Το ένα πράγμα που δεν πρέπει να κάνεις την πρώτη μέρα στη δουλειά
Υπάρχει κάτι που μπορεί να δώσει τη λάθος εντύπωση στους νέους σου συναδέλφους.
Όταν αρχίζεις μία νέα δουλειά, το πιο πιθανό είναι το άγχος να σου έχει χτυπήσει για τα καλά την πόρτα. Η πρόσληψη έχει γίνει, η θέση έχει διασφαλιστεί, ωστόσο είσαι έξω από τα νερά σου. Όλοι οι χώροι είναι ξένοι. Φοβάσαι να βγεις μέχρι την είσοδο να κάνεις το διάλειμμά σου από φόβο μην και δε βρίσκεις τον δρόμο της επιστροφής. Δεν ξέρεις ούτε έναν άνθρωπο ώστε να έχεις αποκτήσει εμπιστοσύνη και να μπορείς να μοιραστείς τον όποιο προβληματισμό σου. Είσαι ψαρωμένη και είναι απόλυτα φυσιολογικό.
Σε αυτήν την περίπτωση, ωστόσο, οι άνθρωποι τείνουμε να κάνουμε βεβιασμένες και παρορμητικές κινήσεις που πολλές φορές έχουν τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που θέλουμε και δημιουργούν μία παρεξηγημένη εικόνα για τον εαυτό μας στους άλλους. Μία από αυτές, συγκεκριμένα, συγκαταλέγεται στα ξεκάθαρα Don’ts για την πρώτη μέρα της δουλειάς και, μάλιστα, για έναν πολύ σημαντικό λόγο.
Όπως εσύ δεν ξέρεις κανέναν μέσα από το γραφείο, έτσι και κανείς δεν ξέρει εσένα. Αυτό σημαίνει ότι όλοι θα αρχίσουν να βγάζουν ένα συμπέρασμα με βάση αυτά που τους δείχνεις. Αν, λοιπόν, εσύ αρχίσεις να κάνεις oversharing και να μιλάς συνέχεια για εσένα, θα δώσεις την εντύπωση ενός εγωκεντρικού ατόμου που ενδιαφέρεται μόνο για τον εαυτό του και δύσκολα κάποιος θα συμπαθήσει αυτό το προφίλ.
Αντ’ αυτού, αφιέρωσε αυτές τις αρχικές ώρες γνωριμίας σε εκείνους. Ρώτα για τις δικές τους ζωές, τα επιτεύγματα, την καθημερινότητά τους. Δείξε έναν άνθρωπο ανοιχτό για τους άλλους, που δεν αδιαφορεί για όσα συμβαίνουν γύρω του και δείχνει σημάδια συνεργατικότητας. Εκείνη την ώρα σίγουρα θα πάει η κουβέντα και στα δικά σου, αλλά δε θα είσαι το άτομο που ξεκινάει τη συζήτηση για να ευλογήσει τα γένια του.