13 επεισόδια πριν το φινάλε έρχεται η μεγάλη σύγκρουση στη Μάγισσα: Μάρκος κατά Αντρέι και Τζανή
Οι 2 συγκλονιστικές σκηνές που αποθέωσε το κοινό της Μάγισσας σε ένα επεισόδιο που μας πήγε προς το μέλλον.
Δύο γέννες (η Θεοφανώ και η Γερακίνα) και δύο θάνατοι, ανάμεσα σε σκηνές από το παρόν στο μέλλον, έκαναν το κοινό δίκαια να χαρακτηρίσει το χθεσινό επεισόδιο ως το πιο σημαντικό στην 6μηνη πορεία της Μάγισσας στις οθόνες μας. 13 επεισόδια πριν το grande finale ξεκινά η μεγάλη σύγκρουση. 3 άντρες, ο Αντρέι, ο Μάρκος και ο Τζανής με διαφορετικά κίνητρα ο καθένας και διαφορετική τακτική, ετοιμάζονται να κατακτήσουν αυτό που επιθυμούν. Ένας θα είναι ο νικητής. Ή μήπως δύο; Οι ηττημένοι πάντως (και οι δολοφονημένοι) πολύ περισσότεροι.
Το μεγάλο «ευχαριστώ» του σκηνοθέτη της σειράς Λευτέρη Χαρίτου τη χθεσινή βραδιά μας έδειξε για ποιον επιπλέον λόγο ήταν σημαντικό το χθεσινό επεισόδιο.
Το μοιραίο λάθος και η Πολυξένη (Παρθενόπη Μπουζούρη) που κέρδισε το τελευταίο χειροκρότημα του κοινού
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η Μάγισσα είχε χθες ένα επεισόδιο με κάθε του σκηνή πολύτιμη. Καλογυρισμένες, καλοζυγισμένες, καλομονταρισμένες. Ακόμη και αν έγινε λίγο απότομα αυτό το time jump για να βοηθηθούμε στις εξελίξεις. Στα best of the best, η εκτέλεση της Πολυξένης (η ηθοποιός Παρθενόπη Μπουζούρη ως κακιά έπαιξε άψογα), η νέα και ρομαντική ζωή της Θεοφανώς και η γέννηση του γιου της δίπλα στον Αντρέι, αλλά και η γέννηση του γιου του Σπήλιου Γερακάρη.
Η αντίστροφη μέτρηση στη Μάγισσα: Ο γιος της Θεοφανώς, 2 χωρισμοί και μία μεγάλη θυσία
Αλλά οι σκηνές με την κρυφή αλληλογραφία Κανέλλου και Αντρέι ήταν έως και συγκινητικές. Αχτύπητο δίδυμο, έστω και από απόσταση ο Νίκος Ψαρράς και ο Αναστάσης Ροϊλός.
Και ενώ το κοινό περίμενε να δει το σαράντισμα και τη βάφτιση του γιου της Θεοφανώς, εμφανίστηκε ο πατέρας του παιδιού ο Μάρκος. Άδικα έκανε όνειρα ο Αντρέι και κανόνιζε να το βαφτίσουν και Τζανέτο. Κάποιοι τηλεθεατές ξεκίνησαν μάλιστα στο Twitter και μία από τις συνηθισμένες «αντιδικίες» τους για το αν είχε δικαίωμα ο Αντρέι να δώσει το όνομα στο παιδί ενώ το παιδί είναι του Μάρκου, ο οποίος έχει δικαιώματα. Για δες τι είπαν.
Και τώρα αρχίζουν τα δύσκολα. Ο Μάρκος παίρνει το παιδί και τη Θεοφανώ στον πύργο, διώχνει τη Μεταξία και ο Αντρέι οχυρώνεται στη σπηλιά του πατέρα του για να καταστρώσει σχέδιο διάσωσης της Θεοφανώς. Το κίνητρό του είναι ο έρωτας και λιγότερο η εξουσία. Αυτή είναι η διαφορά του με τους άλλους.
Ενώ ο Μάρκος καταστρώνει σχέδιο για να απαλλαχθεί μία και καλή από τον Αντρέι και συνεχίζει να ψάχνει τον Τζανή. Την ίδια στιγμή οι δουλειές της οικογένειας πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο και για αυτό φυσικά φταίει ο Τζανής, οικονομικός σύμβουλος (CEO που λέει και το Twitter) πλέον των Γερακάρηδων. Όλες οι δουλειές της παλιάς του οικογένειας, πάνε πλέον στη νέα οικογένεια.
Και η Δαμιανή βρίσκεται κάθε στιγμή στον πύργο των Γερακάρηδων για να τους συμπαραστέκεται. Όμως κάνει ένα μοιραίο λάθος. Τα «βάζει» με την Αναστασία, η οποία πια, είναι η εκλεκτή του Μιχαήλ και λόγω του θυμού της γίνεται στόχος. Το μυστικό της για τον Τζανή κινδυνεύει να προδοθεί.
Μόνο που ο νεαρός Λάσκαρης, τώρα που είναι δυνατός, αποφασίζει μόνος του να κάνει την κίνηση ματ. Ήρθε η ώρα να αναμετρηθεί με τον Μάρκο για την εξουσία. Και αυτή η μάχη θα είναι η πιο σημαντική. Απρόβλεπτη.
Ο σκηνοθέτης της σειράς Λευτέρης Χαρίτος με μία ανάρτησή του στα social media μας έδειξε γιατί θεωρεί και εκείνος σημαντικό το χθεσινό επεισόδιο. Γράφοντας χαρακτηριστικά και για τις τεχνικές προκλήσεις, εκτός από τις σεναριακές. «Το 1, το 22 και το σημερινό 60 είναι τα αγαπημένα μου επεισόδια στην #Μάγισσα. Ευχαριστώ όλους τους συνεργάτες ηθοποιούς και συναδέλφους πίσω από τα πάντα που με πίστη, όραμα και τόλμη καλλιτεχνική σε τρομερά αντίξοες συνθήκες προσφέρουν αυτό το αποτέλεσμα».