Η εποχή των hashtag, του online dating και του natural wellbeing είναι εδώ!
Πώς οι millennials των 10s «άνοιξαν» το μονοπάτι που ακολούθησε η Gen Z.
Πίσω στο ένδοξο 2010, δύο ήταν τα μεγαλύτερα επιτεύγματά μου: Η εισαγωγή μου στην πρώτη σχολή που είχα δηλώσει στο μηχανογραφικο και το γεγονός πως είχα κάνει τόσα πολλά check in στο club της περιοχής που σπούδαζα, με αποτέλεσμα το Foursquare να με ανακηρύξει «mayor» του μαγαζιού. Βλέπεις, η καθημερινότητά μου ήταν η καθημερινότητα που ακολουθούσε κάθε πρωτοετής φοιτήτρια που δεν ζούσε πια στο πατρικό της, δηλαδή… YOLO μόνο.
Αφιέρωνα τουλάχιστον μία ώρα την ημέρα στα Angry Birds, αντάλλασσα poke με το crush μου στο Facebook, έγραφα κατεβατά στο προσωπικό μου blog με τα απαραίτητα hashtag, έπαιζα ασταμάτητα Tichu με συμφοιτητές στο κυλικείο της σχολής και όταν δεν χτυπιόμουν ακούγοντας σε λούπα το «Tik Tok» της Kesha, προσπαθούσα να πείσω τον περίγυρό μου να αφήσει το Facebook, για να φτιάξει λογαριασμό στο Instagram.
Και ειλικρινά, αν τότε μου έλεγε κάποιος πως 13 χρόνια μετά, θα σνόμπαρα το Instagram, επειδή θα σκρόλαρα βλέποντας βίντεο σε μία πλατφόρμα που λέγεται TikTok, θα του απαντούσα με σιγουριά, «τεκάν, δεν ζειπαί». Ωστόσο, η πραγματικότητα με διέψευσε και πλέον, αντί για poke κάνουμε match και αντί για post μοιραζόμαστε stories.
Ναι, πληρώνουμε λογαριασμούς και γεμίζουμε το καρότσι του super market κάνοντας «κλικ» στην οθόνη του smartphone μας. Κινούμαστε ηλεκτρικά και λέμε «ναι» σε οτιδήποτε environmentally friendly: Από ρούχα και έπιπλα, μέχρι καλλυντικά και ασφαλώς, τον αγαπημένο μας χυμό, δηλαδή τη φυσικά μοναδική Amita, η οποία αποτελεί εδώ και 40 χρόνια ένα απολαυστικό κομμάτι από το story της ζωής μας.
Πώς οι millennials των 10s «άνοιξαν» το μονοπάτι που ακολούθησε η Gen Z
Αν το καλοσκεφτούμε, βέβαια, θα συνειδητοποιήσουμε πως το χρονικό διάστημα που έχει περάσει από την έναρξη της δεκαετίας των 10s μέχρι σήμερα, είναι μικρό και δυσανάλογο, σε σχέση με το πόσο έχει αλλάξει ο κόσμος και συνεπώς, ο τρόπος ζωής μας. Και μπορεί αρκετοί να πιστεύουν πως η Gen Z είναι εκείνη που κινεί τα νήματα και δημιουργεί τις σημερινές τάσεις όμως, όλοι ξέρουμε πως η Gen Z ουσιαστικά ακολουθεί το «μονοπάτι» το οποίο ανοίξαμε εμείς, οι Millennials.
Εμείς δεχτήκαμε την πρόκληση να λουστούμε με παγωμένο νερό για καλό σκοπό, ενώ συγχρονιστήκαμε παγκοσμίως στον ρυθμό του «Gangnam Style», πολύ πριν εμφανιστούν τα challenges ή τα χορευτικά του TikTok. Εμείς σταδιακά αναδείξαμε το wellbeing ως αναπόσπαστο κομμάτι ενός ωφέλιμου lifestyle, ενώ καθιερώσαμε ως στέκια τα πρώτα φαγάδικα που σέρβιραν ράμεν, bao bun και tikka masala.
Εμείς μιλήσαμε ανοιχτά για συμπεριληπτικότητα και ενδυνάμωση… before it was cool. Ναι, εμείς ήμασταν εκείνοι που κάναμε «κανόνα» το online dating στα social media, για να απολαμβάνει σήμερα η Gen Z τα πλεονεκτήματα εφαρμογών, όπως το Tinder και το Bumble.
Και ομολογουμένως, αυτή η διαδρομή από χρόνο σε χρόνο, από αλλαγή σε αλλαγή, ίσως να μην ήταν το ίδιο απολαυστική, αν δεν την συνόδευε η ασύγκριτη γεύση της Amita, η οποία παραμένει φυσικά μοναδική και αναντικατάστατη, όσο κι αν αλλάζει η ζωή μας. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, πως εδώ και 40 χρόνια αποτελεί τον αγαπημένο χυμό των Ελλήνων, αφού δεν περιέχει συντηρητικά, ενώ χάρη στην εξαιρετική πρώτη ύλη της από φρούτα υψηλής ποιότητας, μας προσφέρει μία μοναδική γευστική εμπειρία, κάθε στιγμή της ημέρας, σε κάθε εποχή.
Όταν η επέλαση της τεχνολογίας μας έφερε σε βαθύτερη επαφή με τη φύση
Το οξύμωρο με τη δεκαετία των 10s, αλλά και με αυτή που διανύουμε, είναι πως ενώ υπήρχε μία αδιανόητη εξάπλωση της τεχνολογίας σε κάθε τομέα της ζωής μας, εμείς ήρθαμε σε βαθύτερη και πιο ουσιαστική επαφή με τη φύση. Για την ακρίβεια, η φύση έγινε ένα μέρος της καθημερινότητάς μας, αφού αρχίσαμε να στρεφόμαστε όλο και περισσότερο σε πιο eco friendly επιλογές, θέλοντας να προστατεύσουμε το περιβάλλον και συγχρόνως, να αναβαθμίσουμε την ποιότητα ζωής μας.
Κάπως έτσι, αρχίσαμε να γινόμαστε λίγο πιο προσεκτικές και αυστηρές με τα brands που επιλέγουμε, προτιμώντας εκείνα που ανταποκρίνονται στην ethic, sustainable φιλοσοφία μας. Εντάξαμε περισσότερες plant based τροφές στα γεύματά μας, περιορίζοντας την κατανάλωση ζωικών προϊόντων. Κάποιες από εμάς γίναμε plant parents, μεγαλώνοντας δράκαινες, μονστέρες και σανσεβιέριες στο σαλόνι μας, ενώ κάποιες άλλες αποφασίσαμε πως η ανακύκλωση είναι μάλλον η λύση για το βιώσιμο μέλλον που ονειρευόμαστε.
Αυτός είναι ένας ακόμη λόγος που η Amita θα έχει πάντα μία θέση στο ψυγείο μας, από το 1983 μέχρι σήμερα. Διότι διαθέτει 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες, ενώ ήδη από το 2022 μας σύστησε και τις συσκευασίες με το νέο, μη αποσπώμενο καπάκι, μία καινοτομία που διευκολύνει τη συλλογή και την ανακύκλωση ολόκληρης της συσκευασίας ενός χυμού, συμβάλλοντας στη μείωση των απορριμμάτων που δεν καταλήγουν στην ανακύκλωση!
Το σίγουρο είναι πως σε έναν σύγχρονο κόσμο που μεταβάλλεται με αστραπιαίες ταχύτητες, που οι εποχές και τα χρόνια περνάνε σε fast forward μπροστά από τα μάτια μας, είναι σημαντικό να υπάρχουν κάποιες σταθερές, μερικά πράγματα που ακολουθούν την εξέλιξή μας. Και για αρκετές από εμάς, η γεύση της Amita είναι σίγουρα μία από αυτές τις σταθερές αξίες. Διότι με τη φυσικά μοναδική γεύση της έχει «σφραγίσει» το story της ζωής μας και είναι εκεί, από τότε που θυμόμαστε τον εαυτό μας.
#Amita40Years #FysikaMonadiki