Καριέρα στο Digital Marketing: Από την Εκπαίδευση στην Επαγγελματική Επιτυχία

SEO, SEM, Google Analytics, content marketing, cost per click είναι μόνο μερικοί από τους όρους τους οποίους ακούμε ολοένα και περισσότερο τα τελευταία χρόνια.

SEO, SEM, Google Analytics, content marketing, cost per click είναι μόνο μερικοί από τους όρους τους οποίους ακούμε ολοένα και περισσότερο τα τελευταία χρόνια.

Κοινή συνισταμένη τους είναι το γεγονός πως σχετίζονται με το digital marketing και τα social media, τα οποία βοηθούν τις επιχειρήσεις, είτε είναι μικρές είτε μεγάλες, να προβληθούν online με τον καλύτερο, πιο ευέλικτο και οικονομικό τρόπο. Με λίγα λόγια, τις βοηθά να είναι βιώσιμες και ανταγωνιστικές σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Αν στα παραπάνω προσθέσουμε και το γεγονός πως το digital marketing αξιοποιεί νέες τεχνολογίες και μέσα, ενώ συγχρόνως είναι και δημιουργικό, καταλαβαίνουμε γιατί θεωρείται ένας από τους πιο συναρπαστικούς εργασιακούς κλάδους, ο οποίος γνωρίζει συνεχή άνοδο «ανοίγοντας» νέες ευκαιρίες καριέρας.

Ποιο είναι το προφίλ και οι οικονομικές απολαβές των digital marketers

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του digital marketing είναι το γεγονός πως δεν αποκλείει κανέναν άνθρωπο, καθώς είναι ανοιχτό για όλους ανεξαρτήτως προϋπηρεσίας ή εκπαιδευτικού υπόβαθρου.

Πιο αναλυτικά, είναι μία ιδανική επιλογή για επαγγελματίες που τους χαρακτηρίζει η δημιουργικότητα, καθώς το digital marketing τους δίνει την ευκαιρία να δημιουργούν περιεχόμενο, να λύνουν προβλήματα με καινοτόμο τρόπο και να επικοινωνούν τις ιδέες τους. Επίσης, ιδιαίτερο ενδιαφέρον ως κλάδος έχει για τους ανθρώπους οι οποίοι ενδιαφέρονται για τα νέα τεχνολογικά εργαλεία και μέσα, τα δεδομένα και τις ψηφιακές πλατφόρμες. Τέλος, το digital marketing «αγκαλιάζει» τόσο νέες και νέους χωρίς επαγγελματική εμπειρία, οι οποίοι θέλουν να ξεκινήσουν δυναμικά την καριέρα τους, όσο και ανθρώπους που έχουν γράψει περισσότερα ή λιγότερα χιλιόμετρα στον εργασιακό «στίβο» και θέλουν να κάνουν μία αλλαγή καριέρας.

Όσον αφορά στις οικονομικές απολαβές των digital marketers, αυτές εξαρτώνται από την εμπειρία, την εξειδίκευση αλλά και τη γεωγραφική περιοχή, με τον κλάδο να θεωρείται από τους πιο ανταγωνιστικούς σε μισθολογικό επίπεδο. Χαρακτηριστικά, σε entry-level επίπεδο οι μισθοί κυμαίνονται μεταξύ 15.000 και 20.000 ευρώ ετησίως, σε mid-level θέσεις (2-5 χρόνια εμπειρίας) μεταξύ 30.000 και 50.000 ευρώ ετησίως και σε senior θέσεις σε μεγάλες ή πολυεθνικές εταιρείες, ο μισθός μπορεί να ξεπερνάει τις 60.000-100.000 ευρώ τον χρόνο. Εάν μιλάμε για freelancers και συμβούλους, όλα εξαρτώνται από το εκάστοτε project, με την ωριαία χρέωση να ξεκινά από 30-100+ ευρώ.

Τι προσφέρει το digital marketing

Το digital marketing είναι ένας επαγγελματικός κλάδος ο οποίος διαφέρει από τους άλλους, περισσότερο «κλασικούς», καθώς αποτελεί έναν συνδυασμό δημιουργικότητας, στρατηγικής σκέψης και τεχνολογίας.

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης