώ αντίστοιχα από εσένα που μπορεί να κάνεις επίσης κάτι σπουδαίο στην κοινωνική σου ζωή, σου ζητάω αυτόγραφο; Αν κάποιος μου ζητήσει, του λέω ότι δε νιώθω καλά. Στην ουσία του λέω ότι δεν νιώθω καλά το να παριστάνω το είδωλο. Φωτογραφίες ακόμη περισσότερο. Φωτογραφίες βγάζω είτε για τη δουλειά, είτε για τους φίλους μου. Γιατί να έχεις εσύ μία φωτογραφία μαζί μου που εγώ δε σε ξέρω; Πολλές φορές αυτοί που το ζητούν δε σε ξέρουν καν πώς σε λένε. Σου λένε «Έλα πες μου πώς σε λένε, πες, να το πω στη γυναίκα μου».
Η Δάφνη Λαμπρόγιαννη πρωταγωνιστεί στη νέα μίνι σειρά του ΑΝΤ1+ «Σωτέ» η οποία κάνει πρεμιέρα αύριο από την πλατφόρμα του καναλιού με τα δύο πρώτα επεισόδια.
Εμείς είδαμε το πρώτο, στην ειδική προβολή για τους συντελεστές της παραγωγής και τους δημοσιογράφους και σου μεταφέρω εντυπώσεις. Η ηθοποιός υποδύεται τη Σωτέ - Σωτηρία Βοκάκη, πολυβραβευμένη σεφ που ζει και εργάζεται στην Ισπανία.
Έχει αφήσει πίσω στην Ελλάδα εδώ και χρόνια την κόρη της, υπεύθυνη παραγωγής σε ένα νέο τηλεοπτικό project που έχει σχέση με τη μαγειρική. Ένα αλλιώτικο MasterChef που εξελίσσεται σε τραγελαφική υπόθεση στη συνέχεια.
Λόγω της εγκατάλειψης της για να κάνει καριέρα, έχει τις χειρότερες σχέσεις μαζί της. Η μικρή έχει υψώσει τοίχο απέναντί της, αλλά ο προιστάμενός της την αναγκάζει να την πάρει τηλέφωνο για να λάβει ως κριτής μέρος στην παραγωγή, όταν λίγες μέρες πριν την πρεμιέρα, ο προηγούμενος πεθαίνει αιφνιδίως.
Η Βοκάκη βρίσκει ότι αυτή είναι η ευκαιρία να πλησιάσει ξανά την κόρη της. Δέχεται την πρόταση, αλλά όταν επιστρέφει στην Ελλάδα, στο αεροπλάνο συνειδητοποιεί ότι μία ξαφνική άγνωστη πάθηση της έχει στερήσει τη γεύση.
Και τώρα τι; Μάλλον αυτή η ανικανότητα την φέρει κοντά με την κόρη της, η οποία θα κάνει υπερπροσπάθεια για να μην χαλάσει τη φήμη της και να μην καταστραφεί το project. Το μυστικό αυτό δεν πρέπει να το μάθει κανείς.
Να σου πω εντυπώσεις. Καταρχάς, η Κατερίνα Μαυρογεώργη που υποδύεται την κόρη της, είναι μία μικρή Δάφνη Λαμπρόγιαννη. Τόσο ταιριαστή είναι με την ηθοποιό ως δίδυμο.
Η ίδια η Λαμπρόγιαννη, είναι αυτό που ξέρεις. Άπιαστη στον συνδυασμό σκληρής και ευαίσθητης, δραματικής και κωμικής.
Πρωτότυπη η μουσική της σειράς, ιδιαίτερη η κινηματογραφική σκηνοθετική ματιά του νεαρού Κωνσταντίνου Αντωνόπουλου. Δείχνει πως τον ενδιαφέρει το σινεμά και δεν κάνει τηλεοπτική σκηνοθεσία. Προτιμώ το δεύτερο. Η πλοκή στο πρώτο επεισόδιο έχει κωμικά στοιχεία, ωραίο αφηγητή που ενώνει το χθες και το σήμερα χωρίς να χρειαστεί να σου κάνει flashback. Σε μερικές σκηνές θα περιμέναμε πιο γρήγορη πλοκή, αλλά αυτό μπορεί να το δούμε στη συνέχεια. Είναι όμως ωραίο το τελικό συναίσθημα όταν πέφτουν οι τίτλοι τέλους. Κυρίως, έχεις αγωνία για τη συνέχεια. Αυτό είναι το σημαντικό.