4 τρόποι για να αυξήσεις τα views σου στο TikTok
4 τρόποι για να εκτοξεύσεις τις προβολές των βίντεό σου.
Το TikTok έχει μπει για τα καλά στις ζωές μας και αποτελεί ισχυρό εργαλείο είτε για να διαφημίσεις την επιχείρησή σου είτε για να γίνεις... αναγνωρίσιμη. Αλλά για να καταφέρεις να έχεις έναν επιτυχημένο λογαριασμό, πρέπει να λάβεις υπόψη μερικές προϋποθέσεις.
Εμείς έχουμε να σου προτείνουμε 4 τρόπους για να αποκτήσεις περισσότερα views, όπως για παράδειγμα να βελτιστοποιήσεις το περιεχόμενό σου και να δώσεις βάση στον ήχο των βίντεο.
Google-άρεις σωστά; Μάθε πώς να χρησιμοποιείς έξυπνα την πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης
Προτού, όμως, αναλύσουμε τους τρόπους οι οποίοι θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις τις προβολές σου στο TikTok, είναι σημαντικό να κατανοήσεις τι ταξινομείται ως προβολή.
Κάθε πλατφόρμα μετράει τα views με διαφορετικούς τρόπους, αλλά το TikTok έχει απλοποιήσει τα πράγματα... Από τη δεύτερη αναπαραγωγή του βίντεό σου, θεωρείται προβολή. Ωστόσο, η παρακολούθηση του δικού σου βίντεο σε επανάληψη 100x δεν ταξινομείται ως 100 προβολές. Το TikTok δε μετράει τις προβολές από τον ίδιο λογαριασμό, αλλά ούτε και από τον δικό σου.
Και τώρα πάμε να αναφέρουμε τις 4 αποδεδειγμένες στρατηγικές που μπορείς να δοκιμάσεις:
#1. Βελτιστοποίησε το περιεχόμενό σου
Εάν θέλεις να γίνεις viral στο TikTok, στόχος σου πρέπει να είναι να εμφανιστείς στη σελίδα For You (FYP). Το FYP είναι η αρχική σελίδα της εφαρμογής, γεμάτη με μια ατελείωτη ροή αλγοριθμικά επιμελημένου περιεχομένου, που είναι προσανατολισμένο στα ενδιαφέροντα του χρήστη.
Το να βελτιστοποιήσεις το περιεχόμενό σου θα διευκολύνει την αναγνώριση και προώθηση του αλγόριθμου. Γι' αυτό δώσε βάση στην ποιότητα και την ανάλυση του βίντεο.
#2. Χρησιμοποίησε ήχους και εφέ που τρεντάρουν
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αποκτήσεις views στο TikTok είναι να εκμεταλλευτείς τις νέες τάσεις. Αυτό σημαίνει να δημιουργήσεις βίντεο που περιλαμβάνουν ιογενή οπτικά εφέ και ήχους TikTok.
Στην πραγματικότητα, υπάρχει μια θεωρία μεταξύ ορισμένων TikTokers, ότι η προσθήκη ενός μοντέρνου ήχου στο βίντεο - ακόμα και σε χαμηλή ένταση - θα «εξαπατήσει» τον αλγόριθμο για να δείξει το περιεχόμενό σου σε περισσότερα άτομα. Δεν ξέρουμε αν αυτό ισχύει πράγματι, αλλά αυτό που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι ότι ο αλγόριθμος του TikTok δείχνει στους χρήστες περιεχόμενο παρόμοιο με αυτό που έχουν παρακολουθήσει στο παρελθόν.
Χίλιοι άνθρωποι παρακολουθούν βίντεο που βασίζονται σε τάσεις, επομένως, αν συμμετέχεις σε μια τάση, αυξάνεις την πιθανότητα να σε ανακαλύψουν αυτοί οι χρήστες.
#3. Πρόσθεσε λέξεις-κλειδιά στις λεζάντες σου
Στο TikTok, οι χρήστες μπορούν να περιορίσουν την αναζήτηση λέξεων-κλειδιών κατά χρήστες, βίντεο, ήχους, LIVE και hashtags. Αυτό σημαίνει ότι η σύνταξη σχετικών υπότιτλων με χρήση λέξεων-κλειδιών μπορεί να επηρεάσει κατά πολύ την ανιχνευσιμότητα του περιεχομένου σου.
Πάρτε για παράδειγμα τις λέξεις-κλειδιά «social media scheduling tool». Όταν πραγματοποιηθεί αναζήτηση στη σελίδα Discover, εμφανίζεται πρώτο ένα σχετικό βίντεο από έναν χρήστη του TikTok που μιλά για αυτό.
#4. Δημιούργησε πιο σύντομα βίντεο
Δεδομένου ότι η πλήρης παρακολούθηση ενός βίντεο είναι ένας ισχυρός δείκτης ενδιαφέροντος, το TikTok προτιμά συνήθως τα βίντεο που είναι πιο σύντομα. Εξαιτίας αυτού, είναι πολύ σημαντικό να προσελκύσεις το κοινό σου μέσα στα πρώτα τρία δευτερόλεπτα. Παρόλο που τα βίντεο TikTok μπορεί να διαρκούν έως και 10 λεπτά, καλό θα είναι να περιορίσεις το περιεχόμενό σου στο ελάχιστο. Με μικρότερα βίντεο, οι θεατές πιθανότατα θα τα παρακολουθήσουν μέχρι το τέλος ή ακόμα και σε επανάληψη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πώς να βγάζετε κορυφαίες φωτογραφίες με ένα προσιτό smartphone
Κλείνεις τον υπολογιστή κάθε βράδυ; Μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείς...