Μοναδικά δώρα από δημιουργικές τοπικές επιχειρήσεις και έμπνευση σε όλα τα Meta apps

Φέτος τα Χριστούγεννα βρίσκουμε μοναδικά δώρα στα Meta apps και στηρίζουμε τις τοπικές επιχειρήσεις.

Αν κλείσεις τα μάτια σου και μεταφερθείς με μιας σ’ εκείνη τη μαγική στιγμή των Χριστουγέννων που ανταλλάσσεις δώρα με τους αγαπημένους σου, ποιο πιστεύεις πως είναι το πιο… κρίσιμο σημείο; Μα φυσικά η στιγμή που σκίζεις το περιτύλιγμα και βλέπεις κάτι μοναδικό, κάτι που προορίζεται μόνο για ‘σένα! Αυτό ακριβώς το συναίσθημα θέλεις κι εσύ να βλέπεις στα πρόσωπα των δικών σου ανθρώπων, γι’ αυτό και κάθε φορά, βάζεις τα δυνατά σου για να ανακαλύψεις κάθε καλή ιδέα που αξίζει να βρεις: Για να ξετυλίξουν κάτι μοναδικό οι αγαπημένοι σου!

Δεν είσαι η μόνη που πονοκεφαλιάζεις για να βρεις το καταλληλότερο δώρο: Σύμφωνα με έρευνα[1] που πραγματοποίησε η Meta, το 49% των καταναλωτών σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA shoppers) δυσκολεύονται να αποφασίσουν τι δώρο να επιλέξουν για τους δικούς τους ανθρώπους, ενώ το 57% απάντησε ότι το απολαμβάνει όταν ανακαλύπτει σχετικά αντικείμενα κατά την περιήγησή του στα social media, χωρίς να τα έχει αναζητήσει συγκεκριμένα και το 48% πως αυτή η πρακτική διευκόλυνε τα χριστουγεννιάτικα ψώνια του. Εννιά στους δέκα καταναλωτές δηλώνουν πως κατά πάσα πιθανότητα θα δοκιμάσουν τουλάχιστον ένα νέο brand κατά την εορταστική περίοδο, ενώ λίγο περισσότεροι από τους μισούς (51%) δηλώνουν ότι έκαναν ιδιαίτερη προσπάθεια ώστε να αγοράσουν ένα δώρο από μια μικρή, τοπική επιχείρηση κατά τη διάρκεια των περσινών γιορτών.

Εκεί ακριβώς βρίσκεται και το μυστικό: Οι τοπικές επιχειρήσεις, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ) δηλαδή, είναι που κρύβουν τα «διαμάντια» και εσύ πρέπει απλώς να τα ανακαλύψεις…

Αν πάρουμε τώρα την ιστορία λίγο αντίστροφα, υποθέτοντας πως εσύ είσαι η ιδιοκτήτρια μιας μικρομεσαίας επιχείρησης και θέλεις να την προωθήσεις ώστε να τη γνωρίσει όλο και περισσότερος κόσμος, ποιο θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα έκανες; Στην ψηφιακή εποχή που ζούμε, η απάντηση είναι προφανής: Θα ήθελες να ενισχύσεις το digital προφίλ της.

Αυτήν ακριβώς την ευκαιρία δίνει η Meta σε όλους τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες: Να αναδείξουν τη μοναδικότητά τους σε όσο μεγαλύτερο κοινό γίνεται, μέσα από τα Meta apps, με τον πιο απλό και κατανοητό τρόπο. Συχνά, άλλωστε, οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, αντί να αισθάνονται ενδυναμωμένοι από τα νέα ψηφιακά εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους, μπορεί να αισθάνονται «τρομοκρατημένοι», καθώς η περιπλοκότητά τους δεν τους επιτρέπει να τα κατανοήσουν και να τα αξιοποιήσουν. Εν τούτοις, κάθε δημιουργικός επαγγελματίας μπορεί να δημιουργήσει ακόμα περισσότερα πράγματα στο διαδίκτυο: Με στοχευμένες προτάσεις, με στρατηγική και σχέδιο, μπορεί να συνεχίσει να αναπτύσσεται στο αύριο, που είναι δεδομένο πως είναι ψηφιακό.

Good ideas deserve to be found: Μια καμπάνια για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Για την εορταστική περίοδο 2021-22, η Meta ως κολοσσός στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε να συμβάλλει ώστε οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να κάνουν το «μεγάλο βήμα» και να γνωρίσουν το καταναλωτικό κοινό που αναζητά λύσεις – δώρα εν προκειμένω – διαδικτυακά. Μέσα από τις πλατφόρμες της Meta, οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες είχαν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν μια σειρά από εργαλεία[2] μέσω της καμπάνιας Good Ideas Deserve to be Found, δηλαδή «οι καλές ιδέες αξίζουν να βρεθούν».

Ένα ειδικά διαμορφωμένο tools παρείχε στους επιχειρηματίες έναν βήμα-προς-βήμα οδηγό, μέσω του οποίου μπορούσαν να ενεργοποιήσουν διαύλους επικοινωνίας, δημιουργώντας μοναδικό περιεχόμενο, στοχευμένο σε αυτό που αναζητά ο σύγχρονος καταναλωτής. Μέσα από τη συνεχή υποστήριξη της Meta, από τη μία οι επιχειρήσεις αναβαθμίζουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν και αναδεικνύουν το περιεχόμενό τους και από την άλλη, οι καταναλωτές καλούνται να υποστηρίξουν τις επιχειρήσεις αυτές, καθώς οι λύσεις που τους προσφέρουν ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους: Πάνω από όλα τη μοναδικότητα.

Όπως αποδείχθηκε, το 68% των καταναλωτών EMEA ανακάλυψε δώρα και ιδέες για δώρα μέσω διαδικτύου, το 45% όλων των καταναλωτών βρήκε ιδέες για δώρα μέσω των εφαρμογών της Meta και το 26% από αυτούς ανακάλυψε μία τοπική επιχείρηση την οποία έως τότε δεν γνώριζε.

Unwrap the Unique για τη φετινή εορταστική περίοδο

Η καμπάνια #DeserveToBeFound από τη Meta για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, φέτος εξελίσσεται ακόμα περαιτέρω. Αξιοποιώντας τα στοιχεία από την περσινή εορταστική περίοδο και το πώς κινήθηκαν τόσο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλλά και το πώς ανταποκρίθηκαν οι καταναλωτές, η καμπάνια μετεξελίσσεται και «ξετυλίγει το μοναδικό»: Unwrap the Unique.

Αυτό σημαίνει ότι στις πλατφόρμες της Meta φέτος, οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες βρίσκουν μία αναβαθμισμένη πλατφόρμα, που σε συνέχεια του περσινού, τους βοηθά να αναβαθμίσουν την ψηφιακή τους παρουσία στοχεύοντας στην ανάδειξη της μοναδικότητάς τους, προτείνοντας λύσεις σε τρεις κατευθύνσεις:

  • Κοινωνικότητα – εξωστρέφεια, με τακτική διαδικτυακή παρουσία και στοχευμένη διαφήμιση
  • Επικοινωνία – αμεσότητα, με απευθείας συνομιλίες στο Instagram, το Messenger, το WhatsApp (Το 32% των καταναλωτών δηλώνει ότι έχει χρησιμοποιήσει μία από τις παραπάνω εφαρμογές για να ψωνίσει)
  • Στόχευση, με πίστη στον τρόπο που έχει επιλεχθεί για την επικοινωνία της επιχείρησης

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις προσφέρουν εμπνευσμένες επιλογές στον καταναλωτή, επιλογές που έχουν την προσωπική σφραγίδα του δημιουργού τους. Για να μπορέσει όμως ο καταναλωτής αυτός να τις ανακαλύψει, πρέπει να του «προσφερθούν» με τον καταλληλότερο τρόπο – κι αυτό ακριβώς εξηγεί ο αναβαθμισμένος οδηγός Unwrap the Unique από τη Meta σε κάθε επιχειρηματία: Πώς θα παρουσιάσει το εμπόρευμά του ώστε να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού. Είτε πρόκειται για handmade δημιουργίες, είτε για διαφοροποιημένα με έξυπνο τρόπο «καθημερινά» αντικείμενα, για προσωποποιημένα αντικείμενα, για προϊόντα που κατασκευάζονται με βιώσιμο τρόπο/από βιώσιμα υλικά που δεν επιβαρύνουν τον πλανήτη και με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο είτε τέλος, για βιωματικές εμπειρίες – όλες αυτές οι ιδέες αξίζουν να βρεθούν και να αποτελέσουν μοναδικό περιεχόμενο με το κατάλληλο περιτύλιγμα.

Τα στοιχεία από τη σχετική έρευνα της Meta είναι σαφέστατα: Το 35% των καταναλωτών σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική θεωρεί χρήσιμα για να επιλέξει δώρα τα βίντεο που βλέπει Online, την ώρα που η παρακολούθηση βίντεο αφορά στο 50% του χρόνου που περνάμε στο Facebook. Τα Reels είναι επίσης ένα προϊόν αυτού του ύφους, που αναπτύσσεται ραγδαία στις πλατφόρμες της Meta και ήδη έχει κερδίσει το 20% του χρόνου στο Instagram. Είναι σημαντικό επίσης, ένας μικρομεσαίος επιχειρηματίας που δημιουργεί περιεχόμενο για την επιχείρησή του να έχει υπόψιν του τις εξής παραμέτρους[2]: Να είναι «φιλικό» για smartphones, να είναι σύντομης διάρκειας και να επικεντρώνεται σε ένα μήνυμα και τέλος, να αξιοποιεί τα νέα διαθέσιμα εργαλεία – όπως τα Reels.

Φέτος τα Χριστούγεννα, καθώς θα περιηγείσαι στα αγαπημένα σου Meta apps, έχε τα μάτια σου ανοιχτά, καθώς οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις της περιοχής σου και όχι μόνο, έχουν τα μοναδικά δώρα που ψάχνεις για τους αγαπημένους σου: Για να γεμίσουν τα πρόσωπα χαρά, για να φτάσουν τα χαμόγελα στα αυτιά, για να νιώσεις κι εσύ η ίδια γεμάτη για τις επιλογές σου!

[1]SMB/Consumer Festive Research

[2]Unleashing Your Creativity: 3 Tips for Translating Your Creativity to Your Online Presence, by Rich Rao, VP of Small Business at Meta

Tags
© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης