Πες μου το mail σου να σου πω ποιος είσαι
Εκτός από τη διεύθυνση του σπιτιού μας, που κάτι λέει για το lifestyle μας, εξίσου αποκαλυπτική είναι και η ηλεκτρονική μας διεύθυνση.
Μια νέα έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από το Hunch.com το οποίο έχει βάλει σκοπό να κάνει το www προσωπικό συνδέοντάς το με κάθε χρήστη έδειξε πως η επιλογή μας όσον αφορά στο mail μας είναι άμεσα συνδεδεμένη με το lifestyle μας. Το Hunch αξιοποίησε τις 5 εκατομμύρια απαντήσεις που έλαβε από 700.000 μέλη του για να καταλήξει στα συμπεράσματά του και να σκιαγραφήσει τα προφίλ των χρηστών του Gmail, Yahoo!, AOL (στην Αμερική) και Hotmail/MSN.
Τι ιδανικό mail είναι το onoma.eponimo@gmail.com μια που, σύμφωνα με την υπεύθυνη marketing του Hunch είναι το πιο εύκολο να θυμούνται όλοι όσοι πρόκειται να χρειαστούν την ηλεκτρονική μας διεύθυνση συν το γεγονός πως ένα τέτοιο mail είναι πιο επίσημο και επαγγελματικό από ό,τι κάποιο που δημιουργείται από τα παρατσούκλια μας, τους αγαπημένους μας ή τυχαίους αριθμούς κτλ. Οι πληροφορίες που συγκέντρωσαν και ανέλυσαν εκεί στο Hunch, πάντως, οδήγησαν στις εξής διαπιστώσεις για τους χρήστες ανάλογα με το mail που έχουν επιλέξει. Όλα αυτά για την Αμερική, βέβαια, όπου έγινε η έρευνα αλλά, και πάλι, έχει ενδιαφέρον η σύλληψη από μόνη της και, επίσης, όλο και κάποια ιδέα μπορούμε να πάρουμε και για εμάς.
Gmail: όσοι χρησιμοποιούν Gmail είναι πιθανότερο να είναι λεπτοί (σε σώμα, όχι σε τρόπους), απόφοιτοι πανεπιστημίου, εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, παιδιά της πόλης, πολυταξιδεμένοι, φιλελεύθεροι όσον αφορά στις πολιτικές πεποιθήσεις τους, αδέσμευτοι ερωτικά και άτεκνοι -κυρίως άνδρες δε.
Hotmail: πιθανότερα singles, νεαροί σε ηλικία, γυναίκες κάτοικοι προαστίων μέσαίου αναστήματος και διαμετρήματος -που πολύ συχνά μένουν ακόμα με τους γονείς τους-, απαισιόδοξοι, εσωστρεφείς, αναγνώστες μυθιστορημάτων και καταναλωτές γλυκών (ενδεχομένως και ταυτοχρόνως με την ανάγνωση).
Yahoo!: ελαφρώς μεγαλύτερης ηλικίας, παχουλοί, εξωστρεφείς, συνήθως γυναίκες, απόφοιτοι μέσης εκπαίδευσης, με πολλά παιδιά, που απολαμβάνουν την τεχνολογία και όταν δεν είναι στον υπολογιστή τους είναι σε κάποιον καναπέ με τις πιτζάμες τους και διαβάζουν περιοδικά.