Aνακαλύψαμε το νέο ελληνικό brand που κρύβεται πίσω απ' το κορμάκι της Τόνιας Σωτηροπούλου

Aνακαλύψαμε το νέο ελληνικό brand που κρύβεται πίσω απ' το κορμάκι της Τόνιας Σωτηροπούλου

Και θα γίνει σύντομα talk of the town.

Η Tόνια Σωτηροπούλου βρέθηκε τις προηγούμενες ημέρες στη Βιέννη, όπου και παρευρέθηκε στο Life Ball, ένα από τα πιο γνωστά φιλανθρωπικά event της Ευρώπης για ασθενείς και φορείς του ιού HIV. Στο πλαίσιο των εμφανίσεών της στην αυστριακή πρωτεύουσα μας εντυπωσίασε με τις Mi-Ro τουαλέτες της αλλά ένα πιο casual κομμάτι των look της, ήταν αυτό που τράβηξε την προσοχή μας και έκλεψε την καρδιά μας. Φόρεσε ένα μαύρο κορμάκι με bardot κόψιμο, το οποίο άφηνε ακάλυπτους τους ώμους της και με το μεσογειακό του design τόνιζε την θηλυκότητά της και υπογράμμιζε το διαχρονικά εκλεπτυσμένο στυλ της.

Το συγκεκριμένο κορμάκι ονομάζεται «Tonia», ανήκει στο νέο ελληνικό fashion brand, «Τhe C Edition» και είναι μόνο ένα από τα 19 σχέδια της body collection. Το κάθε κορμάκι έχει το όνομα μιας φίλης της σχεδιάστριας, Χριστίνας Κατσαούνη και αυτό, όπως φαντάζεσαι, δεν ήταν απλά η προσωπική επιλογή της ηθοποιού αλλά και αυτό που έχει εμπνευστεί από την ίδια. Η Τόνια το φόρεσε με ένα μαύρο skinny jean και ένα ζευγάρι πέδιλα με κρόσσια, Glamazons. Chic και sexy κομμάτι που μπορείς να το αποκτήσεις εδώ και να το εντάξεις και εσύ στην γκαρνταρόμπα σου δίνοντας ένα σοφιστικέ twist ακόμα και στο πιο απλό σύνολό σου.
Info: www.thecedition.com

fg
g