Η νέα διαφήμιση της Jennifer Lopez από τον Darren Aronofsky
Ο διάσημος και «πολύς» σκηνοθέτης του «Black Swan», αναλαμβάνει τη διαφημιστική καμπάνια της JLo για τη νέα σειρά ρούχων της.
Ξέρουμε πως η Jennifer Lopez έχει πολλούς διάσημους φίλους, τόσο από τον χώρο της μουσικής όσο και από αυτούς της ηθοποιίας και της μόδας καθώς έχει κάνει μεγάλη καριέρα και στους τρεις. Παρόλα αυτά, όταν μαθαίνεις πως το διαφημιστικό σποτ για τη νέα της σειρά ρούχων ανέλαβε να σκηνοθετήσει ο «κουλτουριάρης» Darren Aronofsky, ο σκηνοθέτης κλασικών, πλέον, ταινιών, όπως το «Ρέκβιεμ για ένα Όνειρο», το «The Fountain» και φυσικά το περσινό «Black Swan», δεν μπορείς παρά να γουρλώσεις λίγο τα μάτια σου.
Κι όμως, Aronofsky και Lopez συνεργάστηκαν για την νέα συλλογή ρούχων της δεύτερης με τίτλο Classic: Remixed, η οποία θα διανέμεται από την εταιρία Kohls, και το αποτέλεσμα είναι εδώ για να μας απογοητεύσει εις διπλούν. Γιατί όταν συνεργάζονται δύο τόσο μεγάλα ονόματα με εντελώς διαφορετικές προσωπικότητες, περιμένεις να δεις κάτι πραγματικά ενδιαφέρον και πρωτότυπο. Ότι ακριβώς δηλαδή δεν γίνεται στο συγκεκριμένο σποτάκι, με την Jennifer να τραγουδά και να χορεύει μαζί με τους χορευτές της, ενώ ταυτόχρονα τα ρούχα της αλλάζουν συνεχώς καθώς περιστρέφεται. Ριζοσπαστικό.
Από την άλλη, τα ίδια τα ρούχα με μια πρώτη ματιά είναι εξίσου αδιάφορα, χωρίς καμία φαντασία στον σχεδιασμό τους και σίγουρα τίποτα δεν είναι «remixed» πάνω τους. Δείτε κι εσείς το βίντεο της διαφήμισης παρακάτω και πείτε μας αν έχουμε δίκιο. Εμείς πάντως της τη χαρίζουμε αυτή τη φορά της JLo, καθώς ερωτευμένη είναι η γυναίκα, που μυαλό για δουλειά και καμπάνιες.Όσο για τον Aronofsky, θα έπρεπε να ξέρει πως όταν έχεις να κάνεις με την Lopez, ποτέ δεν πρόκειται να περάσει το δικό σου.
Kohl's "Classic. Remixed" from H.K. McCANN on Vimeo.