Η γυναίκα που άλλαξε όλο το προφιλ της επιχείρησής της μέσα σε 4 μήνες εξηγεί το πώς και το γιατί
Η ιδρύτρια του For Days, Kristy Caylor, χρειάστηκε να κάνει ριζικές αλλαγές στην επιχειρήσή της μετά από κάποια παράπονα πελατών.
Μετά από δύο δεκαετίες στη μόδα, η Kristy Caylor απογοητεύτηκε με όλα όσα εκτυλίσσονται με τα ζητήματα βιωσιμότητας του κλάδου. Το υπερβολικό απόθεμα και τα κίνητρα για υψηλή κατανάλωση δημιουργούν τόσα πολλά απόβλητα, που η ίδια δεν άντεχε να βλέπει.
Γι' αυτό, το 2018, δημιούργησε το For Days, το οποίο επέτρεπε στους πελάτες να ανταλλάσσουν βασικά φθαρμένα ρούχα με νέα προϊόντα, ενώ αναβάθμισε τις αποδόσεις της εταιρίας. Η Caylor πίστευε ότι το αρχικό επιχειρηματικό της μοντέλο με συνδρομή θα έλυνε το πρόβλημα των απορριμμάτων της μόδας. Αλλά είχε κάνει πολύ λάθος υπολογισμό.
The year of sustainability: 7 κορυφαία eco fashion trends που θα καθορίσουν το 2022
Όπως είπε στην Anna Meyer του Inc.com, «αμέσως μετά την κυκλοφορία του For Days, αρχίσαμε να ακούμε από πελάτες ότι το μοντέλο συνδρομής μας τους έκανε να νιώθουν πίεση προκειμένου να πάρουν την αξία των χρημάτων τους πίσω, χρησιμοποιώντας περισσότερα ρούχα από όσα χρειάζονταν. Μου έπεσε το ηθικό. Ήταν σαν να είχαμε αποτύχει στη διαδικασία του sustainability, νιώθοντας πως αυτό δεν είναι καν μια μικρή αλλαγή», είπε.
Το ζήτημα ήταν πως η Kristy Caylor είχε ήδη επικοινωνήσει το προφίλ και τις δράσεις της εταιρίας στα media, είχε ήδη συνάψει σχέσεις με αρχικούς επενδυτές, το project είχε αποκτήσει ήδη δυναμική, έσοδα και φυσικά πελάτες.
«Ειλικρινά σκέφτηκα να προχωρήσω ούτως ή άλλως. Αλλά δεν μπορούσα να προσποιηθώ ότι δεν είχα ακούσει αυτά τα προβλήματα- παράπονα των καταναλωτών. Ήταν ένα δύσκολο κάλεσμα, αλλά κλείσαμε τις πόρτες μας τον Φεβρουάριο του 2019 και αναδιοργανωθήκαμε», λέει η Kristy Caylor.
Για τέσσερις μήνες, δεν αποδέχτηκαν νέους πελάτες και πραγματοποιήσαν έντονες συναντήσεις για να χαράξουν νέα στρατηγική για να συζητήσουν για νέα προϊόντα ηλεκτρονικού εμπορίου, να αλλάξουν τα μηνύματα που περνούσαν στον κόσμο και να δημιουργήσουν νέα μοντέλα τιμολόγησης με γνώσεις από τη μικρή υπάρχουσα πελατειακή τους βάση. «Μέχρι τον Νοέμβριο του 2019, η εταιρεία είχε επανακυκλοφορήσει με το τρέχον μοντέλο μας: Όταν ένας καταναλωτής βαρεθεί ένα κομμάτι της For Days, θα το αγοράσουμε ξανά για να ανακυκλωθεί σωστά, όλα στο χρονοδιάγραμμα του ίδιου του πελάτη», αποκάλυψε η Caylor, δίνοντας τη νέα ιδέα που λάνσαρε η εταιρία που θα εξασφάλιζε τη σωστή ανακύκλωση των ρούχων αλλά και την ικανοποίηση των πελατών.
Τελικά, ακόμη και χωρίς τη συνδρομή, η ετήσια διατήρηση πελατών βελτιώθηκε, όπως και τα σχόλιά τους. Αυτό αποτελεί απόδειξη του ότι όταν αντιληφθείς το λάθος -που σαφώς είναι μέσα στην καθημερινότητα μιας επιχείρησης- να μην το αγνοήσεις. Αντίθετα, να σταθείς σε αυτό και δημιουργικά ν' αλλάξεις ό,τι μπορεί να σε κάνει καλύτερο. Αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας, σύμφωνα με την Kristy Caylor.