Το κορυφαίο ψυγείο LG InstaView έφτασε παγκοσμίως το 1 εκατομμύριο σε πωλήσεις
Η καινοτομία με επίκεντρο τον καταναλωτή υπογραμμίζει την ισχυρή θέση της εταιρείας στην παγκόσμια αγορά ψυγείων
Το premium ψυγείο InstaView Door-in-Door™ της LG Electronics σημείωσε ένα σημαντικό ορόσημο αυτόν το μήνα, καθώς έφτασε το ένα εκατομμύριο σε πωλήσεις παγκοσμίως από την πρώτη του κυκλοφορία το 2016. Με μέσο όρο πωλήσεων περισσότερα από 700 τεμάχια καθημερινά, αυτό το ψυγείο μεγάλης χωρητικότητας από την LG είναι τώρα διαθέσιμο σε περίπου 150 χώρες σε έξι ηπείρους.
Το κορυφαίο ψυγείο InstaView Door-in-Door™ της LG Electronics έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει υψηλό γαστρονομικό τρόπο ζωής, προσφέροντας την τέλεια ισορροπία μεταξύ σχεδιασμού και λειτουργικότητας. Διαθέτει κομψή αισθητική και εύχρηστα χαρακτηριστικά που έχουν λάβει αναγνώριση από τα πιο διάσημα βραβεία σχεδιασμού στον κόσμο, όπως το Red Dot Design Award και το iF design Award.
«Αυτό το ορόσημο αποτελεί απόδειξη της ικανότητας της LG να αναπτύσσει διαφοροποιημένα, υψηλής ποιότητας προϊόντα τοποθετώντας μας στην πρώτη θέση σε πολλές κατηγορίες οικιακών συσκευών», δήλωσε ο Dan Song, πρόεδρος της LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company. «Οι σημερινές οικιακές συσκευές περιλαμβάνουν την τεχνολογία που συναντάμε αντίστοιχα σε έναν υπολογιστή ή ένα smartphone και οι πελάτες μας έχουν εξαιρετικά υψηλές προσδοκίες από αυτές. Η προηγμένη καινοτομία και η πελατοκεντρική μας προσέγγιση έχει απήχηση στους καταναλωτές με το InstaView να σημειώνει τις ταχύτερες πωλήσεις στην αγορά των ψυγείων».
Το LG InstaView έχει πάρει το όνομά του από το panel που βρίσκεται στην πόρτα του ψυγείου το οποίο μετατρέπεται σε ένα διαφανές παράθυρο με μόλις δύο χτυπήματα πάνω στη γυάλινη επιφάνειά του. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να δουν το περιεχόμενο χωρίς να ανοίξουν την πόρτα, μειώνοντας την απώλεια κρύου αέρα. Μαζί με το InstaView, η τεχνολογία Door-in-Door™ παρέχει εύκολη πρόσβαση σε αγαπημένα ποτά και σνακ, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα την έκθεση του κύριου χώρου του ψυγείου στη θερμοκρασία δωματίου, συμβάλλοντας στη μείωση της απώλειας κρύου αέρα κατά περισσότερο από 41 τοις εκατό[1].
Για να ικανοποιήσει την αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση των ψυγείων InstaView, η LG πρόσθεσε αυτό το πρωτοποριακό χαρακτηριστικό σε περισσότερες σειρές ψυγείων, συμπεριλαμβανομένων μεταξύ άλλων των Ψυγείων Ντουλάπα Οριζόντιας (Multidoor) και Κάθετης Διάταξης (Side by Side). Επιπλέον, η δημοφιλής τεχνολογία InstaView μπορεί τώρα να βρεθεί σε άλλες συσκευές LG, όπως το LG SIGNATURE Wine Cellar και το ThinQ™ Range.
Η διαρκής προσπάθεια της LG να προσφέρει πάντα κάτι παραπάνω στα ψυγεία της μέσω χρήσιμων καινοτομιών οδήγησε στην ανάπτυξη περισσότερων τεχνολογιών που έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργήσουν έναν πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο γαστρονομικό τρόπο ζωής. Για παράδειγμα, το Smart Care+ αξιοποιεί το LG ThinQ™ AI για να διατηρεί το φαγητό φρέσκο για μεγαλύτερη διάρκεια, να μειώνει το κόστος ενέργειας και να παρέχει μια πιο εξατομικευμένη υπηρεσία. Αναλύοντας δεδομένα που συλλέγει για ένα επαρκές χρονικό διάστημα, η έξυπνη συσκευή μπορεί να ‘ανιχνεύσει’ μοτίβα συμπεριφoράς και χρήσης επιτρέποντάς της να μειώσει τη θερμοκρασία πριν από περιόδους έντονης χρήσης, προκειμένου να διατηρήσει καλύτερα τη καθορισμένη θερμοκρασία-στόχο. Το Smart Care+ χρησιμοποιεί τα ίδια δεδομένα για τη μείωση της σπατάλης της ενέργειας, θέτοντας αυτόματα το ψυγείο σε λειτουργία εξοικονόμησης κατά τη διάρκεια περιόδων σπάνιας χρήσης, ενώ με το Craft Ice™, οι οικοδεσπότες μπορούν να αναλάβουν το ρόλο ενός έμπειρου μπάρμαν, φτιάχνοντας άψογα ποτά με στρογγυλό πάγο.
[1] Βάσει Intertek δοκιμών στα μοντέλα SX5534WB, GR-S632GLRC και LFX3194ST/02, σύμφωνα με την εσωτερική μέθοδο δοκιμής της LG, όπου μετρήθηκε το ποσοστό μείωσης της απώλειας αέρα κατά το άνοιγμα του Door-in-Door ™ σε σύγκριση με το άνοιγμα μιας συμβατικής πόρτας ψυγείου για 10 δευτερόλεπτα. Τα αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το μοντέλο και τη διάρκεια του ανοίγματος της πόρτας.