Το e-mail της συμφοράς
Άνθρωποι είμαστε, λάθη κάνουμε. Και το να στείλεις το λάθος mail δεν είναι και το πιο δύσκολο πράγμα του κόσμου.
Κλικ και έφυγε. Έφυγε; Έφυγε! Χίλιες μετάνοιες, 850 χτυπήματα του κεφαλιού στον τοίχο του γραφείου παρενοχλώντας τους συνεργάτες και άπειρες σκέψεις για εξεύρεση δικαιολογιών. Το να στείλετε ένα e-mail το οποίο αργότερα μετανιώσατε που το στείλατε αποτελεί το πλέον κλασικό και παραδοσιακό εργασιακό λάθος. Συνήθως είναι μια –όχι και τόσο επαγγελματική- απάντηση σε έναν συνεργάτη ή πελάτη που σας έχει πλέον σπάσει τα νεύρα και δεν κατορθώσατε να ελέγξετε τα δάχτυλά σας καθώς του απαντούσατε.
Άλλες φορές πάλι, είναι η προώθηση ενός e-mail στο λάθος άνθρωπο, πράγμα που όσο και να προσπαθείτε, δε σώζεται με τίποτα. Στην πρώτη περίπτωση, η λύση είναι μία: όταν εκνευρίζεστε και τα λαμπάκια έχουν γίνει όλα κόκκινα, δώστε στον εαυτό σας 5 λεπτά μέχρι να απαντήσετε. Το κόλπο αυτό έχει σώσει καριέρες ολόκληρες, καθώς δίνει το χρόνο να κατέβει το αίμα απ' το κεφάλι, να οξυγονωθεί ο εγκέφαλος και να σκεφτεί λίγο πιο καθαρά, στέλνοντας τελικά μια πιο επαγγελματική απάντηση. Στην περίπτωση της προώθησης του λάθος μηνύματος στο λάθος άνθρωπος, το μόνο που έχουμε να πούμε είναι: ο Θεός βοηθός...