Χριστουγεννιάτικο πάρτι στο γραφείο: Αυτά είναι τα πράγματα που πρέπει να αποφύγετε

Γιατί οι ισορροπίες είναι λεπτές

Πλησιάζει ξανά η περίοδος του χρόνου που, στις περισσότερες εταιρείες, οι συνάδελφοι μαζεύονται για την γιορτή των Χριστουγέννων. Αν συμπεριφερθείτε σωστά, το ετήσιο πάρτι του γραφείου μπορεί να είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή να γνωρίσετε καλύτερα τους συναδέλφους σας. Ένα πάρτι μπορεί να σας χαλαρώσει όσο χρειάζεται για να έρθετε σε επαφή με ανθρώπους που πάντα θέλατε να γνωρίσετε λίγο καλύτερα και να παίξει ρόλο στην μελλοντική σας σταδιοδρομία. Το μόνο που πρέπει να προσέξετε είναι να μην κάνει κανένα από τα παρακάτω λάθη:


Μην χάσετε τον έλεγχο με το αλκοόλ
Μπορείτε φυσικά να πιείτε, αλλά δώστε λίγη προσοχή για να μην χάσετε τον έλεγχό σας και πείτε ή κάνετε πράγματα ανάρμοστα για το επαγγελματικό περιβάλλον.

Μην μείνετε προσκολλημένη στην παρέα σας
Αν ήδη ανήκετε σε μία μικρή κλίκα στο γραφείο, δείτε το πάρτι σαν μία ευκαιρία να κοινωνικοποιηθείτε εκτός της ομάδας σας. Μπορεί να έχετε την ευκαιρία να αναπτύξετε σχέσεις με ανθρώπους του χώρου που, μέχρι τώρα, δεν είχατε την επαφή που θέλατε.

Μην μιλάτε συνέχεια για δουλειά
Προσπαθήστε να βρείτε πιο ενδιαφέροντα, άσχετα θέματα, για να ελαφρύνετε την διάθεση της παρέας σας. Κανείς δεν θέλει, τις λίγες ώρες που έχει να χαλαρώσει, να μιλάει για δουλειές. Μπορεί να σας έχει γίνει δεύτερη φύση να μιλάτε για δουλειά με τους συναδέλφους σας, αλλά αυτό μπορεί, στην προκειμένη, να τους στρεσάρει και να χαλάει το κλίμα.

Μην κουτσομπολεύετε και μην παραπονιέστε
Μην γκρινιάζετε και μην κουτσομπολεύετε άλλους συνεργάτες σας. Οι παρευρισκόμενοι μπορεί να σας ακούσουν, χωρίς να το θέλετε, και τα νέα να κυκλοφορήσουν την ίδια στιγμή. Ίσως είναι καλή ιδέα να κρατήσετε αυτές τις πληροφορίες για να τις μοιραστείτε με τους έμπιστους συναδέλφους σας κάποια άλλη στιγμή.


Μην αγνοείτε το dress code
Ντυθείτε κατάλληλα για το πάρτι και, στην περίπτωση που είστε νέα στο γραφείο, ζητήστε από τους συναδέλφους σας να σας πουν τι φόρεσαν την περασμένη χρονιά. Μην ξεχνάτε ότι, όσο πιο χαλαρό κι αν είναι το κλίμα, παραμένει μία επαγγελματική περίσταση.

Μην κλείνεστε στον εαυτό σας
Αν γενικώς είστε ντροπαλή μπορεί να νιώθετε αμηχανία όταν μιλάτε με κάποιον προϊστάμενο ή έναν συνάδελφο που δεν γνωρίζετε καλά. Κάντε μία μικρή προετοιμασία με τον εαυτό σας, πάρτε βαθιές αναπνοές και προετοιμαστείτε να βγάλετε την πιο κοινωνική, χαριτωμένη εκδοχή σας και μαγέψτε τους όλους!

Διαβάστε ακόμα:
Δουλειά: Πότε είναι ok να λες «όχι»;
«Πιστεύεις στα UFO;»: Οι πιο τρελές ερωτήσεις σε συνεντεύξεις για δουλειά
Τι δεν πρέπει να συζητάμε με τους συναδέλφους μας;

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης