Tim Schottman: πρώην διευθυντικό στέλεχος των Starbucks, νυν ευεργέτης των τυφλών
Άλλο καφές, άλλο τύφλωση, αλλά οι αρχές του marketing εφαρμόζονται παντού με τον ίδιο τρόπο.
Sightlife ονομάζεται η αμερικανική ΜΚΟ που ασχολείται με την τύφλωση του κερατοειδούς και έχει ως στόχο τη δημιουργία «τραπεζών ματιών». Εκεί θα αποθηκεύονται ιστοί ματιών κατάλληλοι για μεταμόσχευση ώστε να αντιμετωπιστεί ολοκληρωτικά η συγκεκριμένη πάθηση. Στόχος του Προέδρου της Sightlife, Monty Montoya ήταν να διαμορφωθούν 900 τέτοιες τράπεζες παγκοσμίως, μέσα στα ερχόμενα 10 με 20 χρόνια και έτσι αποφάσισε να εντάξει στο δυναμικό του τον Tim Schottman των Starbucks. Δεδομένου ότι ο Schottman έστηνε πέντε, έξι ή και επτά μαγαζιά μέσα σε μία μέρα, οι 900 τράπεζες μέσα σε τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα του φάνηκαν ιδιαίτερα σεμνός στόχος. Από το 2008 είναι αντιπρόεδρος της Sightlife, κάνει τη δουλειά του ιδιαίτερα αποτελεσματικά, έχει χαρίσει το φως σε εκατοντάδες παθόντες και προβλέπεται να φέρει ακόμα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία του για το κοινωνικό καλό.