Η Burberry του Daniel Lee είναι πιο british από ποτέ και ξεκαθαρίζει το νέο της vision

Ναταλία Κατσακιώρη
Η Burberry του Daniel Lee είναι πιο british από ποτέ και ξεκαθαρίζει το νέο της vision

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συλλογή του Daniel Lee για τον οίκο Burberry είναι γεγονός και ακολούθησε την αισθητική που όλοι περιμέναμε.

Ήταν το show που περιμέναμε να δούμε περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου. Ο Daniel Lee ανέλαβε τη θέση του creative director του κορυφαίου βρετανικού οίκου, αμέσως μετά τον υπερταλαντούχου Riccardo Tisci, που δεν μπόρεσε να βρει τα πατήματα του στο Λονδίνο, κάνοντας πραγματικότητα το κλισέ «i am coming home». Ένας Βρετανός σχεδιαστής φαίνεται ότι ήταν αυτό που αληθινά επιζητούσε η Burberry, επαναφέροντας εδώ και κάποιες εβδομάδες το παλιό της logo με τον έφιππο ιππότη, βάζοντας, όμως, στο τραπέζι και τις έννοιες της αλλαγής και την ανανέωσης. Αυτό είναι το vision που έδειξαν μέχρι στιγμής ότι θέλουν να ακολουθήσουν και το ντεμπούτο του Daniel Lee στο catwalk απλώς το επιβεβαίωσε.

Burberry-atm-F23-004.jpg

Η ατμόσφαιρα στην αίθουσα ήταν σκοτεινή, σχεδόν μπορούσες να μυρίσεις το συνεχόμενο ψιλόβροχο του Λονδίνου και την υγρασία κάτω από τα φώτα, που έμοιαζαν σαν να σκορπίζουν ομίχλη. Από το πρώτο κιόλας look που βγήκε στην πασαρέλα, καταλάβαμε αμέσως το τι πρόκειται να ακολουθήσει. Μία oversized καμπαρντίνα, ένα πανωφόρι σήμα κατατεθέν του οίκου, με γούνινες λεπτομέρειες και αξεσουάρ, αλλά και μια μάλλινη monogrammed θερμοφόρα στο χέρι του μοντέλου, μας μετέφερε κάπου στην αγγλική επαρχία, σε ένα τοπίο που θα μπορούσες να βρεις μόνο σε βρετανικό έδαφος. Και κάπως έτσι διατηρήθηκε όλη η υπόλοιπη αίσθηση της συλλογής.

Εβδομάδα Μόδας Λονδίνου: Το street style ανέδειξε το νέο χρώμα που θα αντικαταστήσει το μαύρο

Burberry-F23-001.jpg

Tα καρό ήταν το απόλυτο high light της συλλογής, με το πιο βρετανικό print να καταλαμβάνει φορέματα, πλεκτά και φούστες σε στυλ κιλτ, που θύμιζαν πιο πολύ μία μικρή κουβέρτα πικ-νικ. Κάλτσες και αξεσουάρ στο ίδιο μοτίβο, αλλά και πάπιες που έγιναν logos και patterns και μπήκαν σε κοντομάνικα t-shirts, συνέχισαν την όλη αισθητική του Daniel Lee και της νέας, british Burberry. Είδαμε φυσικά και το νέο λογότυπο του οίκου να καλύπτει ολόκληρα φορέματα και παλτό, πάντα με το μπλε να κλέβει την παράσταση.

Burberry-F23-027.jpg

Γενικά, ο Daniel Lee αγαπά τις «επιλογές». Και τι εννοώ με αυτό; Ότι είναι ένας σχεδιαστής master του branding, που επιλέγει όλα τα σωστά βήματα για να κάνει το προϊόν του να ξεχωρίσει και να ταυτιστεί στο μυαλό του καταναλωτή με το vision, που κρύβεται πίσω από κάθε συλλογή. Αυτό που έκανε ακριβώς και για την Bottega Veneta. Οπότε, ναι, το μπλε θα είναι το νέο χρώμα της Burberry, που εκτός από νέο creative director απέκτησε αμέσως και μία πολύ δυνατή εμπορική κατηγορία, τα αξεσουάρ, στα οποία ο Lee είναι αληθινός master. Το πείραμα δεν ξέρω αν πέτυχε, αυτό θα το δούμε μέσα στους επόμενους μήνες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Burberry έπρεπε να επιστρέψει στις ρίζες της και να ποντάρει στα δυνατά χαρακτηριστικά, που την έκαναν γνωστή.

Τα καλύτερα looks από το catwalk:

Burberry-F23-056.jpgΟ Daniel Lee στη λήξη του show.

Δείτε ολόκληρο το show της Burberry FW23 συλλογής by Daniel Lee.