H Rakuten Viber επεκτείνει τις υπηρεσίες της και την υποστήριξη προς μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα
Οι νέες λειτουργίες υπογραμμίζουν τη δέσμευση της εταιρείας για στήριξη των μικρών επιχειρήσεων με δωρεάν εργαλεία που αναβαθμίζουν την online παρουσία τους και την αλληλεπίδραση με τους πελάτες τους.
27 Νοεμβρίου 2024, Αθήνα. Η Rakuten Viber ανακοινώνει σήμερα την επέκταση των Επαγγελματικών Λογαριασμών, μιας σουίτας δωρεάν εργαλείων για μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, που τους επιτρέπει να εμπλουτίσουν την online παρουσία και την αλληλεπίδραση με τους πελάτες τους. Οι Επαγγελματικοί Λογαριασμοί λανσαρίστηκαν στην Ελλάδα πέρυσι και πλέον αναβαθμίζονται με επιπλέον δυνατότητες και νέες λειτουργίες. Περιλαμβάνουν ολοκληρωμένα εργαλεία μηνυμάτων, αναλύσεων και αυτοματοποίησης που βοηθούν τις μικρές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν με χαμηλότερο κόστος. Παράλληλα, επιτρέπουν στους πελάτες να βρίσκουν τις επιχειρήσεις πιο γρήγορα και να απολαμβάνουν εξατομικευμένη υποστήριξη και επικοινωνία μέσα από την εφαρμογή.
Η Rakuten Viber σημείωσε αύξηση 65% στον αριθμό νέων Επαγγελματικών Λογαριασμών που άνοιξαν στην Ελλάδα και τις Φιλιππίνες από τις αρχές του 2024. Το ενδιαφέρον ήταν ιδιαίτερα έντονο από τεχνίτες, συμβούλους, καθώς και από επιχειρήσεις στους τομείς της υγείας, της ομορφιάς και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Βάσει των σχολίων τους, οι Επαγγελματικοί Λογαριασμοί έχουν πλέον εμπλουτιστεί με ενισχυμένα εργαλεία μηνυμάτων και αναλύσεων, τα οποία βελτιστοποιούν την επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και των πελατών τους, προσφέροντας άμεση και απρόσκοπτη επικοινωνία, ενώ δίνουν τη δυνατότητα στους επιχειρηματίες να αποκτούν χρήσιμες πληροφορίες για τη δραστηριότητα και το κοινό τους.
Σύμφωνα με έρευνες, το 90% των καταναλωτών δηλώνουν ότι ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε επιχειρήσεις που προσφέρουν προσωποποιημένες εμπειρίες (Πηγή), ενώ το 88% είναι πιθανότερο να επιστρέψουν σε επιχειρήσεις με καλή εξυπηρέτηση πελατών (Πηγή). Οι νέες λειτουργίες των Επαγγελματικών Λογαριασμών επιτρέπουν στις μικρές επιχειρήσεις να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις αυτές, υποστηρίζοντας όλες τις δυνατότητες μηνυμάτων, τύπους μηνυμάτων και λειτουργίες που προσφέρει το Viber:
Δημιουργία επιχειρηματικής παρουσίας και προβολή προϊόντων και υπηρεσιών
- Δημόσιο προφίλ επιχείρησης: Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργούν μία λεπτομερή επαγγελματική σελίδα με πληροφορίες, όπως όνομα, λογότυπο, κατηγορία, περιγραφή, ώρες λειτουργίας, ιστοσελίδα και επιπλέον τηλέφωνο επικοινωνίας. Τα προφίλ αυτά είναι δημόσια, μπορούν να αναζητηθούν μέσω της εφαρμογής και ενσωματώνονται απρόσκοπτα σε όλες τις συνομιλίες ένας προς έναν.
- Κατάλογος προϊόντων: Οι επιχειρηματίες μπορούν να προβάλουν έως 50 προϊόντα ή υπηρεσίες, που θα συμπεριλαμβάνουν όνομα, τιμή, εικόνα και περιγραφή. Τα προϊόντα μπορούν να κοινοποιούνται απευθείας στις συνομιλίες και να προωθούνται μέσω εκπτώσεων. Οι πελάτες μπορούν να τα αναζητούν και να στέλνουν απορίες σχετικά με αυτά με απευθείας μήνυμα στην επιχείρηση.
Αύξηση πωλήσεων μέσω προβολής και προώθησης
- Αναγνωρισιμότητα: Σε μια νέα λειτουργία, όλοι οι Επαγγελματικοί Λογαριασμοί επισημαίνονται πλέον με μια ειδική ετικέτα στις συνομιλίες 1:1, αυξάνοντας την ορατότητα και την αναγνωρισιμότητα από τις επαφές τους και τους δυνητικούς νέους πελάτες. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων συνεχίζουν να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης του Viber, βάσει του ονόματος, της περιγραφής, της τοποθεσίας και της κατηγορίας της επιχείρησής τους.
- Προφίλ, QR codes & σύνδεσμοι: Κάθε Business Account διαθέτει προφίλ που μπορεί να κοινοποιηθεί μέσω συνδέσμων και QR codes σε διάφορα μέσα, όπως social media, έντυπα ή καταστήματα.
Απρόσκοπτη Επικοινωνία με Πελάτες μέσω Αυτοματοποίησης και Αναλυτικών Δεδομένων
Νέες αυτοματοποιημένες λειτουργίες: Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εύκολα τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες χρησιμοποιώντας εργαλεία που αυτοματοποιούν τις απαντήσεις. Τα εργαλεία αυτά μπορούν να απαντούν σε μηνύματα εκτός ωραρίου λειτουργίας, να στέλνουν αυτόματα μηνύματα απουσίας ή να καλωσορίζουν νέους πελάτες με ένα εξατομικευμένο μήνυμα υποδοχής.
Ενισχυμένες λειτουργίες συνομιλίας: Οι επιχειρήσεις και οι πελάτες έχουν πλέον πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες συνομιλίας 1:1, όπως διαγραφή μηνυμάτων/συνομιλιών, δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, προώθηση και επεξεργασία, καθώς και απαντήσεις σε συγκεκριμένα μηνύματα. Το όνομα της επιχείρησης εμφανίζεται πλέον και στη συνομιλία, ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν άμεσα ότι επικοινωνούν με μια επιχείρηση.
Αναλυτικά δεδομένα επιχείρησης: Νέες λειτουργίες ανάλυσης δεδομένων παρέχουν πληροφορίες μέσω μετρήσεων, όπως το reach, η ανάπτυξη των συνδρομητών και ο μέσος χρόνος απόκρισης. Αυτό επιτρέπει στις επιχειρήσεις να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών και να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων που θα τις βοηθήσουν στην αύξηση των πωλήσεων.
“Η Rakuten Viber συνεχίζει να εξελίσσεται και να αναπτύσσει λύσεις για μικρές επιχειρήσεις,” δήλωσε ο Ritesh Shah, Γενικός Διευθυντής FinTech και Αντιπρόεδρος Business Solutions της Rakuten Viber. “Η Ελλάδα είναι βασική αγορά για εμάς, και η μεγάλη ανταπόκριση που είδαμε εδώ από τότε που λανσάραμε τους Επαγγελματικούς Λογαριασμούς μάς ώθησε να παρέχουμε περισσότερα ψηφιακά εργαλεία για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες των μικρών επιχειρήσεων, μέσω μιας φιλικής προς τον χρήστη πλατφόρμας. Στόχος μας είναι να προσθέτουμε αξία στο προϊόν μας για τους πελάτες και τις τοπικές κοινότητες και ένα σημαντικό βήμα προς αυτό είναι η επέκταση των δυνατοτήτων των Επαγγελματικών Λογαριασμών.”
Οι Επαγγελματικοί Λογαριασμοί είναι διαθέσιμοι δωρεάν στους χρήστες Viber στην Ελλάδα. Σύντομα θα προσφερθούν πακέτα με επιπλέον δυνατότητες και εύρος τιμών. Μάθετε περισσότερα εδώ: https://lp.viber.com/smbgr