Τα πιο συχνά λάθη που κάνουμε στις τηλεφωνικές συνεντεύξεις
Αν θέλετε να πάρετε τη δουλειά μην τα κάνετε ποτέ.
Στην εποχή μας που όλα γίνονται με ταχείς ρυθμούς, οι τηλεφωνικές συνεντεύξεις αποτελούν ένα πολύ μεγάλο ενδεχόμενο για κάθε υποψήφιο. Το υψηλό ποσοστό αποτυχίας σε αυτού του είδους την εξέταση είναι εντυπωσιακό και οφείλεται σε λάθη που γίνονται κατά τη διάρκεια της συνέντευξης και τα οποία θα μπορούσαμε να αποφύγουμε. Τα πιο συνηθισμένα είναι τα παρακάτω:
Λάθος τόπος διεξαγωγής της συνέντευξης
Ένα σοβαρό παράπτωμα είναι το να μην παίρνετε αυτού του είδους τη συνέντευξη στα σοβαρά. Θα πρέπει να γνωρίζετε ποια ώρα της ημέρας θα διεξαχθεί η εξέταση έτσι ώστε να επιλέξετε ένα ήσυχο μέρος προκειμένου να μπορέσετε να συγκεντρωθείτε. Το καλύτερο θα ήταν να παραμείνετε σπίτι σας και να πραγματοποιήσετε την κλήση από το σταθερό σας τηλέφωνο για να αποφύγετε τον κίνδυνο να χάσετε το σήμα σας και να τερματιστεί η κλήση.
Λάθος Dresscode
Ναι καλά διαβάσατε υπάρχει σωστό και λάθος ντύσιμο ακόμα και σε μία τηλεφωνική συνέντευξη. Σύμφωνα με έρευνες, οι υποψήφιοι που περιφέρονται μέσα στο σπίτι τους φορώντας τις πιτζάμες τους, αχτένιστοι και σε κατάσταση μεταξύ ύπνου και ξύπνιου, κατά ένα μεγάλο ποσοστό αποτυγχάνουν. Για να μη σας συμβεί και εσάς κάτι αντίστοιχο, σηκωθείτε σα να πηγαίνατε σε κανονική συνέντευξη, κάντε μπάνιο, ντυθείτε, χτενιστείτε και δώστε τον καλύτερό σας εαυτό.
Λάθος γλώσσα του σώματος
Τώρα θα αναρωτηθείτε τι ρόλο παίζει το σώμα μας σε μία συνέντευξη στο τηλέφωνο. Κι όμως, κάθε σας κίνηση, ακόμα και το αν είστε καθιστοί ή όρθιοι αποτυπώνεται στη διάθεσή σας και στη φωνή. Προτιμήστε να είστε όρθιοι γιατί ακούγεστε καλύτερα και χαμογελάτε, φαίνεται ακόμα και στην άλλη άκρη της γραμμής.
Λάθος επίλογος
Μπορεί να πρόκειται για μία τηλεφωνική συνομιλία αλλά να ξέρετε πως μετράει η συνολική σας παρουσία. Έτσι, σε αντίθεση με τους καθημερινούς διαλόγους με τη μαμά σας της οποίας της κλείνετε το τηλέφωνο κατάμουτρα, προσπαθήστε να φερθείτε όπως ακριβώς θα κάνατε σε μία τετ α τετ συνέντευξη. Ευχαριστήστε τον εξεταστή για το χρόνο του, χαμογελάστε ευγενικά και ενημερωθείτε για τα επόμενα βήματα. Μέχρι να κλείσετε το τηλέφωνο πρέπει να είστε άκρως επαγγελματίες και τίποτα λιγότερο.