Σούπερ μάρκετ: Προσφορές για αύξηση κατανάλωσης
Σε νέα «κούρσα» προσφορών, με εκπτώσεις που φθάνουν έως και 60%, επιδίδονται οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ ενόψει καλοκαιριού, με στόχο να αναθερμάνουν τη ζήτηση και να τονώσουν τις πωλήσεις τους.
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν πως οι «γενναίες» προσφορές είναι κάτι παραπάνω από αναγκαίες για να αναστραφεί η κάμψη της κατανάλωσης, η οποία παρά τον πόλεμο τιμών υποχωρεί με πρωτοφανείς ρυθμούς για τα δεδομένα του λιανεμπορίου τροφίμων, αγγίζοντας ακόμη και το 5%.
Την αρχή στο νέο γύρο προσφορών έκανε πριν από μερικά 24ώρα η Carrefour Μαρινόπουλος, η οποία σε μία κίνηση που δεν έχει προηγούμενο ανακοίνωσε πως μετέτρεψε τον Ιούνιο σε «Μήνα Χαμηλών Τιμών». Συγκεκριμένα, από τις 8 Ιουνίου έως τις 5 Ιουλίου, οι καταναλωτές σε όλα τα καταστήματα Carrefour και Carrefour Μαρινόπουλος μπορούν να βρουν χαμηλές τιμές σε βασικές κατηγορίες προϊόντων που εναλλάσσονται κάθε εβδομάδα.
Διαβάστε περισσότερα στο newscode.gr