Έχετε τα αυτιά σας ανοικτά
Για να πετύχετε στην εταιρία σας μην ξεχνάτε πως πάνω απ' όλα πρέπει να λαμβάνετε υπόψη τον πελάτη σας.
Σαφώς για να ανεβείτε στην κλίμακα της ιεραρχίας πρέπει να δουλέψετε σκληρά, να αναπτύξετε τις προσωπικές ικανότητες, να διευρύνετε τον κοινωνικό σας περίγυρο και τα επιτεύγματά σας να φτάνουν στα αυτιά των ανωτέρων σας, όμως, όλα αυτά από μόνα τους δεν είναι αρκετά. Αυτό που θα σας κάνει πραγματικά επιτυχημένες, είναι να ικανοποιήσετε τους πελάτες σας.
Είτε οι πελάτες σας είναι εξωτερικοί είτε εσωτερικοί πρέπει πάντα να έχετε τις κεραίες σας ανοικτές, να αφουγκράζεστε τις ανάγκες τους και να είστε πρόθυμες να τις ικανοποιήσετε. «Μεταφέρετε» τη φωνή του πελάτη σας στις καθημερινές σας ασχολίες στη δουλειά και αφήστε τες με κριτική σκέψη να επιδράσουν στις αποφάσεις σας. Σίγουρα δε θα βγείτε χαμένες.