Η GANT παρουσίασε το ντοκιμαντέρ “FLIPPING THE LADDER” σε επίσημη προβολή στη Στοκχόλμη
Για πρώτη φορά στην Ευρώπη, στις 9 Μαΐου, παρουσιάστηκε στη Στοκχόλμη, σε επίσημη ιδιωτική προβολή, με πάνω από 100 καλεσμένους, το ντοκιμαντέρ “Flipping The Ladder”. Το ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, που είναι μια πρωτοβουλία της εταιρείας GANT, πραγματεύεται το φαινόμενο αλλαγής καριέρας, με στόχο να εμπνεύσει και να παρακινήσει τους ανθρώπους, να «παραμείνουν ανήσυχοι», με το motto «Μη σταματάς ποτέ, να μαθαίνεις».
Η GANT, το brand που δημιούργησε τη γνωστή τηλεοπτική σειρά «Couple Thinkers», με πρωταγωνιστή τον Craig Ferguson, συνεχίζει να αποτελεί έμπνευση και δημιουργεί το ντοκιμαντέρ “Flipping the Ladder”, θέτοντάς στο θεατή το ερώτημα «κι αν το επόμενο βήμα στην καριέρα σου δεν είναι προς τα πάνω;». Το ντοκιμαντέρ παρακολουθεί τρεις επαγγελματίες, που θέλουν να κάνουν στροφή στην καριέρα τους και τους δίνει τη δυνατότητα να δοκιμάσουν κάτι εντελώς νέο.
Τρεις ειδικοί - ο νευροεπιστήμονας Δρ. Don Vaughn, η Ιδρύτρια & Πρόεδρος της «Women’s March Alliance» Katherine Siemionko και η Καθηγήτρια Οικονομικών και Έρευνας Nava Ashraf - παρακολουθούν τους επαγγελματίες, να αλλάζουν καριέρα και εξηγούν τις διάφορες φάσεις της αλλαγής μέσω της νευροεπιστήμης, τα εμπόδια που προκύπτουν, όπως ο φόβος και οι κοινωνικές προσδοκίες, καθώς και τον τρόπο για να τα ξεπεράσουν.
Η Αμερικανίδα ηθοποιός, συγγραφέας και παραγωγός Rashida Jones είναι η αφηγήτρια της ταινίας, ενώ η Agnes-Lo Åkerlind τη σκηνοθετεί. Μετά το τέλος της προβολής του ντοκιμαντέρ, ακολούθησε συζήτηση με συντονιστή τον καθηγητή Οικονομικών στο πανεπιστήμιο της Στοκχόλμης, Micael Dahlen, ενώ στο πάνελ συμμετείχαν η Katherine Siemionko, ο Robert Sandler, ένας από τους τρεις πρωταγωνιστές του ντοκιμαντέρ και η η Eleonore Säll, Global Marketing Director της GANT.
«Για πρώτη φορά στην ιστορία, μπορούμε να είμαστε όποιοι επιλέγουμε να είμαστε. Αυτό είναι συναρπαστικό», λέει η Katherine Siemionko. «Οι κοινωνικές δομές, είναι αυτές που θεωρώ ότι κρατούν τους ανθρώπους πίσω, είναι οι προσδοκίες τους για χρήματα, οι προσδοκίες της οικογένειάς τους, που τους θέλει επιτυχημένους, και οι προσδοκίες που έχουν από τον εαυτό τους . Αυτές οι προσδοκίες κρατούν τους περισσότερους καθισμένους στο γραφείο τους, μέσα στην ανία, τη θλίψη και την πικρία. Σταματήστε να έχετε προσδοκίες από τον εαυτό σας και απλώς πιστέψτε ότι μπορείτε».
«Τα brands είναι οι νέοι πολιτικοί», επισημαίνει η Eleonore Säll, Global Marketing Director της GANT. «Σήμερα, οι καταναλωτές περιμένουν από εμάς να κάνουμε περισσότερα - να αποτελούμε έμπνευση, να δίνουμε λύσεις και να ενώνουμε τους ανθρώπους. "Είμαι πολύ περήφανη που η GANT δίνει το έναυσμα για περιεχόμενο με «σκοπό» που πυροδοτεί συζητήσεις και επιτρέπει μια αληθινή μετατόπιση απόψεων ή ακόμα και αλλαγή για τους ανθρώπους", "Με το “Flipping the Ladder” καταγράφουμε τα συναισθήματα που έχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι γύρω από το τι πρέπει να κάνουν με τη ζωή τους και διερευνούμε τι θα μπορούσε να συμβεί αν αφήσουμε την καρδιά και την περιέργεια μας, να μας καθοδηγήσουν".
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το ολοκληρωμένο ντοκιμαντέρ στο You Tube