Η Lavazza και η Beverage World γιορτάζουν την έναρξη της συνεργασίας τους
... με μία εκδήλωση αφιερωμένη στην τέχνη του καφέ.
Η Lavazza και η Beverage World γιόρτασαν την επίσημη έναρξη της συνεργασίας τους στο εστιατόριο HYTRA, αναδεικνύοντας τα νέα και φιλόδοξα σχέδιά τους για πιο δυναμική παρουσία των προϊόντων στην ελληνική αγορά, την προϊοντική σειρά υψηλής ποιότητας της Lavazza και τη μοναδική εξειδίκευσή της στην τέχνη του καφέ.
Από το 1985, η Lavazza έχει γίνει συνώνυμο του ιταλικού καφέ, διαδίδοντας την κουλτούρα του καφέ σε παγκόσμιο επίπεδο για πάνω από 120 χρόνια. Η συμφωνία με την PT Beverage World, μέλος του ομίλου Φώτος Φωτιάδης, για τη διανομή καφέ σε σημεία λιανικής και χονδρικής πώλησης της HoReCa, σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη μάρκα καφέ, τονίζοντας τη δέσμευση της Lavazza για παρουσία στην Ελλάδα που σηματοδοτεί μία νέα δυναμική ανάπτυξη της μάρκας και επέκταση στην ελληνική αγορά, με αξιοποίηση της σημαντικής εμπειρίας, τεχνογνωσίας και εξειδίκευσης στην οικοδόμηση μαρκών της Beverage World. Από το 2005, η Beverage World δραστηριοποιείται στο επιτυχημένο χτίσιμο κορυφαίων μαρκών, όπως το Evian, η Jose Cuervo, το Bushmills, η Angostura και πολλές άλλες.
Ο Mikro Giordano, Εκπαιδευτής στο Lavazza Training Centre στο Τορίνο, η Viviana Bianchi, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Lavazza για την Ελλάδα & ο Riccardo Codognola, επικεφαλής Marketing της Lavazza για την Κεντρική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική
«Είμαστε περήφανοι που γιορτάζουμε τη συνεργασία μας με ένας τόσο αξιόπιστο και σταθερό συνεργάτη με επαγγελματισμό στην Ελλάδα όπως η η Beverage World», δήλωσε ο κ. Riccardo Codognola, επικεφαλής του Marketing της Lavazza για την Κεντρική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. «Η Ελλάδα αποτελεί για εμάς αγορά στρατηγικής σημασίας και η αποστολή της Lavazza, ενός brand υψηλής ποιότητας παγκοσμίως, είναι η προώθηση της αυθεντικής εμπειρίας ιταλικού καφέ σε όλο τον κόσμο και σε όλες τις μορφές του, παραμένοντας ανταγωνιστικός σε όλες τις κατηγορίες και κανάλια, με κεντρικό άξονα όλων των ενεργειών μας: την ποιότητα».
Ο Γιώργος Αρσενάκος CEO της Panik Entertainment Group, ο Riccardo Codognola επικεφαλής Marketing της Lavazza για την Κεντρική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, η Θωμαή Απέργη Ερμηνεύτρια / Performer και η Viviana Bianchi, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Lavazza για την Ελλάδα
Στην ομιλία του, ο κ. Παύλος Φωτιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης, υπογράμμισε: «Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Όμιλο Lavazza για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε και τη διάθεση της εικόνας του brand τους στα χέρια μας. Αποτελεί τιμή για εμάς, ενώ παράλληλα επιδεικνύει τις δυνατότητες του Ομίλου μας και την κουλτούρα υψηλών αποδόσεων στην προώθηση και το χτίσιμο μαρκών κορυφαίων προϊόντων. Καθώς μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες, μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι θα δουλέψουμε επιμελώς για την επίτευξη των στόχων ανάπτυξης της μάρκας. Είμαστε πεπεισμένοι ότι το μέλλον της ελληνικής οικονομίας και οι προοπτικές της ελληνικής αγοράς θα ωθήσουν τη συνεργασία αυτή σε επιτάχυνση επενδύσεων στην ανάπτυξη ταλέντων και την τεχνολογία, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα την τοπική κοινωνία και την οικονομία».
Ο Mikro Giordano, Εκπαιδευτής στο Lavazza Training Centre στο Τορίνο, η Viviana Bianchi, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Lavazza για την Ελλάδα, ο κ. Παύλος Φωτιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης, o κ. Γιώργος Μακρυγιαννάκης, Γενικός Διευθυντής της Beverage World, o Leo Italiano Business Unit Director της Lavazza για την Κεντρική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική & ο Riccardo Codognola, επικεφαλής Marketing της Lavazza για την Κεντρική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική
Ο κ. Γιώργος Μακρυγιαννάκης, ο Γενικός Διευθυντής της Beverage World τόνισε: «Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτή τη συμφωνία, καθώς αποτελεί μια ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης στην αξιοπιστία, ευελιξία και υπευθυνότητα της εταιρείας μας. Είναι αποτέλεσμα σκληρής προσπάθειας, αφοσίωσης και πάθους για αριστεία από την Ομάδα μας. Στόχος μας είναι μια μακροπρόθεσμη και σταθερή συνεργασία με τον Όμιλο Lavazza, αλλά και με baristas, τους βασικούς παίκτες για την επιτυχή υλοποίηση των πλάνων μας και για περαιτέρω ανάπτυξη του brand στην ελληνική αγορά. Ο κυριότερος μας στόχος είναι να προσφέρουμε στον Έλληνα καταναλωτή τη μοναδική, αυθεντική εμπειρία του ιταλικού καφέ, που μόνο η Lavazza, ο ειδικός στον καφέ εσπρέσο, ξέρει να προφέρει».
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ειδικοί της Lavazza από το Training Center, παρουσίασαν τη γκάμα των προϊόντων της, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων Golden Selection και I Tierra! Colombia, αποκαλύπτοντας στους καλεσμένους χρήσιμες πληροφορίες για την προέλευση και την προετοιμασία τους. Οι ειδικοί της Lavazza παρουσίασαν επίσης την τέχνη του σχεδιασμού στον καφέ, όπου η δημιουργικότητα συναντά τεχνικές υψηλής γαστρονομίας με ποικιλίες καφέ υψηλής ποιότητας στη διάθεση τους, με σκοπό να δημιουργήσουν νέα και μη αναμενόμενα ροφήματα καφέ, όπως το Coffee Caviar και το Nitro Cappuccino.
Οι καλεσμένοι ακόμη απόλαυσαν τη διαδικασία προετοιμασίας των Coffee tails της Lavazza όπως το coffee tail σήμα κατατεθέν Passion>me και τα διάσημα διεθνώς με ένα ασυνήθιστο twist, όπως το Coffee Spiritz και το Coffee Negroni.
Την εκδήλωση έκλεισε ένα φανταστικό μουσικό show από την Ελληνίδα Ερμηνεύτρια / Performer Θωμαή Απέργη με το συγκρότημά της Day&Night.
Για περισσότερες πληροφορίες για τη Lavazza: https://www.lavazza.gr/el.html