Η ώρα της κρίσης: Ξέρουμε τι διαβάζετε στην τουαλέτα!
Οι ετικέτες σαμπουάν χάνουν έδαφος και τη θέση τους παίρνουν...
Ήρθε η ώρα για μεγάλες αλήθειες φίλες και φίλοι, γι' αυτό αν δεν είστε προετοιμασμένοι, καλύτερα να μη διαβάσετε το παρακάτω κείμενο, το οποίο έχει ως κεντρικό θέμα την... τουαλέτα! Ναι λοιπόν, σήμερα θα καταπιαστούμε με το τεράστιο θέμα, που ονομάζεται φυσική ανάγκη, και κυρίως με αυτά που κάνει η συντριπτική πλειοψηφία παράλληλα με το ξέρετε τι!
Σύμφωνα με στατιστικά λοιπόν, οι άνθρωποι περνούν κατά μέσο όρο 30 λεπτά της μέρας στην τουαλέτα, με τις νέες γυναίκες να είναι οι πρωταθλητές της κατηγορίας, κάτι που λίγο πολύ το υποψιαζόμασταν όλοι. Και τώρα πάμε στα σκληρά: Το 63% των ερωτηθέντων, παραδέχτηκαν ότι διαβάζουν ενώ... ανακουφίζονται, ενώ το 75% ότι χρησιμοποιεί το κινητό τους τηλέφωνο, και όχι μόνο για αποστολή γραπτού μηνύματος(!).
Το ακόμα πιο αστείο, είναι ότι το 86% των αντρών, παραδέχονται ότι η τουαλέτα είναι το μέρος στο οποίο έχουν ρίξει την περισσότερη μελέτη, με το ποσοστό των γυναικών να αγγίζει μόλις το 27%. Αρκετά μεγάλο είναι και το ποσοστό αυτών που διαβάζουν τα mail τους, ενώ ευτυχώς για τα εγκεφαλικά μας κύτταρα, μόλις το 3% παραδέχτηκε ότι έχει τοποθετήσει... τηλεόραση στην τουαλέτα, αν και το ποσοστό αναμένεται να αυξηθεί επικίνδυνα μέσα στα επόμενα χρόνια.
Όσον αφορά στο είδος του αναγνώσματος που κάθε φύλο επιλέγει, το αγαπημένο των αντρών είναι τα... ερωτικά αναγνώσματα, μην πάει ο νους σας σε Άρλεκιν αλλά μάλλον σε πλούσιο φωτογραφικό υλικό, με τα αθλητικά και τα βιβλία μυστηρίου να ακολουθούν στη λίστα. Οι γυναίκες από την άλλη, προτιμούν, περιοδικά διακόσμησης, ο λόγος ακόμα ερευνάται, ρομαντικά μυθιστορήματα, το ακούσαμε κι αυτό, περιοδικά μόδας και lifestyle, δεκτόν, αλλά και περιοδικά με γονεϊκές συμβουλές, αυτό αλήθεια δε θα θέλαμε να το σχολιάσουμε!
Το συμπέρασμα; Ότι ακόμα και σε αυτόν τον τομέα, οι άντρες παραμένουν πιο πιστοί στη φύση και τη... λογική!
Διαβάστε ακόμη:
Τα ρούχα των πρώην: Υπέροχες & συγκινητικές φωτογραφίες γυναικών με τις μπλούζες «εκείνων»