Πήγα σε μάγισσες, σε χαρτορίχτρες, σε δικηγόρους και δικαστές
ΑΛΕΞΙΑ ΠΑΛΑΙΣΤΗ
Ω, ναι, μπορείτε να το κάνετε κι αυτό!
Ο καταναλωτής στο εξωτερικό προστατεύεται από πολλές και διάφορες διατάξεις –τις οποίες γνωρίζει- και τις περισσότερες φορές βρίσκει το δίκιο του. Αν για παράδειγμα το προϊόν υπόσχεται κάτι συγκεκριμένο και στην πορεία δεν κατορθώσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που αυτό δημιούργησε στο καταναλωτικό κοινό, τότε οι αγοραστές είναι σε πλεονεκτική θέση.
Σε παρεμφερή κατάσταση βρέθηκε και η Tina Schultz από το Μόναχο, η οποία έδωσε στη Madam Mitternacht το ποσό των 1.000 ευρώ για να της φτιάξει ένα μαγικό φίλτρο με το οποίο θα ξανακέρδιζε τον πρώην αγαπημένο της. Παρά το γεγονός ότι η Tina ακολούθησε επακριβώς τις οδηγίες χρήσεως, ο πρώην αγαπημένος της δεν γύρισε ποτέ.
1.000 ευρώ όμως δεν είναι και λίγα αυτούς τους χαλεπούς καιρούς και η πελάτισσα αποφάσισε να μηνύσει τη μάγισσα. Το επιχείρημά της; Ότι αγόρασε προϊόν το οποίο δεν έκανε αυτό που υποσχέθηκε, άρα δικαιούται επιστροφή χρημάτων, άποψη που ενστερνίστηκε και το δικαστήριο, δικαιώνοντάς την τελικά.