Το Dragons’ Den έκανε πρεμιέρα αλλά το κοινό του Twitter δεν ενθουσιάστηκε από τις επενδύσεις
Με παρουσιαστή τον Σάκη Τανιμανίδη και 6 επενδυτές έτοιμους να ανακαλύψουν επιχειρηματικές ιδέες στις οποίες αξίζει να επενδύσουν, το Dragons’ Den έγινε γρήγορα ένα από τα βασικά θέματα συζήτησης στο Twitter.
Το βράδυ της Παρασκευής 19 Ιανουαρίου έγινε η πρεμιέρα του Dragons’ Den, του show που ήρθε πέρυσι για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση με στόχο να ταράξει τα νερά σε όλα όσα ξέραμε για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ένα τηλεοπτικό προϊόν.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού αποτελεί το γεγονός ότι ο πρώτος κύκλος έκλεισε με συνολικές επενδύσεις και συμφωνίες που έφτασαν το 1.117.000€, κάτι που συνέβη για πρώτη φορά στην ιστορία της ελληνικής τηλεοπτικής πραγματικότητας.
Με παρουσιαστή τον Σάκη Τανιμανίδη και 6 επενδυτές έτοιμους να ανακαλύψουν επιχειρηματικές ιδέες στις οποίες αξίζει να επενδύσουν, το Dragons’ Den έγινε γρήγορα ένα από τα βασικά θέματα συζήτησης στο Twitter.
Στο επίκεντρο στάθηκε η Αλεξία Ζαραδούκα και η επιχείρηση AlexiaSkin, που εμπορεύεται επαναχρησιμοποιούμενους δίσκους ντεμακιγιάζ και ένα λάδι ντεμακιγιάζ, το οποίο, σύμφωνα με την ίδια, δεν υπάρχει ευρέως στην αγορά.
Η Αλεξία ήταν ιδιαίτερα ευδιάθετη και γεμάτη αισιοδοξία μπαίνοντας για να γνωρίσει τους Δράκους, ωστόσο, δυσκολεύτηκε αρκετά για να καταφέρει να κάνει τελικά τον Λέων Γιοχάη να πιστέψει ότι οι ικανότητές της στην πώληση είναι το κλειδί για την επιτυχία.
Οι χρήστες του Twitter, από την πλευρά τους είδαν με αρκετό χιούμορ την παρουσία της Αλεξίας, αλλά και την κίνησή της να δοκιμάσει το προϊόν της για να πείσει τους Δράκους να επενδύσουν σε αυτό.
Εκτός από το deal της Αλεξίας, όμως, στο Twitter συζητήθηκε και ένας εκ των δύο νέων Δράκων, Τάσος Οικονόμου, ο οποίος πήρε τη θέση του Πολ Ευμορφίδη και φαίνεται ότι έχει ήδη κεδρίσει την συμπάθεια του κοινού.
Ένας από τους χρήστες της πλατφόρμας, έγραψε χαρακτηριστικά: «Ο Τάσος μου αρέσει πιο πολύ από όλους. Είναι πολύ ανθρώπινος και ευγενέστατος».
Σε γενικές γραμμές, όμως, το show, δέχτηκε και κάποια σχόλια που έδειξαν ότι το κοινό δεν ενθουσιάστηκε από τις επιχειρήσεις και τα deals, αλλά και την κεντρική ιδέα του Dragons' Den. «Βλέποντας οι πελάτες πόσο λίγο κόστισαν τα προϊόντα και πόσο ακριβά τα πουλάνε, θα τους αποτρέψει να τα αγοράσουν», σχολίασε κάποιος χαρακτηριστικά.
Ενώ κάποιος άλλος, έγραψε: «Προσωπικά δεν με ενθουσίασε καμία από τις αποψινές επενδύσεις! Δεν είχαν αυτό το κάτι».
Πηγή κεντρικής εικόνας: ΑΝΤ1